Paskutinis prisijungimas: Dabar yra 2021 Kov 05 10:55


Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]




Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 13 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2  Kitas
Autorius Žinutė
 Pranešimo tema: старт шоссе
StandartinėParašytas: 2011 Bal 06 23:14 
Atsijungęs

Užsiregistravo: 2010 Kov 21 12:20
Pranešimai: 45
Miestas: Kretinga
Laba,noriu patarimo.Turiu šį dviratuką 82m.gamybos.Jis yra naujas,kai buvau studentas su juo buvau nuvažiavęs iš Vilniaus į Trakus ir atgal.Nuo to laiko jis 30 metų,prastovėjo pas gimines Vilniuje.Tai šiemet sumasčiau parsivežti namo. Tai tiek ir tėra jis riedėjęs.Rėmas truputi yra parūdyjęs,o šiaip viskas veikia.Net raktų komplektas yra išlikęs,dar suvynioti į sviestuotą popierių.
Tai patarkit:ar jį perdarinėti(sudedant naujus mazgus),ar padaryt tik kosmetini remontą paliekant orginalias dalis?Be šito dviračio turiu dar plentinuką ir fitnesą.
Prikabintas failas:
IMGP6910.JPG
IMGP6910.JPG [ 126.25 KiB | Peržiūrėta 10782 kartus(ų) ]
Prikabintas failas:
IMGP6911.JPG
IMGP6911.JPG [ 135.49 KiB | Peržiūrėta 10782 kartus(ų) ]
Prikabintas failas:
IMGP6912.JPG
IMGP6912.JPG [ 89.84 KiB | Peržiūrėta 10782 kartus(ų) ]
Prikabintas failas:
IMGP6914.JPG
IMGP6914.JPG [ 108.02 KiB | Peržiūrėta 10782 kartus(ų) ]
Prikabintas failas:
IMGP6916.JPG
IMGP6916.JPG [ 132.88 KiB | Peržiūrėta 10782 kartus(ų) ]
Prikabintas failas:
IMGP6917.JPG
IMGP6917.JPG [ 100.21 KiB | Peržiūrėta 10782 kartus(ų) ]
Prikabintas failas:
IMGP6919.JPG
IMGP6919.JPG [ 126 KiB | Peržiūrėta 10782 kartus(ų) ]


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: старт шоссе
StandartinėParašytas: 2011 Bal 06 23:44 
Atsijungęs
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2010 Geg 19 00:43
Pranešimai: 1679
Miestas: Klaipėda
Sveikinu atvykus į Senąją prieplauką!

Kaip jau minėjau, tokio stovio ir tokios ridos šį dviratį galima būtų išsaugoti originalų.
Dabar gali atrodyti, kad šis dviratis nėra labai jau vertingas ir tikrai nėra tobulumo viršūnė, bet 70-80 metais jis buvo visų berniukų svajonė. Kai kiemo draugas užsirašęs į dviračių sporto mokyklą parmynė su tokiu dviračiu, visi žado netekom... Kitą dieną jau beveik visi buvome dviračių sporto mokyklos auklėtiniais. Gavau ir aš tokį panašų, tik buvo geltonos spalvos ir su kiek kitokia rėmo grafika. Su tokiu prasidėjo mano sportinė karjera ir buvo numinta ne vienas ir ne du tūkstančiai kilometrų... Tai, žinoma praeitis.
Dabar toks dviratis jau galima sakyti antikvaras, bet tokio stovio paskutiniu metu nebeteko matyti. Dauguma jo brolių XB3-ešnikų virto fixais ar dar kokiais dviratiniais projektais ar eksperimentais.

Vienintelė galima bėda ar nepatogumas būtų, tai jo padangos „trubkės“ klijuojamos ant ratlankio. Tokių padangų ir dabar galima gauti, tik nelabai pigiai. Tačiau ir tokias pradurtas dar galima remontuoti. Jei reikės, galėsiu pamokyti, kaip tai daryti.


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: старт шоссе
StandartinėParašytas: 2011 Bal 08 01:01 
Atsijungęs
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2010 Geg 19 00:43
Pranešimai: 1679
Miestas: Klaipėda
Gaila, kad dviratis pagamintas po 1980-jų metų, nes vėlesnės gamybos šių dviračių rėmo kokybė buvo ganėtinai suprastėjusi, net nauji dviračiai ateidavo kreivi šleivi, tad jei kas jau turėdavo ganėtinai padorų, nors ir ne mažai pravažinėtą dviratį, nelabai norėdavo jį keisti į naują tokį patį.
Kita kalba apie „Чемпион шоссе” dviračius, tai jau buvo aukštesnė klasė. Tokį čempioną net imčiausi prikelti naujam gyvenimui, jei pasitaikytų po ranka.


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: старт шоссе
StandartinėParašytas: 2011 Bal 08 15:53 
Atsijungęs
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2010 Geg 19 00:43
Pranešimai: 1679
Miestas: Klaipėda
Kas dar krito į akis, tai šio dviračio pedalai, jie turistinio tipo, tad galima būtų manyti, kad dviratis buvo komplektuojamas pardavimui parduotuvėse, o ne tiektas sporto mokykloms, kur buvo dedami sportinio tipo pedalai, kurie atrodė taip:
Prikabintas failas:
pedalai.jpg
pedalai.jpg [ 437.05 KiB | Peržiūrėta 10735 kartus(ų) ]

Kita detalė, kiek netradicinė šiam dviračiui, tai pavarų perjungimo rankenėlės, kurios gamykliškai palengvintos, t.y. ne iš masyvaus aliuminio, o jau išfrezuotos ažūrinės, taip pasidarydavom patys, prasigręžę skyles ir prasidildinę, atrodydavo, kad toks dviračio palengvinimas padeda greičiau važiuoti :) . Kai kurie aplengvinimo maniakai prisigręžiodavo skylių kur tik įmanoma, paskui nuo trenerių gaudavo velnių :twisted: už tokius “upgreidinimus”.


