Paskutinis prisijungimas: Dabar yra 2024 Bal 18 05:16


Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]




Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 82 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 9  Kitas
Autorius Žinutė
 Pranešimo tema: Re: Technika
StandartinėParašytas: 2011 Bir 28 10:48 
Atsijungęs
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2010 Geg 19 00:43
Pranešimai: 1678
Miestas: Klaipėda
Dar kai "klipsinių" pedalų net kvapo (ilgai...) nebuvo...


Prikabinti failai:
puntapiedi.jpg
puntapiedi.jpg [ 80.35 KiB | Peržiūrėta 7889 kartus(ų) ]
Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Technika
StandartinėParašytas: 2011 Bir 28 11:10 
Atsijungęs
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2011 Bal 07 10:59
Pranešimai: 327
Miestas: Klaipėda
Pedalų gamintojo Speedplay svetainėje yra pedalų/kilpų muziejus:
http://www.speedplay.com/index.cfm?fuseaction=pedalmuseum.intro

Yra plentinių, MTB ir clipless pedalų bei kilpų evoliucija.


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Technika
StandartinėParašytas: 2011 Lie 11 01:02 
Atsijungęs

Užsiregistravo: 2010 Gru 21 14:54
Pranešimai: 244
Miestas: Memel
Buvo ir tokios šakės ant sportinių dviračių:


Prikabinti failai:
94_03Lemond3.jpg
94_03Lemond3.jpg [ 33.97 KiB | Peržiūrėta 7860 kartus(ų) ]
Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Technika
StandartinėParašytas: 2011 Lie 15 09:42 
Atsijungęs
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2010 Geg 19 00:43
Pranešimai: 1678
Miestas: Klaipėda
wind rašė:
Buvo ir tokios šakės ant sportinių dviračių:

Tokios amortizuojančios šakės "Rock Shox Paris–Roubaix" vienu laikotarpiu buvo naudojamos to pačio pavadinimo "Paris–Roubaix" lenktynėse. Geras straipsnelis šia tema yra patalpintas T a n d e m i r l i tinklapyje:
http://tandemirli.wordpress.com/2010/04/18/dar-karta-apie-paris-roubaix/


Prikabinti failai:
94-rockshox062.jpg
94-rockshox062.jpg [ 480.51 KiB | Peržiūrėta 7835 kartus(ų) ]
Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Technika
StandartinėParašytas: 2011 Lie 21 09:53 
Atsijungęs
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2010 Geg 19 00:43
Pranešimai: 1678
Miestas: Klaipėda
"Campagnolo" visada kūrė ir jų techniniai sprendimai artimi menui (bent man taip atrodo)... Campagnolo Sport kažkada pagamintas perjungėjas su vienu ratuku geras to įrodymas.


Prikabinti failai:
Campagnolo Sport.JPG
Campagnolo Sport.JPG [ 52.9 KiB | Peržiūrėta 7804 kartus(ų) ]
Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Technika
StandartinėParašytas: 2011 Rgs 22 22:12 
Atsijungęs
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2010 Geg 19 00:43
Pranešimai: 1678
Miestas: Klaipėda
Galiniai perjungėjai visada buvo ir yra svarbi pavaruoto dviračio detalė, jų dizainas ir techniniai sprendimai keičiasi nuolat, bet esmė ta pati – perjungti pavaras ir palengvinti dviratininkui gyvenimą (teisingas pavarų naudojimas ilgina pravažiuotą kelią su tais pačiais energijos nuostoliais, o gal būt ir dviratininko gyvenimą :) )...
Kiek teko matyti, tai vienas iš paprasčiausių techniniu ir išvaizdos aspektu perjungėjo tvarinys būtų HURET Svelto. Konstrukcija paprasta iki begalybės ir tuo pačiu ypač graži (galite ginčytis), veždavo ir veža tikrai ne vieną tūkstantį km.


Prikabinti failai:
HURET Svelto 01.jpg
HURET Svelto 01.jpg [ 106.39 KiB | Peržiūrėta 7748 kartus(ų) ]
HURET Svelto 02.jpg
HURET Svelto 02.jpg [ 121.85 KiB | Peržiūrėta 7748 kartus(ų) ]
Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: 2011 Rgs 25 02:41 
Atsijungęs
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2010 Kov 19 17:19
Pranešimai: 399
Miestas: Lietuva
garas rašė:
Gerai pastebėjai.
Turėjau panašų aliuminio vairą Tarybinį. Nulūžo stačio nuokalnės pabaigoje, kai jau sulėtinau ir kirtau kelią. Tarybiniai gamino be pastorinimo. Žmogaus gyvybė nerūpėjo. O vokiečiai, kad ir Komunistiniai vis rūpinosi.

Tiesa per vidurį laužydavau ir plieninius vairus, ir kapitalistinius.

"L" pavidalo švaistikliai (kampuoti)tikrai nesiskiria nuo paprastų.
Tą suprasti, tereikia įsivaizduoti erdvę tarp švaistiklio galų užpildyta metalu. Nėra jokio skirtumo kokių pavidalu tą metalą išgremžti.

