Paskutinis prisijungimas: Dabar yra 2024 Kov 28 19:47


Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]




Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 42 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3, 4, 5  Kitas
Autorius Žinutė
 Pranešimo tema: Re: Dirbtuvės
StandartinėParašytas: 2012 Kov 04 01:25 
Atsijungęs
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2010 Geg 19 00:43
Pranešimai: 1678
Miestas: Klaipėda
Kol Peugeot PR10 laukia kažko savo...

Prie vėl surinkinėjamos Gazelės buvau užsiminęs apie kitą rėmą, nuneštą dažyti... Vėlgi, mažai man tų dviračių... vis niežti rankos.

Galiu apie šį rėmą pasakyti, tik tiek, kiek žinau apie jį. Buvo nupirktas kažkada (gal prieš metus su kažkiek), per ebay iš prancūzo. Buvo pardavinėjamas kaip „Mercier“ rėmas, reik manyt, grynakraujis prancūzas, apie tai galėtų išduoti prancūziškas myniklio ašies sriegis (35x1). Rėmas dar to šlovingojo prancūziško laikotarpio, greičiausiai 80-jų vidurio (galima būtų spėti iš pavarų troselių nukreipėjų, būdingų tam laikotarpiui, tvirtinimo). Kaip žinia, šiuo metu „Mercier“ prekinis ženklas yra iškeliavęs į Kiniją ir Amerikos rinkai virina rėmus su šiuo pavadinimu, gana populiariu tarp fixerių.

Kad tai „Mercier“ gal galėtų išduoti anų laikų firminė rožinė spalva, tiesa mano manymu neoriginali, greičiausiai rėmas jau buvo kartą (gal ir ne kartą) perdažytas, ir spalva gerokai išblukusi. Jokių kitų atpažinimo ženklų, kad būtų galima rėmą priskirti būtent „Mercier“ ant rėmo neradau, apart rėmo numerio, kuris nieko man nesako ir galinės šakės „Super Vitus“ rato įstatymo galų. Kiek besiknaisiojau internete, analogiško rėmo (dviračio) neradau, kai kurios detalės man kužda, kad galima būtų patikėti rėmo pardavėju.

Kokio metalo plienas? Taip pat negaliu pasakyti. „Mercier“ gamino rėmus iš įvairių gamintojų vamzdžių: tiek iš Reynolds, tiek iš Columbus, tiek iš Vitus... Bet galiu pasakyti tik, kad gerokai nustebino rėmo svoris – 1840 gr. Tai išduoda apie esamą geros kokybės plieno konstrukciją jame. Kaip bebūtų keista, rėmas po tiek metų ir be jokio įlenkimo vamzdžiuose, be jokių korozijos užuomazgų. Tvirtas ir lengvas.

Rėmas buvo be šakės (o gaila), teko paieškoti kažko tinkančio. Iš vieno brito pavyko nupirkti itališką „Ferca“. Geometriškai ir idėjiškai labai pritiko, bet šakės vamzdžio ilgis buvo ant trumpumo ribos, tad teko gerokai paieškoti kuo žemesnio vairo kolonėlės komplekto. Tokį pasirodo gamina japonas Tange („Pasage“ modelis turbūt žemiausias gaminamas aplamai), kontrvežlei liko kokie 2 mm sriegio, tarpinei („šaibai“) vietos nebeliko, bet galima apsieiti ir be jos (tik svorio sutaupysim).

Vaizdelis buvo toks:
Prikabintas failas:
kitas remas01.jpg
kitas remas01.jpg [ 66.36 KiB | Peržiūrėta 8790 kartus(ų) ]


Nelabai man tiko ta išblukusi rožinė, o šakė iš vis – žiauriai geltona, tad ryžausi dažymui. Rinktis per daug nebuvo iš ko, parinkau titano spalvą, gavosi štai kas:
Prikabintas failas:
kitas remas02.jpg
kitas remas02.jpg [ 66.41 KiB | Peržiūrėta 8790 kartus(ų) ]


Dabar mąstau (o ir ilgai ko gero galvosiu) apie rėmo dekoravimą/nedekoravimą... apie galimą dviračio tipą (nemažai variantų...). Rėmo geometrija padoriai kompaktiška: ūgis (ST) – 56 cm, ilgis (TT) – 54 cm, užpakalio atsikišimas (CS) – 41 cm, ratų bazė – 97-98 cm. Žmogui ūgio 170-180 cm būtų kaip tik eiklus plieninis žirgas.

Bet deja, šiam dviračiui reikės palaukti. Nebent kas nors staiga užsinorės lengvo ir greito klasikinio dviračio.


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Dirbtuvės
StandartinėParašytas: 2012 Kov 04 15:08 
Atsijungęs

Užsiregistravo: 2010 Gru 21 14:54
Pranešimai: 244
Miestas: Memel
Jo, Garas moka nustebinti savo "lightweight" klasikiniais plieniniais rėmais. Man tik belieka pasvajoti apie rėmą, kurio svoris būtų mažiau 2 kg :uzsisvajojes:


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Dirbtuvės
StandartinėParašytas: 2012 Kov 06 22:14 
Atsijungęs
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2010 Geg 19 00:43
Pranešimai: 1678
Miestas: Klaipėda
Smulkmenos, bet malonios šiandien atėjo paštu.
Simplex pavarų ir stabdžių troselių laikikliai, visai tokie patys, kokie buvo ant 1972 metų laidos Peugeot PR10 modelio...


