Paskutinis prisijungimas: Dabar yra 2017 Gru 17 12:47


Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]




Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 197 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2, 3, 4, 5 ... 20  Kitas

Kuriam sprendimui pritariate dėl eismo H.Manto gatvėje organizavimo?
pasisakau už "A" juostos įrengimą H.Manto gatvėje 70%  70%  [ 26 ]
pasisakau už "D" juostos įrengimą H.Manto gatvėje 30%  30%  [ 11 ]
Viso balsų : 37
Autorius Žinutė
 Pranešimo tema: H.Manto gatve (BALSAVIMAS)
StandartinėParašytas: 2011 Sau 04 21:44 
Atsijungęs
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2009 Lap 29 00:53
Pranešimai: 601
H.Manto gatve mano akim, galetu but paleista, kaip kad ir tiltu-gatve. T.y. reiketu skatint savivaldybes eismo prieziuros skyriu nemiegot. Bo Manto kaip ir tiltu gatveje vietos pestiesiems ir dviraciams neuztenka. Gal kas rimtu minteliu turit?

_________________
Nepykite, neturiu LietuviŠkų raidžių :-(


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: H.Manto gatve
StandartinėParašytas: 2011 Sau 04 21:52 
Atsijungęs
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2010 Geg 19 00:43
Pranešimai: 1679
Miestas: Klaipėda
Ką turi minty "paleista"?


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: H.Manto gatve
StandartinėParašytas: 2011 Sau 04 22:38 
Atsijungęs
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2010 Geg 19 17:44
Pranešimai: 704
Sutinku su ta mintimi. Manto gatveje listi i saligatvi, kur pilna zmoniu yra nepatogu ir ne korektiska. Galetu atsakingi asmenys ten papaisyti kokias linijas ar zenklus, leidziancius legaliai dviraciams vaziuoti gatve.

_________________
http://www.youtube.com/watch?v=Vhbd3KyEplU


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: H.Manto gatve
StandartinėParašytas: 2011 Sau 04 23:02 
Atsijungęs
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2010 Kov 05 21:05
Pranešimai: 226
Miestas: Gargždai/Klaipėda
Tiesa, aš taip pat būčiau abiem ratais už tai. Tik va, kaip juos reiktų paspartinti priimti šį sprendimą? Gal rašyti raštą, su dviratininkų nuomonėmis, argumentais, kodėl taip reiktų padaryti ir nunešti jį pas atsakingus už tai žmones?

_________________
Specialized Sirrus.
Susisiekti galima : 8 6 3 1 7 3 4 3 3
Mano nuomonė neprivalo sutapti su Jūsų.


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: H.Manto gatve
StandartinėParašytas: 2011 Sau 05 00:18 
Atsijungęs
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2009 Lap 13 14:04
Pranešimai: 959
tikrai pritariu, ir dėl rašto manau labai gera paprasta idėja, pvz. nedidelės velouosto bendruomenės vardu. jei visi maždaug sutariam dėl sprendimo varianto (jų ten keletas yra).

_________________
white coast art


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: H.Manto gatve
StandartinėParašytas: 2011 Sau 05 15:42 
Atsijungęs
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2009 Lap 14 02:31
Pranešimai: 154
Nemanau, kad ten yra daug kažkokių variantų. Manau reikia pritarti savivaldybės siūlymui dėl A juostos ir pagaliau baigti šitą dviračių ir pėsčiųjų konfrontaciją. Gal Kolobok mintis dėl rašto nuo dviratininkų būtų geras postūmis valdžiai?


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: H.Manto gatve
StandartinėParašytas: 2011 Sau 05 15:49 
Atsijungęs
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2010 Geg 19 00:43
Pranešimai: 1679
Miestas: Klaipėda
Galima pasinaudoti Peticija.LT (http://www.peticijos.lt/) mechaniszmu, sukurti peticiją šiuo klausimu, tada bus galimybė visiems ją pasirašyti. Tokiu budu galima surinkti ir daugiau parašų, išsiuntinėjus peticijos nuorodą visiems savo draugams ir bičiuliams. Peticijos iniciatoriumi galėtų būti ta maža Velouosto bendruomenė, o pasirašyti ją galėtų visi norintys. Gal ir rimčiau atrodytų, jei būtų ne keletas parašų po raštu.


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: H.Manto gatve
StandartinėParašytas: 2011 Sau 05 16:01 
Atsijungęs
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2010 Spa 15 15:38
Pranešimai: 152
Miestas: prie jūros
O padeda tos peticijos ?

_________________
PYAX and JWA


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: H.Manto gatve
StandartinėParašytas: 2011 Sau 05 16:29 
Atsijungęs
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2010 Geg 19 17:44
Pranešimai: 704
Hmmm... Mano supratimu A juosta yra skirta visuomeniniam transportui, kada yra intensyviai apkrautas eismas. Nors A juosta ir gali vaziuoti dviraciai, taciau tai nera dviratinis sprendimas. Manto gatveje ir apskritai Klaipedoje nemanau, kad is viso reikia A juostu. Mazas tas musu miestelis. Be to A juosta negali vaziuoti kiti automobiliai isskyrus visuomenini transporta.
Mano galva uztektu pazymeti kelyje dviraciu taka (jis butu kelio dalis, neatimant jo is automobiliu juostos). Bent ka as maciau uzsieni, tai taip ir daro miesteliuose ir net uz ju. Suprantama, kad ir automobiliai gali vaziuoti per ta dviraciu taka, bet ne per dviratininkus. Tik speju sitas variantas kirstusi su lietuviskomis KET.