Panašiai bandė išradinėti amžiną variklį. Vaizduodavo, neva nuo pavaros pavidalo priklauso energijos atsiradimas iš nieko.

Tam suvokti net nereikia nagrinėti jokio "sukimo vektoriaus", kaip beveik teisingai siūlo garas.
Rašau "beveik" dėl dviejų dalykų:
  • nėra tokio dalyko. Vėktorius būna tik tiesinis (tarkim jėgos). Bet gal garas paprasčiausiai liaudiškai pavartojo žodį "sukimas", vietoj "mynimas".
  • Mynimo kryptis (vektorius) ovalinės žvaigždės atžvilgiu truputi skiriasi. Švaistiklis pasuktas kvadratinės kiaurymės atžvilgiu (kuria maunamas ant veleno), o reiškia ir žvaigždutės atžvilgiu.
    • Bet lygiai taip pat įmanoma pasukti ir paprasto, tiesaus švaistiklio išdėstymą.
    • Vargu ar pasukimas naudingas. Nes tariamas mirties taškas nuslinko nuo vietos, kur ovalinė žvaigždutė mažiausia, į didesnę vietą, kur minti tariamai sunkiau.

Bet tai geometriniai samprotavimai.
Gali būti, kad "L" suteikia kitonišką savybę medžiagai, kad taptų lengviau minti.
Gal "L" labiau spyruokliuoja.
Gal jis linksta kažkaip ypatingai, tam tikru metu, tam tikroje vietoje, tam tikrai...

_________________
Linas Vainius rašė:
  • ereliai apsiktais kulnais
  • baikime drumsti ..sūriais pajūrietiškais bezdalais
  • prikibtų gatvėje ..žinočiau kaip elgtis. Internete "viskas galima, žodžio laisvė
LDB - sukčiai
andrius.saugokmedi.lt <- :mokinasi: Už ką balsuoti


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Technika
StandartinėParašytas: 2011 Spa 05 15:41 
Atsijungęs
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2010 Geg 19 00:43
Pranešimai: 1678
Miestas: Klaipėda
Kai vairo iškyšos ilgis nebegarantuoja stabilumo, galimas toks patobulinimas.
Paveikslėlis


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Kaištis kad nenusmuktų
StandartinėParašytas: 2011 Spa 09 01:39 
Atsijungęs
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2010 Kov 19 17:19
Pranešimai: 399
Miestas: Lietuva
O man atrodo, kad tai amortizatorius.

Arba kaištys, ribotuvas kad vairas nenusmuktų. Didokas be reikalo... Galėtų paprastu mažu varžtu užkišti. Bet gal didelio papuošalo prireikė dėl grožio...

Apie kvadratinę skylę suklydau. Jos pasukimas neturi reikšmės.
Reikšminga tik "L" švaistiklio galo padėtis žvaigždės atžvilgiu.

_________________
Linas Vainius rašė:
  • ereliai apsiktais kulnais
  • baikime drumsti ..sūriais pajūrietiškais bezdalais
  • prikibtų gatvėje ..žinočiau kaip elgtis. Internete "viskas galima, žodžio laisvė
LDB - sukčiai
andrius.saugokmedi.lt <- :mokinasi: Už ką balsuoti


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Technika
StandartinėParašytas: 2011 Spa 10 23:55 
Atsijungęs
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2010 Geg 19 00:43
Pranešimai: 1678
Miestas: Klaipėda
Ne, tai greičiausiai ne amortizatorius ir ne kaištys, gal labiau „ribotuvas kad vairas nenusmuktų“ dėl per ilgos iškyšos. Tai greičiausiai stajerio dviračio detalė, kažkas panašaus į šitą
Prikabintas failas:
flying-gate-reversed-fork0.jpg
flying-gate-reversed-fork0.jpg [ 82.47 KiB | Peržiūrėta 7629 kartus(ų) ]

Ar šitą
Prikabintas failas:
1971-moser-stayers.jpg
1971-moser-stayers.jpg [ 70.84 KiB | Peržiūrėta 7629 kartus(ų) ]

O stajeris dažniausiai važiuoja dviračių treke paskui motociklą, norėdamas greitį pamušti. Senovėje panašiai taip būdavo
Prikabintas failas:
barlett-behind-his-pacer-passerieux.jpg
barlett-behind-his-pacer-passerieux.jpg [ 74 KiB | Peržiūrėta 7629 kartus(ų) ]

Šiais laikais daug maž taip...
Prikabintas failas:
stayer XXI.jpg
stayer XXI.jpg [ 152.06 KiB | Peržiūrėta 7630 kartus(ų) ]


O dėl "L" spyruokliavimo ir kitoniško linkimo - įdomi hipotezė...


Į viršų
 Aprašymas  
 
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 82 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 9  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 2 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Theme created StylerBB.net & kodeki
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007