Kadangi Veoluosto komandos plento drožėjų vidutinis greitis sistemingai persirita virš 30 km/h, o absoliuti daugumą anų drožėjų užsiveisė po naują (
kitą) plentinį dviratį, tai pamaniau, kad reikėtų palengvinti sau gyvenimą ir susirinkti grynakraujį plentinuką. Tada toptelėjo mintis, kad labiau turistinės geometrijos paskutinio pusmečio mano plento arkliukas su
Planet X kaffenback rėmu yra tik greitas „komuteris“, be didesnių pastangų komfortabiliai važiuojantis iki 30 km/h, o spausti iš jo tuos papildomus km/h jau tingiu, tad gimė bandomasis
_Gazelle-raw_ projektas. Didelių pastangų nereikėjo, visos jo sudedamosios dalys jau mėtėsi pas mane (
išskyrus, net man naujus pedalus).
Daugelis „plentavikų“ (
pagal zilą) jau matė jį baigiamojoje stadijoje, o kas nematė ir kas matė pristatau...
_Gazelle-raw_Rėmas: Gazelle Champion Mondial AA-special frame (
ką visa tai reiškia – gali pasakyti tik Gazelle fanai) pagamintas iš plieninių Reynolds 531c vamzdžių kokiais tai 1984-85 metais. Rėmą buvau nupirkęs ebay‘juje, ankstesnis jo šeimininkas jau buvo nulupęs dažus ir kai kuriuos, jo manymu, nereikalingus tvirtinimus (matyt, buvo sumąstęs kokį fixo projektą, bet persigalvojo).
Šakė iš to paties Reynolds 531 rinkinuko ir chromuota, buvo kartu su rėmu / vairo kolonėlės rinkinys iš
Tange vadinasi
Levin ir naujas. Buvau uždėjęs panešiotą Shimano 105, bet buvo su duobutėmis guoliavietėse, tai posūkius išiminėti ir be rankų važiuoti buvo sudėtinga (
gal kas žino gerą tekintoją ar turi padorias tekinimo stakles, būtų galima aną 105 atgaivinti)
Vairo iškyša pašlifuota sena
SAKAE / vairas
3ttt Competizione buvęs naudojime / vairas apvyniotas Sprint pilka juostele...
Ratai...Priekinis ratas: Maillard aukšto profilio seno modelio nauja stebulė / EXAL XR-1 ratlankis / stipinavimas 3X-3X / padanga Schwalbe Ligth Stelvio su pilkais rėželiais (
padanga jau važiavo Šiaulių maratone).
Galinis ratas:
Shimano seno modelio nauja modifikuota 8 pavarom stebulė / EXAL XR-1 ratlankis / stipinavimas 3X-0X / padanga Schwalbe Ligth Stelvio su pilkais rėželiais (
padanga jau važiavo Šiaulių maratone).
Shimano 600 panešioti švaistikliai su tokiomis pat 53x39 žvaigždėmis / kasetinė centrinė ašis kvadratui.
Shimano PD-R540 nauji pedalai / Shimano pigi grandinė UG-40.
Uždėjau naują Selle Italia XO TRANS AM sėdyne, pasirodo patogi, tik per lietų papildomai šlampa nepageidaujama vieta, teks kokį vandens čiurkšlės gaudytuvą sugalvoti / senas aerodinaminis Kalloy balnakotis Ø 27,0 mm.
Pavarų 2x8 sistema Shimano 105 (
1055 serijos – man asmeniškai minimalistiniai gražiausios), buvusi naudojime.
Stabdžiai iš Shinamo BR-A550 serijos..., stabdžių svirtelės, greičiausiai Tektro.
Vaizdeliai...
Prikabintas failas:
GazelleRAW01.jpg [ 122.31 KiB | Peržiūrėta 11064 kartus(ų) ]
Prikabintas failas:
GazelleRAW02.jpg [ 133.43 KiB | Peržiūrėta 11064 kartus(ų) ]
Prikabintas failas:
GazelleRAW03.jpg [ 107.33 KiB | Peržiūrėta 11064 kartus(ų) ]
Prikabintas failas:
GazelleRAW04.jpg [ 98.99 KiB | Peržiūrėta 11064 kartus(ų) ]
Tam minėtam vandens čiurkšlės gaudytuvui pritvirtinti rėmė ir šakėje yra tvirtinimo taškai, kas gana reta tokiuose rėmuose, o man tai žiauriai patinka
Prikabintas failas:
GazelleRAW05.jpg [ 107.3 KiB | Peržiūrėta 11064 kartus(ų) ]
Prikabintas failas:
GazelleRAW06.jpg [ 111.06 KiB | Peržiūrėta 11064 kartus(ų) ]
O kad rėmas ir šakė iš Gazelle fabrikų, tokie menki įrodymai:
Prikabintas failas:
GazelleRAW07.jpg [ 100.64 KiB | Peržiūrėta 11064 kartus(ų) ]
Prikabintas failas:
GazelleRAW08.jpg [ 91.99 KiB | Peržiūrėta 11064 kartus(ų) ]
Rėmas šiuo metu nedažytas ir nelakuotas, kvepia geležim
, po truputį gražiai parūdys, todėl projektui kol kas sutektas
raw plėtinys.
Gali būti, kad dviratis taps pagrindiniu mano artimųjų laikų plento drožėju, tik per žiemą turėsiu galvos skausmą dėl rėmo dažymo ir spalvinio sprendimo...