_________________
http://www.youtube.com/watch?v=Vhbd3KyEplU


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: H.Manto gatve
StandartinėParašytas: 2011 Sau 05 18:32 
Atsijungęs
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2009 Lap 13 14:04
Pranešimai: 959
Kodėl, Zygfrid, manai kad A juosta nėra sprendimas? tai yra labai populiarus sprendimas Vokietijoje, Prancuzijoje, Anglijoje, Airijoje ir daug kitur. Dėl peticijų tai kaži ar būtų reikalinga kažką įrodinėti, nes savivaldybė jau senai suprato kad netelpa ten dviračiai šalia pėsčiųjų, ir miesto taryboje jau tai disutuota ne kartą, tik tiek kad 'A' juostai vis kasnors pasipriešina, motyvuojant kad ale labai pavojinga, ir taip bėda lieka neišspręsta, žiniasklaida daug apie tai rašė.
Sprendimai ten manau įmanomi tokie:

1. apskritai uždrausti auto eismą Manto gatvėje ir palikti ją ti viešajam transportui ir dviračiams, kaip Tiltų gatvėje. Bet čia visiškai nerealu, kad tam būtų pritarta.

2. palikti viską kaip yra, tik nuimti tuos dviračio tako ženklus nuo šaligatvio, dviračiai važiuotų paprastai gatve vadovaudamiesi bendrom eismo taisyklėm. Atrodo būtų paprastas ir racionalus sprendimas, nereikalaujantis jokių sanaudų ir išlaidų techniniam išpildimui, keliantis mažiausiai sumaišties ar nesusipratimų. Dviračiai važiuotų pirma eismo juosta, o jų ten vasarą būna visai nemažai, todėl automobiliai, autobusai greitai įprastų juos matyti ir savaime vengtų pirmos juostos. Greičiai ten nedideli, srautai vidutiniški, viskas gan paprasta. Ir dabar tenai tik taip ir važiuoju. Bėda kad tai netiktų dviratininkams kurie moka važiuoti tik šaligatviu, bet gal būtų laikas subręsti. Tačiau vargu ar tai būtų priimtina savivaldybei, jiems dar per sudėtinga suprasti, kad dviračiu galima važiuoti tiesiog gatvėje eisme, čia jiems būtų ne 'sprendimas'.

3. 'A' juosta. Pirma juosta būtų skirta tik viešajam transportui ir dviračiams. Antra juosta liktų likusiam transportui. Kaip minėjau, tai tipiškas sprendimas Prancuzijoje, Vokietijoje, Anglijoje ir kitur. Privalumai tai jog dviratis dalintusi juosta tik su viešuoju transportu. Prie sankryžų 'A' juosta turėtų virsti į paprastą, nes kitiems automobiliams reikėtų pasukti į dešinę, dviračiams gal į kairę. Autobusui sustojus dviratis arba jį apvažiuotų arba palauktų kol autobusas pajudės. Bėda tik, kad juosta būtų siaura, todėl autobusas negalėtų aplenkti dviračio neišvažiavęs į antrą juostą, bet taip dažnai yra ir kitų šalių miestuose. Privalumas tai jog tai tai realiausiai priimtinas sprendimas, kurį siūlo pati savivaldybė, o autobusų parko direktorius net buvo pažadėjęs apmokyti busų vairuotojus kaip elgtis su dviratininkais (!).

4. dviračių takas/ juosta atbrėžta gatvės dalyje. Bet tada reiktų naikinti vieną juostą, nes dvi juostos ir dviračių takas jau neišsitenka. Šis takas aišku turėtų nutrūkti prie autobusų stotelės. Dviratis jau neturėtų teisės išklysti iš savo atbrėžtos linijos. Mikriukai galėtų keleivius paimti ir išlaipinti tik stotelėse, nes ant tako stoti draudžiama (bet čia dar neaišku kaip būtų). Privalumai tai jog nedrąsūs dviratininkai jaustusi drąsiau atbrėžtame savo take :vaikas: . Neigiama būtų tai jog vairuotojų pasamonėje dviratininkas ir toliau liktų kaip neįgalus eismo dalyvis kuriam galima važiuoti tik jam atskirtame dviračių take. Taip pat nepanašu kad savivaldybė būtų nusiteikusi aukoti visą juostą dėl dviračių. Tai yra sprendimas kurį kategoriškai siūlo žmonės pasivadinę 'dviratininkų atstovais', ir dėl to jau antrus metus stringa savivaldybės siūlomas 'A' juostos sprendimas.


Kokios bendros pozicijos galėtumę mes prieiti? Aš būčiau linkęs paprasčiausiai pritarti savivaldybės siūlomam sprendimui dėl A juostos ir paraginti priimti jį, ir tuo pabaigti tą nesusipratimą.

_________________
white coast art


Į viršų
 Aprašymas  
 
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 197 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2, 3, 4, 5 ... 20  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Theme created StylerBB.net & kodeki
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007