Šiek tiek kartosiuos su šiuo maršrutu (
autorius Kolobok), bet buvo prašymas įkeltį jį į maršrutų kategoriją, kuri turi didesnę išliekamąja vertė ateities kartoms, nei kitos kategorijos.
Maršrutas grynai plentinis (
bet galimas ir su nuokrypomis į miškus ir laukus, tvenkinius ir upes, pakeliui jų būna ir gražių, apžiūrint vietines vertybes). Kelio kokybė labiau į gerąją pusę.
Maršrutas toks: iš Klaipėdos pro Rimkus, Lėbautus (
nuo Rimkų iki Lėbartų patartina važiuoti dvirtakiu, kelias siauras – eismas intensyvus, vairuotojai nelabai supranta kaip elgtis šioje atkarpoje pamačius dviratininkus), toliau per Ketvergius, Šernus link Aglonėnų, pravažiavus sankryžą į Aglonėnus (
į juos sukti nebūtina, bet norint galima – pirčių ir kavinių, ir kaimo turizmų kompleksas) už kelių šimtų metrų bus posūkis į kairę Gargždų kryptimi, tada pro Poškų karjerą iki sankryžos ir vėl Gargždų kryptimi pro Šiūparius, Šnaukštus iki 228 kelio, tada vėl kairysis posūkis į Gargždus (
nustebino smagūs dvirtakiai pagal pagrindinę šio miestelio gatvę – galima ir jais linksmai pravažiuoti, taip pat nustebino šypsenos laimingų miestelėnų veiduose), po to Laugaliuose vėl posūkis į kairę link Dovilų šalimais Gargždų karjerų, Dovilų sankryžoje į dešinę ir smagus važiavimas iki Jakų, Jakų žiede galimas pasirinkimas visomis kryptimis (
pagal norus ir nuotaikas).
Tai toks maršrutas. Galima važiuoti ir į priešingą pusė, nuotaikos dalykas.
Prikabintas failas:
marshrutas01.jpg [ 106.77 KiB | Peržiūrėta 10342 kartus(ų) ]
Tikslinga paminėti:
1. Kilometražas - 55-70 km (
priklausomai nuo pradinio taško ir nuo kitų nukrypimo nuo maršruto variacijų).
2. Kelio danga – geros kokybės asfaltas, sudėtingumas – nesudėtinga, eismo intensyvumas – labiau nedidelis.
3. Reljefas – lygus per miškus per laukus su nedidelėmis nuokalnėmis ir įkalnėmis upių ir upelių slėniuose.
4. Tinkamumas – tinka komandinėms, grupinėms ir individualioms treniruotėms ir pasivažinėjimams, turistavimui, rekreaciniam važiavimui, šeimyninėms išvykoms su kultūrine ir poilsine programa.