Paskutinis prisijungimas: Dabar yra 2024 Kov 29 02:41


Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]




Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 37 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2, 3, 4  Kitas
Autorius Žinutė
 Pranešimo tema: mano žuvėdriukas
StandartinėParašytas: 2010 Geg 08 01:55 
Atsijungęs
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2009 Lap 13 14:04
Pranešimai: 957
rėmas: merida speeder (2007)
ratai: kore gradient (1567g)
bėgių sistema: shimano lx, slx, ultegra
stabdžiai: avid single digit 7
pedalai: crank brothers candy
padangos: continental gatorskin, maxxis columbiere


Paveikslėlis

trumpai apie Merida gamintoją. Mažai kam žinomas vardas, kadangi ilgą laiką gamina rėmus Specialized, Canondale, Centurion ir kitiems dideliems brandams. Ir tik palyginti nesenai ant savo gaminių ėmė klijuoti dar ir savo užrašą. Kartu su Giant, Merida yra didžiausi rėmų gamintojai pasaulyje. Merida, pimoji istorijoje įdiegė aliuminio virinimą robotiniu būdu, yra vienas moderniausių fabrikų.

Buvau nusižiūrėjęs 3 modelius, testuojant parduotuvėje šitas man iš karto prilipo. Patiko neutralus valdymas, jautrus ir tuo pačiu švelnus. Nelipo tik sidabrinė spalva ir ta technokratinė grafika, ir todėl buvo perdažytas. Rėmas be įprastinių technologijų turi vadinamą meridos shotgun apatinį vamzdį - platus ir iš apačios įgaubtas į vidų, plonesnės sienelės nei įprastos formos, gamintojas sako kad tai duoda daugiau tvirtumo ir sutaupo svorio. Šakė paprasta aliuminė, bet mane tenkinančio svorio ~600g.

Geometrija plentinio; tipiška cyclocross, išskyrus tai, kad viršutinis vamzdis nuolaidus ir vairo kolonėlė aukštesnė. Ir tuo labai atitinka mano poreikius.

Kadangi apskritai nemėgstu vartotojiško būdo ir blizgesio vaikymosi, iki šiol pavyko išvengti xt, xtr ir pan. Visos dalys keistos tik iš reikalo, iki paskutinio pribaigus senas. Bet turiu pripažinti, šitie lengvi ratai suteikė smagumo.

Ateity galbūt atsiras plentinis vairas, iš tų plačiųjų kaip On One Midge.

Miško versija: padangos schwalbe smart sam 1.6 ir kenda karma 1.9.
Paveikslėlis

Paveikslėlis
Paveikslėlis

Turistinė versija: brooks sedynė, conti travel contact, vairas į viršų ir kt. Jau kelis kartus iš šiaurės į pietus, iš rytų į vakarus, ir atgal kirsta Prancūzija, išraižyta didžioji ES dalis, viso važinėta 8 šalyse. Šiemet planuojamos dar 7 naujos.
Paveikslėlis
Paveikslėlis

Šiandien suėjo lygiai trys metai kaip mes kartu. Pravažiuota daugiau nei 26 000km, apie 12 000 iš jų už Lietuvos ribų. Vidutinišaki 8,6 tūkstančio km per metus.

Taigi, paprastas, naudojamas visur ir mane atitinkantis dviratis, kuriam palyginti išleidau labai nedaug lėšų. maksimalus rezultatas minimalion priemonėm.

_________________
white coast art


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: mano žuvėdriukas
StandartinėParašytas: 2010 Geg 08 02:27 
Atsijungęs
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2009 Lap 28 01:00
Pranešimai: 41
labai grazus ir teisingas fitnesas :) butu idomu suzinoti koks svoris?


