v e l o u o s t a s
http://www.velouostas.lt/forumas/

Naktinė KM @ 2011 Balandis #2
http://www.velouostas.lt/forumas/viewtopic.php?f=17&t=377
Puslapis 25

Autorius:  garas [ 2011 Bal 05 22:10 ]
Pranešimo tema:  Re: Naktinė KM @ 2011 Balandis #2

Teisingai, Saulašare :nikstys:

Autorius:  Berkrut [ 2011 Bal 05 22:37 ]
Pranešimo tema:  Re: Naktinė KM @ 2011 Balandis #2

Ziurint su kuo lyginsime... Viskas priklauso nuo zmogaus poreikiu: jei jam reikia sviesos 1 kartui per metus, tai nera prasmes svaistyti pinigu, jei pats zmogus jaucia poreiki isigyti rimtas sviesas, tada jis ta ir padarys (ka yra padare dauguma velouostininku). Bet tai sis taupusis pasiulymas buvo paminetas tiems kas, nevazineja daug bei daznai, ir kuriems uztenka to pigaus varianto... O siuo atveju kaip KM tos sviesos tera tik formalumas. Asmeniskai as nematau prames jungi priekine sviesa vaziuojant Taikos prospekto saligatviu, nes ji neduoda tinkamo efekto t.y. naktinis apsvietimas yra stipresnis uz paties prozektoriaus, bet kai ivaziuoju i miska arba neapsviesta vieta, tai ir isijungiu... Todel cia si diskusija yra peraugusi is "pasiulymo variantu" diskusijos i "tiesmuko (daznai i bukuma traukiancio) taisykliu paisymo (arba tam tikros asmenines nuomones) ir i logikos koalizijos" diskusija...
Gal cia ir vertetu sustoti? :velnias:

Autorius:  simas [ 2011 Bal 05 23:04 ]
Pranešimo tema:  Re: Naktinė KM @ 2011 Balandis #2

žibintai dar labai svarbūs iš socialinės pusės. Jei dviratininkai nori save įtvirtinti pilnaverčiais eismo dalyviais autovairuotojų pąsamonėje, žibintai yra esminė sąlyga. Juk matome, kad vairuotojai dviratininkus dažniausiai keikia būtent dėl žibintų nebuvimo.

Kiekvienas dviratininkas, tamsoje važiuojantis be šviesų, meta tamsią dėmę ant visų, net tvarkingų dviratininkų. Šių entuziastų dėka visiems dviratininkams krenta pašlemėko etiketė, ir atima moralinę teisę iš autovairuotojų reikalauti kultūringo elgesio.

deja nėra prasmės jiems bandyti paaiškinti, nes dviratis jiems yra tik proginė pakvailiojimo priemonė.

Cituoti:
jei jam reikia sviesos 1 kartui per metus, tai nera prasmes svaistyti pinigu,

tokie, kuriems dviratis reikalingas tik nuvažiuoti į KM ar pan., geriau išvis neliptų ant dviračio ir su savo "pinigų nešvaistymais" nekenktų žmonėms kuriems dviratis yra reikalingas kasdien ir rimtai.

Cituoti:
Asmeniskai as nematau prames jungi priekine sviesa vaziuojant Taikos prospekto saligatviu, nes ji neduoda tinkamo efekto
važiuoji pestiesiams priklausančiu šaligatviu, ir dar atimi jiems galimybę tave matyti. O kur dar tikimybė dviems tokiems vaiduokliams tarpusavy susikryžminti.. :greitoji pagalba:

Autorius:  Kolobok [ 2011 Bal 05 23:18 ]
Pranešimo tema:  Re: Naktinė KM @ 2011 Balandis #2

Išvis, norim, kad į mus žiūrėtų, kaip į pilnaverčius eismo dalyvius, tai kodėl dar neteko matyti nei vieno dviratininko su dieną įjungtais žibintais? Juk "tikrieji" eismo dalyviai juos privalo turėti įjungę visada. O ir dauguma vistik naudoja LED žibintus, kurie tikrai, kad nepasižymi dideliu energijos suvartojimu, o jei dar mirksėjimo rėžime... Važinėju visada su įjungtais, dieną mirksinčiais, sutemus nuolat šviečiančiais žibintais ir vargo nematau. Taip pat, gal ir nežymiai, bet padidinu procentus, kad būsiu anksčiau pastebėtas.

Autorius:  zygfrid [ 2011 Bal 06 00:51 ]
Pranešimo tema:  Re: Naktinė KM @ 2011 Balandis #2

Mano galinis visads mirksi, o priekinis diena yra mano akys. Tiesiog diena vistiek nesimato dviracio zibintu- jie per silpni.

