simas rašė:
...
Tikiuos Panaracer Cross Blaster smagiai šukuos miško takelius. Rėmas, kaip supratau, toks pat kaip ‘On One’ Pompino. Įdomu, o kokie trūkumai?
Miško takelius šukuoti smagu, tik palauksiu kol pradžiūs, nesu didelis purvo mėgėjas.
Apie rėmą ir jo trūkumus.Rėmas man patinka, pamačiau jį eBay ir pajaučiau, kad nupirksiu. Pardavinėjamas buvo aukciono būdu su mažais trūkumais
(kažkokio transportavimo metu poroje nereikšmingų vietų buvo nubraižyti dažai, tas vietas užklijavau lipdukais, kuriuose surašiau informaciją apie dviračio kilmę ir savininką). Ir labai džiaugiuosi, kad pavyko nupirkti gana pigiai, beveik tris kartus pigiau, nei toks rėmas pardavinėjamas internetinėje parduotuvėje. Tad galima sakyti pasisekė. Rėmas iš cro-mo plieninių vamzdžių paslaptingai pavadintų
„Maxwall“ custom butted tubeset by Planet X,
Prikabintas failas:
maxwall.jpg [ 82.11 KiB | Peržiūrėta 8145 kartus(ų) ]
kas galėtų reikšti ypatingai vietomis paploninti vamzdžiai, ir tai, matyt, pateisinama, nes deklaruojamas rėmo svoris yra 2148 gr.
(panašaus svorio yra geriausių tradicijų senesnieji rėmai iš Reynolds 531 vamzdžių), šio rėmo X-Large versija galbūt sveria kokį 100 gr. daugiau, bet tikrai negaliu pasakyti, nes neturiu tikslių svarstyklių. Tai tikras On-One Pompino
(vienos pavaros ar fixo) brolis, turbūt gaminamas toje pačioje tolimosios Azijos gamykloje, kas tikėtina šiais laikais.
Kad ir kaip šis rėmas man būtų mielas, bet galiu papriekaištauti jo projektuotojams už kelis keistus sprendimus.
Vienas iš didžiausių ir esminių trūkumų, kuris labai apriboja dviračio universalumą yra labai siauras tarpas galinio rato padangai.
Prikabintas failas:
tarpas.jpg [ 62.9 KiB | Peržiūrėta 8145 kartus(ų) ]
Uždėjus krosinę 31c padangą iki rėmo lieka apie 1 mm tarpas, plentinė padanga tilptų 32c, tai deklaruoja ir gamintojai, bet vėlgi liks ~1 mm tarpas, tad mažiausia „aštunkė“ ar ištrūkęs stipinas kelyje bus nemielas. Žinoma, galima dėti siauresnes padangas, bet dviračio panaudojimas, kaip CX dalinai apribotas. Todėl gana keistai atrodo galinės šakės dėl stabdžių įrengimo reikalinga plati viršutinė dalis, o siaura apatinė dalis.
Prikabintas failas:
galines shakes virshus.jpg [ 59.58 KiB | Peržiūrėta 8145 kartus(ų) ]
Kiti trūkumėliai neesminiai, juos būtų galima ir pašalinti kitomis priemonėmis, bet vis viena pavardinsiu.
Nėra įrengtas galinio stabdžio troselio laikiklis „cantilever“ tipo stabdžiams, gamintojas manė, kad bus tik „V-brake“, šią problemą išsprendžiau savadarbiu laikikliu iš senos „V-brake“ svirtelės.
Prikabintas failas:
troselio laikiklis.jpg [ 63.11 KiB | Peržiūrėta 8145 kartus(ų) ]
Galinio stabdžio troselio laikikliai ant viršutinio vamzdžio kažkodėl įrengti truputį patraukti į šoną,
Prikabintas failas:
troselis.jpg [ 66.86 KiB | Peržiūrėta 8145 kartus(ų) ]
kai puikiausiai galėjo būti įrengti per centrą, nes dabar minant tas troselis vis kartais užkabinamas koja. Bet dėl to galima apsiprasti.
Kitas kvailas sprendimas nukopijuotas nuo kai kurių šiuolaikinių grynakraujų plentinių, tai ant vairo kolonėlės vamzdžio įrengti pavarų troselių laikikliai,
Prikabintas failas:
troseliai.jpg [ 82.89 KiB | Peržiūrėta 8145 kartus(ų) ]
vėlgi su „cantilever“ tipo stabdžiais šis sprendimas ne pats geriausias, tie laikikliai galėjo būti įrengti tradiciškai tolėliau ant apatinio rėmo vamzdžio, tada būtų daugiau erdvės priekinio stabdžio troselio ir pavarų troselių šarvams draugauti. Bet tai normaliai važiuojant kelyje netrukdo, gali patrukdyti bandant apsiskuti mažu spinduliu, arba važiuojant kokį slalomą (
bet tiek to, gal neprireiks). Kita vertus, dėl šios situacijos nesitrankys persuktas vairas į viršutinį rėmo vamzdį, o važiuojant ir darant staigesnį posūkį bus automatiškai pristabdomas priekinis ratas, tik kad ne per daug.
Vėl pripratimo reikalas. Jei tai atrodys problema, bus galima pašalinti šį trūkumą uždėjus pavarų troselių laikiklį ant apatinio vamzdžio, kaip pas senuosius dviračius-veteranus.
Na, o šiaip kuris čia iš mūsų be trūkumų, priprantam ir nebepastebim...
zygfrid rašė:
As deciau originalia sake (paziurejau nelabai ji brangi).
Be to dar pagalvociau apie svaistikliu nupoliravima/ nudazyma. Labai graziai ta ruda spalva. Reiktu stemo ir vairo juoda spalva uzmaskuoti- gal daugiau juostos uzvynioti.
Tai va, dėl tos originalios šakės aš kažkaip abejoju, ji, žinoma, būtų labai į temą, bet
Surly šakės man atrodo turėtų didesnę išliekamąją vertę. Švaistiklių poliruoti ar kažkaip dažyti tikrai neverta, o ir nuo juodos spalvos šiame dviračio gyvavimo etape nelabai pabėgsiu, bet ir nematau tame problemos, man tinka. O ruda juostelė baigėsi, tie pardavėjai kažkaip įdeda tik tiek kiek reikia.