Paskutinis prisijungimas: Dabar yra 2019 Lap 17 01:03


Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]




Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 26 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3  Kitas
Autorius Žinutė
 Pranešimo tema: Re: PLANET-X kaffenback
StandartinėParašytas: 2011 Kov 29 01:45 
Atsijungęs
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2010 Geg 19 00:43
Pranešimai: 1679
Miestas: Klaipėda
simas rašė:
...

Tikiuos Panaracer Cross Blaster smagiai šukuos miško takelius. Rėmas, kaip supratau, toks pat kaip ‘On One’ Pompino. Įdomu, o kokie trūkumai?

Miško takelius šukuoti smagu, tik palauksiu kol pradžiūs, nesu didelis purvo mėgėjas. :)

Apie rėmą ir jo trūkumus.

Rėmas man patinka, pamačiau jį eBay ir pajaučiau, kad nupirksiu. Pardavinėjamas buvo aukciono būdu su mažais trūkumais (kažkokio transportavimo metu poroje nereikšmingų vietų buvo nubraižyti dažai, tas vietas užklijavau lipdukais, kuriuose surašiau informaciją apie dviračio kilmę ir savininką). Ir labai džiaugiuosi, kad pavyko nupirkti gana pigiai, beveik tris kartus pigiau, nei toks rėmas pardavinėjamas internetinėje parduotuvėje. Tad galima sakyti pasisekė. Rėmas iš cro-mo plieninių vamzdžių paslaptingai pavadintų „Maxwall“ custom butted tubeset by Planet X,
Prikabintas failas:
maxwall.jpg
maxwall.jpg [ 82.11 KiB | Peržiūrėta 4130 kartus(ų) ]

kas galėtų reikšti ypatingai vietomis paploninti vamzdžiai, ir tai, matyt, pateisinama, nes deklaruojamas rėmo svoris yra 2148 gr. (panašaus svorio yra geriausių tradicijų senesnieji rėmai iš Reynolds 531 vamzdžių), šio rėmo X-Large versija galbūt sveria kokį 100 gr. daugiau, bet tikrai negaliu pasakyti, nes neturiu tikslių svarstyklių. Tai tikras On-One Pompino (vienos pavaros ar fixo) brolis, turbūt gaminamas toje pačioje tolimosios Azijos gamykloje, kas tikėtina šiais laikais.

Kad ir kaip šis rėmas man būtų mielas, bet galiu papriekaištauti jo projektuotojams už kelis keistus sprendimus.

Vienas iš didžiausių ir esminių trūkumų, kuris labai apriboja dviračio universalumą yra labai siauras tarpas galinio rato padangai.
Prikabintas failas:
tarpas.jpg
tarpas.jpg [ 62.9 KiB | Peržiūrėta 4130 kartus(ų) ]

Uždėjus krosinę 31c padangą iki rėmo lieka apie 1 mm tarpas, plentinė padanga tilptų 32c, tai deklaruoja ir gamintojai, bet vėlgi liks ~1 mm tarpas, tad mažiausia „aštunkė“ ar ištrūkęs stipinas kelyje bus nemielas. Žinoma, galima dėti siauresnes padangas, bet dviračio panaudojimas, kaip CX dalinai apribotas. Todėl gana keistai atrodo galinės šakės dėl stabdžių įrengimo reikalinga plati viršutinė dalis, o siaura apatinė dalis.
Prikabintas failas:
galines shakes virshus.jpg
galines shakes virshus.jpg [ 59.58 KiB | Peržiūrėta 4130 kartus(ų) ]

Kiti trūkumėliai neesminiai, juos būtų galima ir pašalinti kitomis priemonėmis, bet vis viena pavardinsiu.