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: старт шоссе
StandartinėParašytas: 2011 Bal 08 19:18 
Atsijungęs

Užsiregistravo: 2010 Kov 21 12:20
Pranešimai: 45
Miestas: Kretinga
Gal,truputi istorijos,apie šį dviratį ir atsiradimą jo pas mane.Mano dėdė, kažkur 1975-1985m(tiksliai nežinau) buvo Lietuvos dviračių federacijos pirmininku.Tai jis buvo gavęs du dviračius savo vaikams.Vaikai jo su tais dviračiais taip ir nevažinėjo.Aš 83m. kai įstojau į VISI ,tai keletą kartų su jais pasivažinėjau.Po to,tarnyba CA,šeima,vaikai ir tie dviračiai gulėjo sode iki šių dienų.Tai negaliu pasakyti apie jo komplektacija tiksliai.Aš turėjau jaunystėj keletą turistų,tai pėdalai buvo buvo tokie pat.


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: старт шоссе
StandartinėParašytas: 2011 Bal 23 19:01 
Atsijungęs

Užsiregistravo: 2011 Bal 23 18:50
Pranešimai: 7
Miestas: Gargždai
Sveiki jei autorius nesupyks nekuriant atskiros temos noretciau patarimu del ratu siam dviraciuj jei jau susidure gal pasiulys alternatyva seniems rantlankiams kuom pakeist (ratlankiu modelis, padangos) :isveikata:


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: старт шоссе
StandartinėParašytas: 2011 Bal 24 01:55 
Atsijungęs
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2010 Geg 19 00:43
Pranešimai: 1679
Miestas: Klaipėda
Alternatyvų būtų daug, žiūrint pagal poreikius. Jei norima keisti tik ratlankius, paliekant senuosius stipinus ir stebules, tai reikėtų ieškoti žemo profilio 700c išmatavimo ratlankių montuojamoms padangoms (ne klijuojamoms „trubkėms“, paprastesnė-pigesnė eksploatacija būtų montuojamų). Galima keisti ratus iš esmės, bet tai turėtų būti 700c / 622/ 28“ (tas pats išmatavimas, tik kitoj saujoj) ratai. Reikėtų konkretesnio klausimo...

Padangos startuškei turėtų tilpti iki 32 pločio, gal ir iki 37, bet reikia pabandyti vietoje...


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: старт шоссе
StandartinėParašytas: 2011 Bal 25 18:24 
Atsijungęs

Užsiregistravo: 2011 Bal 23 18:50
Pranešimai: 7
Miestas: Gargždai
Taip aisku keist nes ratlankius tiesint ir dar tas brangenybes trubkes det tai :roll: gal galetum i pm ka nors daugiau paburt numest link kokiu uz padoresne kaina ratlankiu kad tiktu ten nieko neburiant per daug :dviratis: zinau cia prasau ant lekstutes patiest bet jus vistiek jau susidure ir zinot ten kas kaip viska :D


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: старт шоссе
StandartinėParašytas: 2011 Bal 25 22:54 
Atsijungęs
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2010 Geg 19 00:43
Pranešimai: 1679
Miestas: Klaipėda
Jei keisti tik ratlankius, tai gal tiktų Mavic Open Sport 36 skylių ratlankiai

http://www.chainreactioncycles.com/Models.aspx?ModelID=17148

jų profilis žemas, ratlankio skerspjūvio aukštis ~16 mm, neturiu jokio seno startuškės ratlankio, tai negaliu pamatuoti, jei jo aukštis koks 14-15 mm tai tiktų. Pasimatuok. Bet siūlyčiau pakeisti ir stipinus, senieji gali būti pavargę. Kiek pamenu, tai galinis ratas neatlaikydavo daugiau kaip 15000 km, pradėdavo masiškai trūkinėti stipinai.

O jei nori pigiai, tai Vasarėj perki paprastus ratlankius:

http://www.vasare.lt/preke/e-parduotuve/dalys/ratai/ratlankiai/ratlnakis-28-ventura-single.1967/
ar
http://www.vasare.lt/preke/e-parduotuve/dalys/ratai/ratlankiai/ratlnakis-28-rmx-21.1442/
pagal savo skerspjūvio aukštį ir buri.

O kad ne burti, man atrodo, kad dažnoje dviračių parduotuvėje yra jau surinktų ratų, imk su seno tipo stebule, kur užsukamas žvaigždučių blokas ir galinio rato ašies įstatymo plotis 120 mm.


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: старт шоссе
StandartinėParašytas: 2013 Rgs 01 12:45 
Atsijungęs

Užsiregistravo: 2013 Rgs 01 12:40
Pranešimai: 1
Sveiki,

Norėjau paklausti ar tiktų šios padangos cтарт шоссе ratlankiams?
http://www.bike-discount.de/shop/k374/a ... arent.html


Į viršų
 Aprašymas  
 
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 13 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 1 svečias


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Theme created StylerBB.net & kodeki
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007