Grandinė uždėta tokio ilgio, kokia buvo originali, jei ją ilginti, tai perjungus pavaras ant mažiausiųjų žvaigždžių, perjungėjas nebeįtemtų grandinės. Nuotraukų atveju, kai pavaros ant abiejų didžiųjų žvaigždžių, perjungėjo spyruoklės dar turi ganėtinai laisvumo ir nėra pertemptos, kaip kad atrodo. Seno plentininko akimis tokia perjungėjo pozicija ganėtinai keistai atrodo, būtų įprasčiau, jei perjungėjo ratukų laikiklis nepersiverstų į kitą pusė. Bet ir taip viskas puikiai veikia. Jei būtų uždėta grynakrauja plentinė kasetė su didžiausia žvaigždute iki 25 dantuku, tai taip turbūt ir būtų, bet kadangi dabartinėje situacijoje surasti tokią kasetę 7 pavarų sistemai yra kebloka, o jei ir įmanoma surasti, tai kaina vos ne pusė dviračio, todėl uždėta kasetė labiau tinkanti MTB su 28 dantukų didžiąja žvaigždute (
42x28 santykis turėtų būti gerai į statesnį kalną žmogui, kuris nėra įpratęs “laužti” pavaros), galima būtų ardyti kokią 8 pavarų kasetę ir kokią seną 7 pavarų tarpinėms, bet tegul dviračio šeimininkas pasivažinėja su tokiu pavarų santykiu, o paskui nuspręs, ar jam reikia kitų išlaidų (
dauguma atvejų bereikalingų).
O Donatui niekas nepasakė, kad plentinį dviratį reikia fotografuoti uždėjus grandinę ant didžiosios priekinės ir mažosios galinės žvaigždutės, taip tipo gražiausiai atrodo...