Jūs apgavo. Kažkoks žioplys sulenkė kotą ir jums pardavė.
Aš irgi turiu plieninį sulinkusį nuo "
Turist". Parduočiau brangiai. Juk jis
lenktas, reiškia "
firminis", "
geras".
Tarkim gamintojas
sulenkė kotą. Bet jis
pamiršo atlenkti kabę. Ji
pasvyro kartu su kotu. Reiškia pavyro ir
balnas. Pakeisti kampą galima. Bet visas
pokyčio ruožas - pasvyręs. Reiškia viena kryptimi jis
sumažėjo. - Atvirkščiai negu rašo sulenktas prekeivis, neva ruožas
didelis.
Galima kotą
dėtį į rėmą
visom pusėm. Todėl pasvyrimo ruožas irgi slenka į visas puses.
Bendras
ruožas gaunasi
labai didelis.
Bet jokia padėtis - netvirta, išskyrus vieną: pasverta atgal. Jei
pasversi pirmyn ar į
šoną, jis
atsigreš atgal ir dar apgadinsi.
Visa tai reiškia, kad
gaminti lenktų kotų jie
negalėjo. Nebent netyčia. Ne tokie kvailiai. Kažkas sulenkė ir jūs apgaudinėja brangiai.
Tuo įsitikinau ir gamintojo internete. Ten
lenktų kotų
nėra.
Ar jie negamina stipinų lenktų, arba suktų?
Lenktų ratų?.. Su tokiais būtų patogu duobes apvažiuoti.
Aš ir juos sulaužyčiau.
Nežinau kodėl. Gal jūs - ramūs. Gal aš per sunkus. Aš šokinėju gan ramiai. Dažniausiai nešokinėju, jei turiu progą.
Bet aš nesu smarkiausias.
Kartą pardaviau dviratį žmogui, kuris pusantro karto
sunkesnis už bet kurį iš mūsų. Įdėjau gerus stipinus, tiesius.
Vėliau jis papasakojo, kad galiniai stipinai vis lūžo.
Meistras Rolandas jam vis tiesindavo tiesius stipinus ir dėdavo "
lenktus". Bet jie vis lūžo.
Meistras negerino paslaugą. Jis paprasčiausiai pragręžė storesnes skyles įvorėje ir įdėjo
storesnius stipinus
3 mm skersmens.
Dabar nebelūžta. Bet jis itin ramiai važinėja. O dabar ir suliesėjo pusantro karto. Tad manau galima tiesius,
liesius stipinus jam atstatyti. Storieji sveria perdaug, gal pusę divračio...
Jų
papildomas svoris buvo jam gera
mankšta.
Bet dabar jo kūno svoris jau geras. Tad stipinų svoris nebereikalingas.