v e l o u o s t a s
http://www.velouostas.lt/forumas/

Naktinė KM @ 2011 Balandis #2
http://www.velouostas.lt/forumas/viewtopic.php?f=17&t=377
Puslapis 45

Autorius:  Mindex [ 2011 Bal 10 13:22 ]
Pranešimo tema:  Re: Naktinė KM @ 2011 Balandis #2

Nu ziurint kokia ta sviesa, jei tokia kaip ta pacio gaminta kur ziauriai sviecia, tai jokiu bedu nera, bet jei toksai zibintas kuris tesviecia metra ar du pries tave tai jau geriau tamsoj vaziuot... Akys apsipras ir kazka matysi (tik aisku negali buti toks graitis kaip kai mes vaziavom....).

Autorius:  Saulašarė [ 2011 Bal 12 14:24 ]
Pranešimo tema:  Re: Naktinė KM @ 2011 Balandis #2

Berkrut rašė:
Berkrut rašė:
Ziurint su kuo lyginsime... Viskas priklauso nuo zmogaus poreikiu: jei jam reikia sviesos 1 kartui per metus, tai nera prasmes svaistyti pinigu, jei pats zmogus jaucia poreiki isigyti rimtas sviesas, tada jis ta ir padarys (ka yra padare dauguma velouostininku). Bet tai sis taupusis pasiulymas buvo paminetas tiems kas, nevazineja daug bei daznai, ir kuriems uztenka to pigaus varianto... O siuo atveju kaip KM tos sviesos tera tik formalumas. Asmeniskai as nematau prames jungi priekine sviesa vaziuojant Taikos prospekto saligatviu, nes ji neduoda tinkamo efekto t.y. naktinis apsvietimas yra stipresnis uz paties prozektoriaus, bet kai ivaziuoju i miska arba neapsviesta vieta, tai ir isijungiu... Todel cia si diskusija yra peraugusi is "pasiulymo variantu" diskusijos i "tiesmuko (daznai i bukuma traukiancio) taisykliu paisymo (arba tam tikros asmenines nuomones) ir i logikos koalizijos" diskusija...
Gal cia ir vertetu sustoti? :velnias:


Saulašarė rašė:
Berkrut rašė:
simas rašė:
važiuoji pestiesiams priklausančiu šaligatviu, ir dar atimi jiems galimybę tave matyti. O kur dar tikimybė dviems tokiems vaiduokliams tarpusavy susikryžminti.. :greitoji pagalba:


Siaip palei visa taikos prospekta kartu su saligatviu eina ir dviraciu takas, todel cia reiketu kalbeti apie pesciuju samoninguma nelipti ant dviraciu tako... :senolis:

Čia kalbama apie dviejų, be šviesų važiuojančių dviratininkų susikryžminimą.
O jei užlipo pėsčias? pvz kertant kelią? O jei mama su vežimėliu užlipo ar kokia sena bobutė, kuri gal nelabai supranta, kad čia dviračių takas... Be to yra gatvių, kur dviračių takas platesnis už pėsčiųjų taką arba užima beveik visą šaligatvį, tai ką pėstiesiems daryti? skristi?


Kolegos dviratininkai ir komentatoriai, paryskinau vietas, i kurias Jus neatkreipete demesio (samoningai ar nelabai) ir reiskete ivairias samokslo teorijas, ale visokie nematomu dviratininku susidurimai, skraidantys pestieji ir pan. Tikiuosi neisizeiste del to, bet bukit geri, perskaitykit diskusija dar karteli ir pagalvokite ar brukdami asmenini isitikinima, bei neaiskia samokslo teorija (kad aiskiai apsviestoje vietoje nieko aplinkui nematai: nei dviratininku, nei mamyciu su vaikeliais(kurie tokiu metu dazniausiai jau buna namie ir miega), nei pesciuju ir t.t.), ar jus pataikote bent jau i tema, bei ar tikrai reikalingas toks eterio (forumo) teršimas bereikalingais isvedziojimais... :senolis:

O andriukas dviratukas lb teisingai issireiske... :nikstys:

Tu pats neatkreipi dėmesio (samoningai ar nelabai) į kai kurias vietas. Niekas čia nekuria sąmokslo teorijų, čia kiekvienas išsako savo asmeninę nuomonę, lygiai taip pat kaip ir tu.... Tai viena iš priežasčių, kam reikalingas forumas. Nėra tos gatvės aiškiai apšviestos.. Todėl reikia švieselių, jei ne tam kad tu geriau matytum, bet būtum matomas kitiems (vairuotojams, pėstiesiems). Ir šviesos neturi būti tik formalumas. Kaip sureaguotum, jei mašinos išjungtom šviesom pradėtų važiuoti, pasiteisindamos kad gatvės gerai apšviestos ir nereikia jokių lempų. Yra keletas reikalavimų dviratistams, ar taip sunku jų laikytis?

Autorius:  Berkrut [ 2011 Bal 12 15:18 ]
Pranešimo tema:  Re: Naktinė KM @ 2011 Balandis #2

Jo, matyt ne be reikalo yra keistas sutapimas tarp mandagumo ir liaudies isminties...

Siaip Garas labai teisingai pastebejo, kur slypi tikroji problema...

O del masinu be sviesu, tai reiketu pradet vairuot automobili, tai tiek tokiu prisiziuretum, kurie pasiteisina uzmarsumu...

Del reikalavimu laikymosi, as irgi galeciau mesti akmeni i tavo darza, pvz. pagal Kelių eismo taisyklių 103 punktą "103. Dviračio ar mopedo vairuotojui leidžiama važiuoti tik tvarkingą stabdį ir garso signalą turinčiu dviračiu ar mopedu. Dviračio ar mopedo gale turi būti raudonas šviesos atšvaitas, iš abiejų šonų – oranžiniai šviesos atšvaitai, pritvirtinti prie ratų stipinų; važiuojant keliu tamsiu paros metu arba esant blogam matomumui, priekyje turi degti baltos šviesos žibintas. (Žin., 2006, Nr. 108-4115)" dėl garsinio signalo neturėjimo. Tai sioje vietoje gaunasi taip, jog juokiasi puodas, jog katilas juodas... :senolis:

O pabaigai pasiulyciau dar karteli labai idemiai perskaityti diskusija, gal tada bus aiskiau kada ir kodel nera laikomasi tu reikalavimu del sviesu...

Autorius:  Saulašarė [ 2011 Bal 12 15:46 ]
Pranešimo tema:  Re: Naktinė KM @ 2011 Balandis #2

Ir ką tu turi omeny kalbėdamas apie liaudies išmintį ir mandagumą?
Mano dviratis atitinka visus reikalavimus.

Autorius:  Berkrut [ 2011 Bal 12 15:52 ]
Pranešimo tema:  Re: Naktinė KM @ 2011 Balandis #2

Kad sutinku su tavo asmenine nuomone...

Autorius:  Berkrut [ 2011 Bal 12 16:07 ]
Pranešimo tema:  Re: Naktinė KM @ 2011 Balandis #2

Beje, del reikalavimu atitikimo, tai drisciau abejoti, pagal ta pati 103 punkta... Puikus irodymas, kad nera visiskai laikomasi sio punkto galetu buti si nuoroda http://www.velouostas.lt/forumas/viewtopic.php?f=13&t=366

Autorius:  Saulašarė [ 2011 Bal 12 16:23 ]
Pranešimo tema:  Re: Naktinė KM @ 2011 Balandis #2

Berkrut rašė:
Beje, del reikalavimu atitikimo, tai drisciau abejoti, pagal ta pati 103 punkta... Puikus irodymas, kad nera visiskai laikomasi sio punkto galetu buti si nuoroda http://www.velouostas.lt/forumas/viewtopic.php?f=13&t=366

ir ko tu nematai? atšvaitų? jie jau yra. tad dviratis mano tvarkingas.

Autorius:  zygfrid [ 2011 Bal 12 16:31 ]
Pranešimo tema:  Re: Naktinė KM @ 2011 Balandis #2

KET neperseniausiai vel buvo pakeistos dviratininku nenaudai.
Manau garsinis signalas dviraciui nera butinas.
Del apsvietimo. Reikalingi atsvaitai pritvirtinti prie stipinu. Anksciau galiojo ir kiti sviesa atspindintys elementai- ir buvo logiska, nes yra padangu su atsvaitais, geriau atspindinciu nei tie oranziniai.
Bet kuriu atveju, dviratininkas pats turi pasirupinti, kad nutu matomas kelyje- del savo sveikatos/gyvybes.

