Paskutinis prisijungimas: Dabar yra 2024 Kov 28 15:15


Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]




Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 61 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 2012 Vas 22 12:58 
Atsijungęs
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2010 Geg 19 00:43
Pranešimai: 1678
Miestas: Klaipėda
Jei yra susidomėjimas tai dar keletas detalių apie rėmą.
Gazelle Champion Mondial AA-Special frame užėmė garbingą vidurinę poziciją Gazelle Dieren gamykloje gaminamų lenktyninių Champion Mondial serijos rėmų asortimente, virš jo kotiruojami buvo tik AA-Super ir Reynolds 753 frame (šis buvo gaminamas iš lengvesnių 753 vamzdžių), žemesnėje pozicijoje, bet ne prastesni rėmai buvo A-frame ir AB-frame.

Kitos pikantiškos smulkmenos:
Vamzdynas: britiški Reynolds 531 (MANGANESE-MOLY) vamzdžiai su “c” raidele t.y. “Competition”. 531 pradėti gaminti nuo 1935 metų aeronautikos industrijai ir tapo legendiniais dviračių rėmų gamyboje.
Rėmo vamzdžių sujungimai (“lugsai”): prancūziški “Bocama long point lugs”, t.y. Bocama prailginti sujungimai, buvo panašūs ir “short point” patrumpinti, bet ištęsti man gražesni, ko gero ir tvirtesni, nors keliais gramais gal ir sunkesni.
Centrinės ašiės “karieta”: itališka “Cinelli” su “Gazelle” užrašu.
Galinio stabdžio tiltelis: itališkas “Cinelli” su “Gazelle” logotipu.
Galinės šakės atramų viršutinės “akys”: apjuosusios sėdynės “lugsą” (ir simui labai patinka).
Galinio stabdžio troselių laikikliai: tūtelės viršutiniame vamzdyje troselių šarvams, troselį pravedant vamzdžio vidumi.
Galinio rato “lentynos”: itališkos “Campagnolo 1010B.
Priekinė šakė: kojos (plunksnos) - Reynolds 531 N.C.O. curved (lenktos), karūna -prancūziška Super Vitus su Gazelle logotipu. Chromuota šakė buvo kaip opcija už papildomą kainą.
Rėmas dar turėjo numerio tvirtinimo laikiklį po viršutiniu vamzdžiu ir priekinio perjungėjo tvirtinimo laikiklį, kurie ankstesniojo šeimininko buvo nupjauti.
Taip pat, kaip jau kažkada minėjau, ant rėmo ir priekinės šakės yra purvasargių atramų tvirtinimo taškai, kurie nebuvo tipiniai šiam rėmui, todėl galima manyti, kad rėmas buvo gaminamas pagal spec. užsakymą arba tie tvirtinimo taškai buvo pridėti vėliau.

Rėmas turi ganėtinai trumpą bazę ir tipinę Nyderlandų kriteriumo lenktynių dviračio geometriją, tai suteikia aštrumo dviračio valdyme ir geresnį manevringumą, geresnį pagreitį. Lyginant su “kavinuku” ir atsiskleidžia šie skirtumai, “kavinukas” labiau flegmatiškas.


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: 2012 Vas 28 22:43 
Atsijungęs
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2010 Geg 19 00:43
Pranešimai: 1678
Miestas: Klaipėda
Susigundžiau pasiūlymu pasverti rėmą.

Gavosi:
rėmas - 1960 gr.
šakė - 600 gr.

Gamintojo 1984 metų kataloge deklaruojamas rėmo ir šakės svoris - 2,7 kg. Pridėjus dar vairo kolonėlės komplekto svorį 120-150 gr. ir gaunasi panašus svoris į gamintojo nurodytą.


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: 2012 Kov 04 01:46 
Atsijungęs
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2010 Geg 19 00:43
Pranešimai: 1678
Miestas: Klaipėda
Yra noras gazelę sukryžminti su drambliu.
Įdomu, kaip tokie Modolo QT-EXE straubliukai arodytų ant antilopės?


Prikabinti failai:
Modolo QT-EXE.jpg
Modolo QT-EXE.jpg [ 80.93 KiB | Peržiūrėta 7419 kartus(ų) ]
Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: 2012 Kov 05 00:22 
Atsijungęs
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2009 Lap 13 14:04
Pranešimai: 957
Rankenėlės atrodo tikrai solidžiai. Ant Kavinuko tai žinau buvo STI permetėjai.. O kitas pokytis - modernūs prisegami pedalai (pas Kavinuką dirželiai).

