žygfrid rašo teisingai. Bet niekas ir nesako, kad tą atstumą reikia būtent per dieną.
Kita vertus, lyginti reikia pagal
Martyno patarimą. Jis reiškia, kad nepatyrųs abiejų dalykų, negali pasakyti koks mynimo atstumas tolygus bėgimui.
Nežinau kaip jausčiausi po 40 km bėgimo.
Esu kartą tiek nuėjęs. Sunku. Tiesa ėjau be maisto ir miego.
Bėgti dar sunkiau būtų. Bet nežinau kaip lyginti.
Niekada nebėgau tiek. Nežinau... Bėgiodavau daug. Bet atstumą nematuodavome. O nuobodu kaip! Ir bėgdavome gūdžiom vietovėm. Be tikslo, krypties, nustatyto laiko, atstumo. Paprasčiausiai, kol padvėsi iš nuobodulio. Tad nebuvau pirmūnas. Galvojo, kad toks silpnas ir esu. Kol nesėdome ant dviračių...
Tame ir paslaptis. Jūsų pateikti skaičiai - neturi reikšmės.
Jie tinka tik trumpam. Neatspindi visų aplinkybių.
O jos tokios, kad daug jėgų sunaudoti lengviau ant dviračio, negu bėgom, ar pėsčiom.
Dviratis yra "
staklės". Labai lengva išsikrauti, ir tai daryti ilgą laiką.
Todėl ir gaunasi, kad per tą patį
laiką energijos suvartosi
daugiau.
Gal tai priklauso ir nuo žmogaus.
Vieniem - bėgti.
Kitiem - minti.
Nežinau kas yra
Večeslavas Jekimovas. Bet jūs ir nepasakojate.
Yra ir tokie žmonės, kurie
negali minti be
dviračių takų, arba
bėgti be
pėsčiųjų takų.
Blogiausia, kai tokie įkrenta į
valdžią.
Tada jie
statybomis niokoja gamtą. Statytu taku bėgti yra
kiečiau negu gamtišku, žeme. Bet jiems tai ir
nerūpi. Rūpi
pasirodyti kažką nuveikus
apčiuopiamą. O ir užsidirbti smagu.
Tokia viena
bėgikė, politikė
Birutė Galinienė dabar kėsinasi
Vilniaus pakrantę subjauroti:
http://andrius.konferencijos.lt/oficioz#parkocidas Neries krantų VilniujeTen
takai yra. Bet jai reikia
takų, o ne
takų. Ir ne vien
bėgimui, bet ir
dviračiui. Mat
nepravažiuoja esamu plačiu keliu.
Iš parko darys parką...
Jau pradėjo. Prie
Šilo tilto pastatė
gaisrinę, išrausė krantą, padarė
prieplauką valdininkų gelbėjimo valtims, išplėtė
geldoms kelią, padarė naujus privažiavimus į krantą.
Paklojo po tiltų 200 metrų šaligatvį ir dviračių taką. Bendras jų dviejų
plotis kaip prie kokio judraus greitkelio (
maždaug 5 metrai).
Taip negalima gamtoje. Abiem
galais takas
atsiremia į medžius, krūmus. Jei jį tęs, juos
iškirs. Jis randasi ant
kranto šlaito
keteros,
krašto. Reiškia
sunaikins ir jo išvaizdą. Bus
daugiau betono, dulkių, potvynių, balų, išplautos žemės.
Mažiau malonumo ir
žalumos.
Birutė Galinienė yra
bėgimo mėgėjų
klubo "
Inžinerija" valdybos narė. Ar girdėjote apie tokį?.. Kokį vaidmenį jie turi bėgikų tarpe? Įtariu, kad jokio.
Užtat ji imasi "
atstovauti"
Lietuvos bėgikams.
Jų vardu be jų žinios darys jiems "
gerą".
Visai gali būti, kad kol jūs aklai bėgiojate, vaikštote į
Klaipėdos perversmo žygius, bėgimui ir vaikščiojimui
vietų pamažu
neliks. Nes jų vietoje
padarys bėgimo
vietas.
Atkovokime jas iš valdžios! Perverskime ją.
O dar išvaikykime Aplinkos Ministrą
Gediminą Kazlauską, ministrą pirmininką
Andrių Kubilių ir jo nusikalstamą ministro pirmininko tarnybą. Ten parašiau.
Liepto galą jie jau priėjo. Tereikia pastumti... švelniai... kad nesuvartotumėt perdaug energijos. Šį kartą lengva: stumti reiktų kompiuterių mygtukus. Jums tuo pakeisti veiksmą jau įprasta. Tad nebus sunku ir veikti.
Paspaminkite
Seimą. Tie griebs "
kaulą" ir sutaršys.
Duokite šitą nuorodą ir kitiems bėgikams, žygeiviams.
Dar smagu būtų surengti
eiseną, bėgimą ir mynimą paupyje,
protestą prieš šitą
valdžios savivalę.
Tokius protestus galima rengti ne vien
Vilniuje.
Smagiau vienu metu surengti visuose miestuose. Jie irgi gali gelbėti
Vilnių nuo žemgrobių ir statybininkų.
Jei valdininkai niokos
Klaipėdą, galėtume streikuoti ir
Vilniuje.
Valdžia ieškojo kur gauti
milijardą litų. Štai, imk: jį
užkasa į žemę. Paupys - kelis milijonus.
Aplinkkeliai - milijardus.
Parodyk jiems ir tai.
Išvaikyti - maža. Reikia, kad dar valdžion sulįstų padorūs žmonės. Tai kviečiu daryti čia:
http://andrius.konferencijos.lt/kadaryti#savivaldyben kandidatai