Esme yra labai paprasta: nera taisykles kiekvienam gyvenimo atvejui... Todel yra veikiama pagal aplinkybes...
O del matomumo, tai pirmiausia reikia matyti tai kas dedasi aplinkui, tai tada ir nekils problemu del matomumo, nes tada galima paciam priimti sprendimus del savo saugumo nuo visokiu vaiduokliu ir skraidanciu pesciuju... Ka Garas buvo paminejes anksciau... Kaip yra sakoma: besisauganti ir dievas saugo...
Cia ne kabinejimasis, o tiesiog parodymas (II netgi vizualus ir su nuoroda i istatyma, kurio reiketu laikytis) kad zmones nera idealus bei juos pacius galima moralizuoti tuo paciu, todel is esmes jie neturi jokios teises moralizuoti kitu zmoniu, jeigu patys nesilaiko to del ko moralizuoja kitus... Bet pasirodo siaip moralizuoti yra gerai, o kai parodai tuos pacius dalykus ant morlizuotojo, tai jau tampa kabinejimusi... Pagalvokime apskritai, ar daug velouosto bendruomenes nariu saziningai laikosi sio istatymo 17 str.? (cia tas istatymas (ne KET) apie kuri kalbejo Zigfrid'as)
http://www3.lrs.lt/pls/inter3/dokpaieska.showdoc_l?p_id=390088&p_query=KET&p_tr2=2O kai moralizavimas ir toliau vyksta nepaisant jokiu isvardintu aplinkybiu (paryskintos raudonai, bei pateikti pavyzdziai bei nuorodos i istatymus), tai belieka tik priimti ta asmenine nuomone pasinaudojant liaudies ismintim...
O dėl kelio, tai as ji zinau pats:
, todel nebereikia man jo duoti... Geriau susiraskite savaji...
Aš tau dar katą rašau, kad mano dviratis tvarkingas. Kiek kartų galima tai rašyti? Ir šeip nebematau prasmės čia diskutuoti, nes pats nematai kas tau yra rašoma tad gal įsijunk tą šviesą