Nėra įrengtas galinio stabdžio troselio laikiklis „cantilever“ tipo stabdžiams, gamintojas manė, kad bus tik „V-brake“, šią problemą išsprendžiau savadarbiu laikikliu iš senos „V-brake“ svirtelės.
Prikabintas failas:
troselio laikiklis.jpg
troselio laikiklis.jpg [ 63.11 KiB | Peržiūrėta 4130 kartus(ų) ]

Galinio stabdžio troselio laikikliai ant viršutinio vamzdžio kažkodėl įrengti truputį patraukti į šoną,
Prikabintas failas:
troselis.jpg
troselis.jpg [ 66.86 KiB | Peržiūrėta 4130 kartus(ų) ]

kai puikiausiai galėjo būti įrengti per centrą, nes dabar minant tas troselis vis kartais užkabinamas koja. Bet dėl to galima apsiprasti.

Kitas kvailas sprendimas nukopijuotas nuo kai kurių šiuolaikinių grynakraujų plentinių, tai ant vairo kolonėlės vamzdžio įrengti pavarų troselių laikikliai,
Prikabintas failas:
troseliai.jpg
troseliai.jpg [ 82.89 KiB | Peržiūrėta 4130 kartus(ų) ]

vėlgi su „cantilever“ tipo stabdžiais šis sprendimas ne pats geriausias, tie laikikliai galėjo būti įrengti tradiciškai tolėliau ant apatinio rėmo vamzdžio, tada būtų daugiau erdvės priekinio stabdžio troselio ir pavarų troselių šarvams draugauti. Bet tai normaliai važiuojant kelyje netrukdo, gali patrukdyti bandant apsiskuti mažu spinduliu, arba važiuojant kokį slalomą (bet tiek to, gal neprireiks). Kita vertus, dėl šios situacijos nesitrankys persuktas vairas į viršutinį rėmo vamzdį, o važiuojant ir darant staigesnį posūkį bus automatiškai pristabdomas priekinis ratas, tik kad ne per daug.
Vėl pripratimo reikalas. Jei tai atrodys problema, bus galima pašalinti šį trūkumą uždėjus pavarų troselių laikiklį ant apatinio vamzdžio, kaip pas senuosius dviračius-veteranus.
Na, o šiaip kuris čia iš mūsų be trūkumų, priprantam ir nebepastebim...

zygfrid rašė:
As deciau originalia sake (paziurejau nelabai ji brangi).
Be to dar pagalvociau apie svaistikliu nupoliravima/ nudazyma. Labai graziai ta ruda spalva. Reiktu stemo ir vairo juoda spalva uzmaskuoti- gal daugiau juostos uzvynioti.


Tai va, dėl tos originalios šakės aš kažkaip abejoju, ji, žinoma, būtų labai į temą, bet Surly šakės man atrodo turėtų didesnę išliekamąją vertę. Švaistiklių poliruoti ar kažkaip dažyti tikrai neverta, o ir nuo juodos spalvos šiame dviračio gyvavimo etape nelabai pabėgsiu, bet ir nematau tame problemos, man tinka. O ruda juostelė baigėsi, tie pardavėjai kažkaip įdeda tik tiek kiek reikia.


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: PLANET-X kaffenback
StandartinėParašytas: 2011 Kov 29 23:34 
Atsijungęs
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2009 Lap 14 02:31
Pranešimai: 154
Gražus dviratukas. Švelnios arbatinės spalvos. Tik dėl šakės, tai aš irgi, vardan vientisumo pasirinkčiau originalią ir vairo iškyšą bei švaistyklius nupoliruočiau kaip ir balno. Bet ir šiaip gerai atrodo, tos arbatos spalvos, tie juodos spalvos „atsitiktinumai“ tik gyvumo suteikia – tarkime, tai arbatos tirščiai :uzsisvajojes:

Gaila, kad netilptų turistiniai Travel Contaktai, bet vistiek dviratis pakankamai universalus. Kalbant apie universalumą, galvon lenda Andriuko dviratuko žodžiai: „Kuo daugiau turi daiktų, tuo mažau jais užsiimi kiekvienu“.