Prikabinti failai:
Simplex laikikliai.jpg
Simplex laikikliai.jpg [ 82.07 KiB | Peržiūrėta 8739 kartus(ų) ]
Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Dirbtuvės
StandartinėParašytas: 2012 Kov 27 23:51 
Atsijungęs
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2010 Geg 19 00:43
Pranešimai: 1678
Miestas: Klaipėda
Kaip visada į priekį juda tie projektai, kurie šiuo metu atrodo ne tokie svarbūs (kol Gazelle laukia savo lipdukų iš Australijos). Peugeot PR10 dalių sąrašėlis pasipildė dar vienomis link originalios komplektacijos dalimis, t.y. Mafac stabdžių rankenėlėmis, kurias šiais laikais pigiai ir gero stovio nelabai pavyksta gauti. Man, galima sakyti, pavyko sumedžioti eBay tikrai pigiai, tikrai gero stovio su minimaliais pabraižymais ir visiškai sveikomis gumomis (retas atvejis) :lol:


Prikabinti failai:
mafac.jpg
mafac.jpg [ 151.25 KiB | Peržiūrėta 8684 kartus(ų) ]
Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Dirbtuvės
StandartinėParašytas: 2013 Gru 08 19:37 
Atsijungęs
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2010 Sau 29 15:43
Pranešimai: 838
Gal turit patarimų kaip panaikinti apnašas nuo stebulių, stabdžių svirčių ir kitokių paviršių kurie turėtu blizgėti, bet taip nedaro?

_________________
Paveikslėlis
Mongoose Tyax Sport '09(?)
Homemade Recumbent'as


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Dirbtuvės
StandartinėParašytas: 2013 Gru 09 10:38 
Atsijungęs
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2010 Geg 19 00:43
Pranešimai: 1678
Miestas: Klaipėda
Jei labai oksiduotos aliuminio detalės, patartina iš pradžių pašveisti smulkiu švitriniu popieriumi (1000-2000), o po to su poliravimo pasta ant vilnonio skudurėlio gerai papoliruoti. Labai blizgės :lol:
Poliravimo pastos galima rasti tipo senuku parduotuvėse, autoaksesuarų skyriuose, kaip ir švitrinio.


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Dirbtuvės
StandartinėParašytas: 2013 Gru 09 14:12 
Atsijungęs
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2009 Lap 27 23:11
Pranešimai: 257
Miestas: Klaipėda
O jei dalys nėra aliuminės, bet cinkuotos, tai jos nelabai blizgėjo iš pat pradžių. Ir poto, kai laikas ir atmosfera jas oksidavo, nelabai ir pavyks nublizginti. Šiek tiek pagerinti situaciją man pavyksta su indų plovimo kempinės kietaja puse (+ vanduo). Tik rupumo nereikia didelio, užtenka su ta, kur 5-10 vnt. kainuoja 3-4 Lt.

_________________
Paveikslėlis
Fuji Odessa 1.0 2008 Light Blue + Deore M590 + Kinesis All-Terrain
ex Fuji Boulevard 2003 Blue - Nigga stole my bike!


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Dirbtuvės
StandartinėParašytas: 2013 Gru 09 23:24 
Atsijungęs
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2010 Sau 29 15:43
Pranešimai: 838
Beardant dviratį pastebėjau kad vietoj pavarų troso yra viela.
Iš pradžių pagalvojau geriau pakeisiu į trosą, bet šiandien perrinkinėjant perjungėją susivokiau kad ta viela ne tik traukia, bet ir stumia.
Ar mūsuose galima rasti tų vielų su visais antgaliukais?

_________________
Paveikslėlis
Mongoose Tyax Sport '09(?)
Homemade Recumbent'as


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Dirbtuvės
StandartinėParašytas: 2013 Gru 10 00:27 
Atsijungęs
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2010 Geg 19 00:43
Pranešimai: 1678
Miestas: Klaipėda
Jei viela vietoj troso, tai tau pakliuvo retas Shimano egzempliorius, rodos Positron vadinosi, buvo tokių bandymų eksperimentuoti šioje kompanijoje praeito šimtmečio pabaigoje prieš SIS sistemą. Mūsuose vargu ar tokią vielą berasi, nebent iš kokio donoro, nors pasaulinio tinklo aukcionuose esu matęs, labai norint galima rasti, bet paprasčiau uždėti kitą perjungėją, nebent norisi istorinės tiesos. Galima pažaisti ir su viela iš tėvuko sandėliuko, bet rezultatas ne visada pateisins lūkesčius.


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Dirbtuvės
StandartinėParašytas: 2013 Gru 10 00:51 
Atsijungęs
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2010 Sau 29 15:43
Pranešimai: 838
Taip, Positron'as
Nors dabar pagalvojau, nereik man galvos sukti, ką nuėmiau, tą pasilikau, neišmečiau, tai tikriausiai teks dėti atgal tą patį, tik ar nebūsiu vieno antgaliuko pametęs (lygtais tvirtinimas prie paęio perjungėjo).

_________________
Paveikslėlis
Mongoose Tyax Sport '09(?)
Homemade Recumbent'as


Į viršų
 Aprašymas  
 
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 42 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3, 4, 5  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 3 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Theme created StylerBB.net & kodeki
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007