Kol Peugeot PR10 laukia kažko savo...
Prie vėl surinkinėjamos Gazelės buvau užsiminęs apie kitą rėmą, nuneštą dažyti... Vėlgi, mažai man tų dviračių... vis niežti rankos.
Galiu apie šį rėmą pasakyti, tik tiek, kiek žinau apie jį. Buvo nupirktas kažkada
(gal prieš metus su kažkiek), per ebay iš prancūzo. Buvo pardavinėjamas kaip „Mercier“ rėmas, reik manyt, grynakraujis prancūzas, apie tai galėtų išduoti prancūziškas myniklio ašies sriegis
(35x1). Rėmas dar to šlovingojo prancūziško laikotarpio, greičiausiai 80-jų vidurio
(galima būtų spėti iš pavarų troselių nukreipėjų, būdingų tam laikotarpiui, tvirtinimo). Kaip žinia, šiuo metu „Mercier“ prekinis ženklas yra iškeliavęs į Kiniją ir Amerikos rinkai virina rėmus su šiuo pavadinimu, gana populiariu tarp fixerių.
Kad tai „Mercier“ gal galėtų išduoti anų laikų firminė rožinė spalva, tiesa mano manymu neoriginali, greičiausiai rėmas jau buvo kartą
(gal ir ne kartą) perdažytas, ir spalva gerokai išblukusi. Jokių kitų atpažinimo ženklų, kad būtų galima rėmą priskirti būtent „Mercier“ ant rėmo neradau, apart rėmo numerio, kuris nieko man nesako ir galinės šakės „Super Vitus“ rato įstatymo galų. Kiek besiknaisiojau internete, analogiško rėmo
(dviračio) neradau, kai kurios detalės man kužda, kad galima būtų patikėti rėmo pardavėju.
Kokio metalo plienas? Taip pat negaliu pasakyti. „Mercier“ gamino rėmus iš įvairių gamintojų vamzdžių: tiek iš Reynolds, tiek iš Columbus, tiek iš Vitus... Bet galiu pasakyti tik, kad gerokai nustebino rėmo svoris – 1840 gr. Tai išduoda apie esamą geros kokybės plieno konstrukciją jame. Kaip bebūtų keista, rėmas po tiek metų ir be jokio įlenkimo vamzdžiuose, be jokių korozijos užuomazgų. Tvirtas ir lengvas.
Rėmas buvo be šakės
(o gaila), teko paieškoti kažko tinkančio. Iš vieno brito pavyko nupirkti itališką „Ferca“. Geometriškai ir idėjiškai labai pritiko, bet šakės vamzdžio ilgis buvo ant trumpumo ribos, tad teko gerokai paieškoti kuo žemesnio vairo kolonėlės komplekto. Tokį pasirodo gamina japonas Tange
(„Pasage“ modelis turbūt žemiausias gaminamas aplamai), kontrvežlei liko kokie 2 mm sriegio, tarpinei
(„šaibai“) vietos nebeliko, bet galima apsieiti ir be jos
(tik svorio sutaupysim).
Vaizdelis buvo toks:
Prikabintas failas:
kitas remas01.jpg [ 66.36 KiB | Peržiūrėta 8790 kartus(ų) ]
Nelabai man tiko ta išblukusi rožinė, o šakė iš vis – žiauriai geltona, tad ryžausi dažymui. Rinktis per daug nebuvo iš ko, parinkau titano spalvą, gavosi štai kas:
Prikabintas failas:
kitas remas02.jpg [ 66.41 KiB | Peržiūrėta 8790 kartus(ų) ]
Dabar mąstau
(o ir ilgai ko gero galvosiu) apie rėmo dekoravimą/nedekoravimą... apie galimą dviračio tipą
(nemažai variantų...). Rėmo geometrija padoriai kompaktiška: ūgis
(ST) – 56 cm, ilgis
(TT) – 54 cm, užpakalio atsikišimas
(CS) – 41 cm, ratų bazė – 97-98 cm. Žmogui ūgio 170-180 cm būtų kaip tik eiklus plieninis žirgas.
Bet deja, šiam dviračiui reikės palaukti. Nebent kas nors staiga užsinorės lengvo ir greito klasikinio dviračio.