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: PLANET-X kaffenback
StandartinėParašytas: 2011 Kov 29 23:49 
Atsijungęs
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2009 Lap 29 00:53
Pranešimai: 601
Mačiau gyvai, tai gražus ir geras dviratis. A skaitant diskusijas kyla klausimas. Su šiuo dviračių važiuos, ar jį valgys? Čia kas prie dizaino nereikšmybių kabinėjas-ai tiek to. Garas-geras dviratis tavo.

_________________
Nepykite, neturiu LietuviŠkų raidžių :-(


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: PLANET-X kaffenback
StandartinėParašytas: 2011 Geg 27 23:16 
Atsijungęs
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2010 Geg 19 00:43
Pranešimai: 1679
Miestas: Klaipėda
Kuo toliau, tuo labiau man patinka šis mano dviratis, veža jis mane gerai... Kol kas dėl pilnos laimės yra užsakyta Surly šakė ir MKS pedalai. Žemiau nuotrauka, kaip jis atrodė dienos maratone Kaunas-Klaipėda prie Panemunės pilies sienos. Tikiuosi iki 300 km "arklių nuvarymo" maratono jis pasipuoš tomis kitomis dalimis... Bet ir be jų jis man labai geras.


Prikabinti failai:
250km.jpg
250km.jpg [ 168.92 KiB | Peržiūrėta 4046 kartus(ų) ]
Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: PLANET-X kaffenback
StandartinėParašytas: 2011 Bir 13 23:11 
Atsijungęs
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2010 Geg 19 00:43
Pranešimai: 1679
Miestas: Klaipėda
Iš serijos - raskite 10 skirtumų...


Prikabinti failai:
N_skirtumu.jpg
N_skirtumu.jpg [ 72.68 KiB | Peržiūrėta 3989 kartus(ų) ]
Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: PLANET-X kaffenback
StandartinėParašytas: 2011 Bir 13 23:26 
Atsijungęs
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2011 Geg 09 18:03
Pranešimai: 347
Miestas: Klaipeda
garas rašė:
Iš serijos - raskite 10 skirtumų...

vienoj, gertuve pilna alaus, kitoj jau tuscia :)


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: PLANET-X kaffenback
StandartinėParašytas: 2011 Bir 14 22:33 
Atsijungęs
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2010 Kov 21 15:06
Pranešimai: 271
Miestas: Gargždai
ratlankiai kiti, padangos pamėlynavusios, pompa prikabinta ;] dar atrodo, kad šakė kažkokia kitokia, bet gal čia dėl nuotraukos kokybės taip.


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: PLANET-X kaffenback
StandartinėParašytas: 2011 Bir 15 00:05 
Atsijungęs
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2010 Sau 29 15:43
Pranešimai: 839
Apsvietimas kitoks :D

_________________
Paveikslėlis
Mongoose Tyax Sport '09(?)
Homemade Recumbent'as


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: PLANET-X kaffenback
StandartinėParašytas: 2012 Kov 02 18:02 
Atsijungęs
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2011 Lap 15 14:55
Pranešimai: 20
Miestas: Memel
Gražu :+1:

Žinau, kad per vėlu bet manau ši šakė http://www.woundupcomposites.com/team_x.html tikrai papuoštu šį projektėlį ;)

_________________
Specializuota dviračių parduotuvė bike PRO http://www.bike-pro.lt
Custom Ti Cycles Wittson http://www.wittson.com/


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: PLANET-X kaffenback
StandartinėParašytas: 2012 Kov 03 23:24 
Atsijungęs
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2010 Geg 19 00:43
Pranešimai: 1679
Miestas: Klaipėda
Na taip, ana šakė gražiai atrodo, bet dėl neaiškių įsitikinimų kažkaip negalėčiau dėti karbono ant šio dviračio, o ir kiti įsitikinimai neleidžia šakei išleisti didesnę nei viso dviračio biudžeto sumą.
Yra dabar plieninė, net visą kg sverianti Surly, manau ji pritiko.


Į viršų
 Aprašymas  
 
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 26 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 1 svečias


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Theme created StylerBB.net & kodeki
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007