Jau rašiau apie dviračio šviesas ir apie jų šviesos ir kainos santykį. Nesenai atsiradęs Magicshine savo kainos ir šviesos santykiu, kai kuriais atvejais, daugiau nei dešimteriopai lenkia rinkoje jau seniai sėdinčius savo konkurentus.
Labai panašu, jog „Magicshine“ yra identiška apie 6 kart brangesnio žibinto „Lupine Tesla 4“ kopija. Kaip į tai žiūrėti; pigi abejotinos kokybės kopija ar neperkainuotas produktas? Velouosto skaitytojas pasiūlė apžiūrėti ir išbandyti šį žibintą. Ačiū jam.
Nustebino solidi pakuotė. Komplektą sudaro: žibintas, baterija, pakrovėjas, ir guminiai žiedai tvirtinimui. Kainavo 208 Lt šioje parduotuvėje
Žibintas tikrai nedidelis (buvau susidaręs priešingą įspūdį iš nuotraukų). Korpusas aliuminis, su aušinimo grioveliais. Mygtukas pasispaudžia švelniai ir užtikrintai. Pirmas paspaudimas – maksimali galia (3h), antras – vidutinė (5h), trečias – blyksėjimo režimas, tada išsijungia ir iš naujo. Išjungti taip pat galima bet kuriame režime mygtuką palaikius dvi sekundes paspaustą. Prijungtas prie baterijos mygtukas šviečia švelnia žalsva šviesele, ir baterijai beveik išsikrovus pasikeičia į raudoną. (Geriau būtų jei šis įspėjimas atsirastų likus ~30% energijos).
Viskas atrodytų labai primityvu ir paprasta (net nėra instrukcijos), o tas žalsvas šviečiantis mygtukas suteikia gyvumo ir kokybės įspūdį. Taigi optimalu ir tuo žavu.
Baterija įvilkta į skystomis ir kreivomis siūlėmis pasiūtą audinį. Suabejočiau jo nepralaidumu labai šlapiose lauko sąlygose, tačiau tai gali būti lengvai tobulinama.
Mažytis žibintas lengvai atranda vietą vienoje vairo pusėje, baterija kitoje. Guminiai žiedai pakankamai įtempia, kad žibintas laikytusi toje pačioje padėtyje. Tačiau spaudžiant mygtuką jau reikia jį pirštais prilaikyti iš priekio.
Kaip atrodo tie 700 Magicshine liumenų? Idealiai. Šviesa visiškai balta ir tolygiai pasiskirsto reikalingu kampu, ir nėra per daug sukoncentruoto taško viduryje – idealus balansas. Neįprasta naktį regėti tokią švarią baltą šviesą, kuri kelio dangą iščiupinėja daug toliau nei man reikia važiuojant 25km/h greičiu duobėtame žvirkelyje. Vidutinis režimas silpnesnis, tačiau nepanašu, kad jo gali pritrūkti naudojant dviratį tarkim susisiekimui. Tik nežinau kokioje situacijoje būtų galima panaudoti trečią režimą, nes blyksėjimas yra didžiausioje galioje, kuris erzina akis ir tuo labiau gali būti nepakenčiama tiems kas yra prieš jus. Stipriausias režimas taip pat yra akinantis iš priekio prasilenkiantiems vairuotojams. Taigi ir visa tai tik iš vieno Seoul P7 šviesos diodo!
Apibendrinant Magicshine šviesa ideali susisiekimui užmiesty arba naktiniam prasilėkimui miške. Kokybė, bent iš pirmo žvilgsnio neatrodo prasta, viskas paprasta ir veikia. Tačiau interneto forumuose galima rasti šio žibinto tobulinimo aprašymų; keičiami laidai, gerinamas aušinimas ir pan. Tokiu atveju, išrankesniems galima teigti, jog tai labai rimtas „pasidaryk pats“ rinkinys. O bet kuriuo atveju tai galingiausias šviesos šaltinis už savo kainą.