Garai, ar pats labai sureikšmini tuos pokyčius; skirtumą tarp senų ir naujų techninių sprendimų?

Man tai patinka toks lankstumas, žinant, kad turi ir tam tikrus savo principus. Vertinu kaip gerą skonį.

_________________
white coast art


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: 2012 Kov 05 02:28 
Atsijungęs
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2010 Geg 19 00:43
Pranešimai: 1678
Miestas: Klaipėda
Man žavūs įvairūs taip vadinami nepriklausomi dviračių gamintojai, kurie savo dviračiuose naudoja įvairių laikotarpių techninius sprendimus ir detales, o kai kuriais atvejais net labai netikėtus derinius.
Gal būt galima būtų papriekaištauti už eklektiką ir grupės nedermę, bet tie dviračiai tuom ir išsiskiria iš anų subalansuotų standartizuotų minios.

Mano atveju, tai vis tik labiau atsitiktinumas, nes negaliu šiam savo hobiui išleisti visų savo uždirbamų pinigų, nors ir bandau surasti geriausią kainos ir kokybės santykį, na ir dizaino sprendiniai - ne paskutinėje vietoje.

Tiesą sakant, STI sistema esu kiek nusivylęs, bet ji ant kavinuko ir neaukščiausio lygio. Kai persėdau ant gazelės su perjungėjais ant rėmo vamzdžio, tai paskui ant kavinuko kartais ieškau pavarų perjungėjų ten kur jų nėra :) .
Pedalai su dirželiais - tai duoklė mano dviratinei praeičiai, dviratis šis labiau universalus, o ir į darbą nevažinėju su plentiniais bateliais. Gazelė jau specializuotas dviratis, tad prisegami pedalai vis tik geriau, pripažinsiu.
Nesu naujovių priešininkas, bet kažkaip nekyla noras pirkti 2012 metų laidos komponentų. Va po kokių 10-20 metų gal jau ir užsinorėsiu...


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: 2012 Bal 12 00:37 
Atsijungęs
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2010 Geg 19 00:43
Pranešimai: 1678
Miestas: Klaipėda
Gazelle rėmas ko gero įgavo galutinį naują vaizdą. Buvo visokių kitokių minčių jį dar kažkaip dekoruoti, bet nuėjau paprasčiausiu keliu. Rezultatas man patinka. Suradus laiko, belieka sudėti visas detales ir minti.


Prikabinti failai:
remas.jpg
remas.jpg [ 84.86 KiB | Peržiūrėta 7340 kartus(ų) ]
Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: 2012 Bal 12 09:51 
Atsijungęs
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2011 Bal 07 10:59
Pranešimai: 327
Miestas: Klaipėda
Ką galiu pasakyt... olala! :nikstys:


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: 2012 Bal 12 10:21 
Atsijungęs

Užsiregistravo: 2011 Geg 22 21:50
Pranešimai: 15
Gražu. ;)


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: 2012 Bal 17 23:33 
Atsijungęs
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2010 Geg 19 00:43
Pranešimai: 1678
Miestas: Klaipėda
Gazelle renkasi...
Prikabintas failas:
04-17-00.jpg
04-17-00.jpg [ 68.07 KiB | Peržiūrėta 7265 kartus(ų) ]

... dar gali pasvajoti būti fixu... :)
Prikabintas failas:
04-17-01.jpg
04-17-01.jpg [ 78.44 KiB | Peržiūrėta 7265 kartus(ų) ]

... bet , manau, liks plento vikruolė...
Prikabintas failas:
04-17-02.jpg
04-17-02.jpg [ 79.85 KiB | Peržiūrėta 7265 kartus(ų) ]


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: 2012 Bal 17 23:37 
Atsijungęs

Užsiregistravo: 2010 Gru 21 14:54
Pranešimai: 244
Miestas: Memel
O kur dingo klasikinis vairas? (nors pats prisipazinsiu sis kur kas patogesnis ;) ), ar vairo standumas dabar geresnis?


Į viršų
 Aprašymas  
 
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 61 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 5 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Theme created StylerBB.net & kodeki
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007