Jei kalbame apie KRITINE MASE, tai sioje vietoje patylekime apie KET!!! Kas yra KRITINE MASE- tai dviratininku protestas, atkreipimo budas. KRITINES MASES dalyviai turi buti matomi, turi vaziuoti gatvemis (o ne pagal taisykles saligaviniais takais), tam kritine mase ir vyksta, kad DVIRACIAI BUTU EISMU.
Taciau KRITINE MASE ne balaganas, tai judejimas GATVEMIS suprantama pagal KET, lygiaverciai prilyginant dviracius automobiliu eismui.

NAKTINE kritine mase? Kas tas? Kaip ja pastebeti ir kas sugalvojo? Jei visame pasaulyje vyksta kritine mase diena paskutini menesio penktadieni, su tikslu, kad dviratininkai butu matomi gatvese ir eisme, kad juos pastebetu VISUOMENE ir KITI EISMO DALYVIAI, tai taip ir turetu buti.
O naktinius pasivazinejimus nedera vadinti KRITINE MASE. Galima pavadinti kokios nakties deives vardu ar pan. tuos pasivazinejimus. Bet prie ko cia KM nesuprantu.

Autorius:  evule [ 2011 Bal 12 16:41 ]
Pranešimo tema:  Re: Naktinė KM @ 2011 Balandis #2

Patiko Zygfrido išaiškinimas apie KM koncepciją ir naktinius nukrypimus. Nakties deivės pasivažinėjimai :D .

O nukrypus nuo KM prie svarbaus klausimo -dviratininko matomumo-visiškai pritariu Saulašarės argumentams apie šviesas. O su kai kuriais žmonėmis tenka kalbėti jų pačių kalba, todėl galime vėl prisiminti liaudies išmintį. Duokim kelią Berkrutui.. O tai tie jo kabinėjimaisi, nebeturint rimtų argumentų, panašūs į "Mesk kelią dėl takelio" (Mesk lempas dėl skambučio).. Tai bent sutapimas! :zviegia:

Autorius:  Berkrut [ 2011 Bal 13 01:22 ]
Pranešimo tema:  Re: Naktinė KM @ 2011 Balandis #2

Esme yra labai paprasta: nera taisykles kiekvienam gyvenimo atvejui... Todel yra veikiama pagal aplinkybes...

O del matomumo, tai pirmiausia reikia matyti tai kas dedasi aplinkui, tai tada ir nekils problemu del matomumo, nes tada galima paciam priimti sprendimus del savo saugumo nuo visokiu vaiduokliu ir skraidanciu pesciuju... Ka Garas buvo paminejes anksciau... Kaip yra sakoma: besisauganti ir dievas saugo...

Cia ne kabinejimasis, o tiesiog parodymas (II netgi vizualus ir su nuoroda i istatyma, kurio reiketu laikytis) kad zmones nera idealus bei juos pacius galima moralizuoti tuo paciu, todel is esmes jie neturi jokios teises moralizuoti kitu zmoniu, jeigu patys nesilaiko to del ko moralizuoja kitus... Bet pasirodo siaip moralizuoti yra gerai, o kai parodai tuos pacius dalykus ant morlizuotojo, tai jau tampa kabinejimusi... Pagalvokime apskritai, ar daug velouosto bendruomenes nariu saziningai laikosi sio istatymo 17 str.? (cia tas istatymas (ne KET) apie kuri kalbejo Zigfrid'as) http://www3.lrs.lt/pls/inter3/dokpaieska.showdoc_l?p_id=390088&p_query=KET&p_tr2=2

O kai moralizavimas ir toliau vyksta nepaisant jokiu isvardintu aplinkybiu (paryskintos raudonai, bei pateikti pavyzdziai bei nuorodos i istatymus), tai belieka tik priimti ta asmenine nuomone pasinaudojant liaudies ismintim...

O dėl kelio, tai as ji zinau pats: :dviratis: , todel nebereikia man jo duoti... Geriau susiraskite savaji... :)

Puslapis 45 Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/