Autorius:  Kolobok [ 2011 Bal 06 16:09 ]
Pranešimo tema:  Re: Naktinė KM @ 2011 Balandis #2

Na, manasis priekinis tai šviečia užtektinai mėlynai, kad matytųsi jo mirkčiojimas.

O dėl akių, tai juk automobiliams irgi privaloma važinėti su įjungtomis šviesomis, kad JUOS, o ne JIE geriau matytų kitus. Kiek matai, tai nesvarbu ar tu su įjungtais, ar išjungtais žibintais dieną.

Autorius:  Vertejas [ 2011 Bal 06 19:44 ]
Pranešimo tema:  Re: Naktinė KM @ 2011 Balandis #2

O aš siūlau žiūrėti blaiviai ir nelyginti automobilio su dviračiu. Daugely Europos šalių privalomos šviesos automobiliams visą parą, o dviračiams - tamsoje. Jei norime tapti automobiliais iškart diskusijose galim pereiti prie posūkių primontavimo, civilinės atsakomybės draudimo, valstybinio numerio, vairuotojo pažymėjimo... variklio?

Autorius:  simas [ 2011 Bal 06 19:51 ]
Pranešimo tema:  Re: Naktinė KM @ 2011 Balandis #2

dienos metu daug efektyviau yra koks ryškesnis rūbelis nei degantys žibintai, nors jei diena apniūkusi (ypač kaip šiandieną) galinį žibintą įjungiu (naudoju pakraunamas baterijas).

Autorius:  Kolobok [ 2011 Bal 06 20:05 ]
Pranešimo tema:  Re: Naktinė KM @ 2011 Balandis #2

Vertejas rašė:
O aš siūlau žiūrėti blaiviai ir nelyginti automobilio su dviračiu.


Mes skirtumą matome, užtat automobilistai Lietuvoje į gatves priima tik automobilius. Mes galime juos apgauti būdami panašūs į automobilius.


Cituoti:
diskusijose galim pereiti prie posūkių primontavimo, civilinės atsakomybės draudimo, valstybinio numerio, vairuotojo pažymėjimo... variklio?


Posūkiai pas mus primontuoti vos gimus - rankos. KET nėra rašoma, kad lemputės būtų viršesnės už rankas, abu signalai yra vienodai reikšmingi.

Dėl draudimo, tai gal ir neblogai būtų. O jei nutrūks stabdžių troselis ir bumptelsi į priekyje stovintį automobilį ir sulaužysi... bamperį? Jau geriau tegu draudimas moka už tai, o ne iš tavo kišenės pilna suma. Taip pat, automobilistai dėl šito dažnai rėkauja, kad neturime draudimo. Šitaip užtildytume juos.

Kas liečia vairuotojo pažymėjimą, tai taip pat gal ir nieko variantas? Policija turėtų daugiau ką tikrinti pas dviratininkus, vadinasi būtų labiau suinteresuoti juos kontroliuoti, vadinasi atkristų bent dalis dvirtakių erelių.

O variklį jau turime ir taip. Juk tai tu, aš ir dar daug žmonių, sėdinčių ant dviračio sėdynės.
____
Suprantu, kad atrodo juokingai ir panašiai, bet mano manymu, tai būtų naudinga ne tik dėl geresnių automobilistų bei dviratininkų santykių, bet ir dėl pačių dviratininkų saugumo.

Autorius:  Vertejas [ 2011 Bal 06 20:40 ]
Pranešimo tema:  Re: Naktinė KM @ 2011 Balandis #2

Visiškai nesutinku tapti pusautomobiliu, tam, kad kažkieno principus, neišmanymą ir pasipuikavimo jausmą patenkinčiau.
Užsiimu keliais sportais, kai kurie jų ekstremalūs, bet visi šie sportai man asocijuojasi su natūraliomis jėgomis ir laisve. Tame tarpe ir dviračiai. Pilna puikių šalių, kuriose suvokiama, kad keliu reikia dalintis su visais, nepriklausomai nuo tavo transporto priemonės dydžio. Nusileidus iki tokių absurdiškų reikalavimų netruktume sulaukti naujų - pradedant šalmais ir oranžinėm/salotinėm liemenėm, baigiant sezoninėm padangom, kelių mokesčiais ir dar velniai žino kokiom nesąmonėm.
Be to vairuoju ir automobilį, tai atstovauju abi puses.

Puslapis 25 Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/