Dar kartą ačiū žibinto savininkui, linkiu smagių dviratinių naktų su juo..!
aš seniai galvojų apie gerą lempą. Norisi tikrai galingos. Man didžiausias minusas yra tas, kad išsikrovus akumuliatoriui lieki kaip ir be šviesos, o važiuojant į tolimesnius daugiadienius pasivažinėjimus nelabai bus kaip ir pasikrauti. Todėl kol kas mintys laikosi ties vidine dinama. Dėkui už išsamią apžvalgą!
Ačiū už straipsnį, labai idomus. Pataisykite Dealextreme.com yra kinietiškas puslapis,parduotuvė, ne JAV.
Dėkui, tačiau į išsamią apžvalgą tai nepretenduoja :)..
Dėl turizmo. Nepaisant to, kad galima turėti ir atsarginę bateriją, Magicshine turizmui gali būti mažiausiai tinkama. Įprastai tokiuose žygiuose užtenka mažiau galingumo, o stovyklaujant Magicshine gali būti ir per daug.
Tačiau, įprastą generatoriaus stebulėje šviesą jau sunku pavadinti galinga, o lyginant su Magicshine tai atrodytų tik kaip rusenimas, kuris palaikomas tik važiuojant dviračiu.
na smagus daiktas, bet kaina taip pat didele. Butu gerai, jei tai butu vienintelis daiktas, kurio truksta dviraciavimui, taciau, tenka kai kur taupyti. Man idomu galbut autorius galetu kokius kitus kompromisinius variantus pasiulyti kuriais domejosi/svarste taip pat isigyti.
100lt. manau butu maksimali suma kuria galeciau skirti lempai.
Idomus dalykelis. Antrus metus naudoju cateye (http://www.cateye.com/en/product_detail/345 ) su baterijomis. Puikiai veikia, tik neaisku, kaip palyginti apsvietimo efektyvuma – instrukcijoje prie zibinto parasyta, kad sviecia 1500 zvakiu stiprumu 🙂 (candlepower). Gal zinote, kaip paversti i liumenus?
Liumenai ir „candlepower“ yra skirtingi mato vienetai, todėl nepavyks paversti iš vieno į kitą. Cateye HL-EL530 yra vidutinio lygio žibintas, iš panašių žibintų galima tikėtis apie 50 liumenų.
Chilum, Magicshine kolkas neturi lygių lyginant kainos ir liumenų santykį. (Apie tai ir čia http://www.velouostas.lt/blog/?p=401 ). Tačiau nevisiems gali būti reikalingas toks maksimalus galingumas. Už ~100Lt gal būtų verta pasidomėti „LED Lenser“ prožektoriais http://www.chainreactioncycles.com/Brands.aspx?BrandID=879 . 50-100 liumenų daugeliu atveju gali pasirodyti viskas ko reikia, ypač jei prieš tai buvot pratę prie kukliausių „gabaritinių“ žibintų (su kuriais irgi galima išgyventi). Svarbu įvertinti savo poreikius ir, kaip niekada anksčiau, platų asortimentą.
Sveiki,
Kiek valandu kraunamas akumuliatorius?
kai pasikrauna, lemputės spalva ant pakrovėjo turi pasikeisti.
O gal galima tai apibrezti valandomis?
—————–
kai pasikrauna, lemputės spalva ant pakrovėjo turi pasikeisti.
Jei neklystu jau ir Lietuvoje galima įsigyti šį žibinta: http://www.hobishop.lt/dviratininkams.html (tiesa apie patį tinklalapį negaliu nieko pasakyti).
Kas nori universalaus žibintuvėlio, gali pasižvalgyti Fenix, Tiablo, Led Lenser (reguliuojamas židinys), Light Storm (kaikurie komplektuojami su akumuliatoriumi ir krovikliu); iš pigesnių UltraFire, FavourLight. Pats dabar ieškau panašaus.
Laikikliai dviračiui kainuotų 10-40 Lt.