Prisipazinsiu is visu turetu dviraciu, didziausia ispudi padare man rusiskas "Turist". Nors dabar pagalvojus, jis buvo visiskas slamstas.
Taciau universalaus dviracio ideja man patinka. Ir kaip universalu dvirati as matau Cyclocross.
Tik, kad va, siuolaikinis CX dviratis turizmu nekvepia- bagazines tvirtinimu nerasta...
Neseniai CX sporte padangu ploti nuo 35mm pamazino iki 32mm. Bandome dvirati su Continental Race King 35 mm. Is universalumo puses su tokiomis padangikemis vaziuoja beveik visur, aisku per smeli sudetinga, nebent labai sumazinti slegi. Aplink Vilhelmo kanala pravaziuoju. Zvirkeliai, misko takeliai- CX yra greitas, greitesnis nei XC. Bet su 35mm padangikemis ant didesnio zvirkelio virs 30 km/h meto priekini rata ir dar kaip... Asfaltas, vaziuojant su krosinemis padangomis atrodo, kad kazkas stabdo ir velniskai uzia. Visas idomumas, kad galima plika akimi stebeti kaip tos krosines padangos dyla. Taciau, vidutinis greitis gaunasi ne toks ir mazas. Labai panasus kaip ir vaziuojant su plentinemis padangomis prasta danga- pvz Smiltyne- Nida. Ir dar CX atrodo universalus dviratis, bet po kokiu 80 km lengvos bekeles, zvirkelio tarkos kyla tik viena mintis- UZDETI PLENTINES PADANGAS
Dedame plentines padangas ir: istiesu CX dviratis labai panasus i plentini. Pagrindinis panasumas yra "avino ragai" vairas. Tai va, CX dviratis tiek panasus i plentini, tiek- kiek tas avinas kramsnojantis zole pievoje. Siuolaikinis plentinis dviratis yra "zudymo masina", standus remas ir t.t. CX yra ilgesnis (baze), vairo kolonele eina kitu kampu. Nera to plentinio dviracio astrumo. Taciau prisideda siek tiek komforto- man kaip megejui, tai tik pliusas.
Is esmes i CX dvirati ziuriu kaip i parketini visureigi- tai technika, kuri dazniausiai nenulipa nuo asfalto. Bet savininkas turi ta "galimybes" dziaugsma, del kurio aukoja asfalto suteikiamas galimybes.