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: mano žuvėdriukas
StandartinėParašytas: 2010 Geg 08 03:39 
Atsijungęs
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2009 Lap 13 14:04
Pranešimai: 957
dėkui, labai grubiai sveriant buitinėm svarstyklėm - 9.5kg, miško versija + ~600g.

daug svorio neliktų jei sedynę ir iškyšas pakeisčiau į lengvesnes, nes dabartinės sunkios . Tačiau poreikio keisti nėra. O kai susidevės rinksiuos verčiau lengvesnes nei sunkias.

_________________
white coast art


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: mano žuvėdriukas
StandartinėParašytas: 2010 Geg 08 03:53 
Atsijungęs
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2009 Lap 28 01:00
Pranešimai: 41
sauniai :) kazkaip tikejosi didesnio. Na o kazka keist tikrai nera reikalo vien del svorio metimo, ateis laikas ir pasikeis.


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Akmeniu į dugną
StandartinėParašytas: 2010 Geg 08 14:40 
Atsijungęs
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2010 Kov 19 17:19
Pranešimai: 399
Miestas: Lietuva
simas rašė:
meridos shortgun apatinį vamzdį
Gal "shotgun" - be "r" raidės.
Dvivamzdis šautuvas.
Deja, tai tėra "Meridos" demagogija. Du vamzdžiai sujungti į vieną tampa vienu vamzdžiu - o ne dvigubu.

Po 12000 km toks vamzdis nutruko.
O prieš tai nulūžo to paties dviračio šakė:
http://andrius.konferencijos.lt/dviratis/koks#Pavojingi

Neteisinga konstrukcija ir svorio taupymas.
Neskirtas jis nei šokinėjimui nei turizmui.
"Fitness" reiškia ramų mankštinimąsi.
Ten net ratai turi vos 32 stipinus. Vos vienas ištruks, ir tvirtumo atsargos nebėra.
Rėmas nuolydus, tad balno kotas ilgas kaip ietis. - Vėlgi mažiau tvirtumo.
- Lengvam žmogui, lengvam pasivažinėjimui.

Nors, girdėjau, kad su tokiu ir po Kiniją kažkas ramiai pervažiavo.

Tame dviratyje gerai tik tai, kad sulūžųs rėmui ar šakei, gamykla juos keičia lengvai. Aš gavau. Kai surinksiu dviratį, lauksiu kol vėl nulūš. Šakę tai iš karto atidaviau prekeiviui. Tegul parduoda savižudžiui kokiam.
Turin omeny pakeitimą, galima sakyti kad dviratis ilgai tarnauja... su pertraukom...
simas rašė:
beveik tipiška cyclocross, išskyrus tai, kad viršutinis vamzdis nuolaidus ir vairo kolonėlė aukštesnė.
Taigi joks jis "cyclocross".
Kita vertus, krosą tikrai galima net ir su riedučiais bėgti.
simas rašė:
Ateity galbūt atsiras plentinis vairas
O kam jis tau? Tokio reikia lenktynininkams. Tu gi nenori visą kelią į asfaltą žemyn veidu spoksoti.

O 9kg svoris neįtikėtinas. Vien bagažinė sveria apie 1 kg. Dar bėgių rankenėlės 0.5kg...

Vienoje nuotraukoje matau, kad šakės kotas kyšoja virš vairo. Tai pavojinga. Jei atsitrenksi į kliutį - susižalosi į jį.
Tai laikina, kol nusprendi koks aukštis tinka. Nuolat šitaip nevažinėk. Arba nupjauk. Arba perkelk vairą aukščiau.

_________________
Linas Vainius rašė:
  • ereliai apsiktais kulnais
  • baikime drumsti ..sūriais pajūrietiškais bezdalais
  • prikibtų gatvėje ..žinočiau kaip elgtis. Internete "viskas galima, žodžio laisvė
LDB - sukčiai
andrius.saugokmedi.lt <- :mokinasi: Už ką balsuoti


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: mano žuvėdriukas
StandartinėParašytas: 2010 Geg 08 17:36 
Atsijungęs
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2009 Lap 13 14:04
Pranešimai: 957
trumpai atsakysiu į Andriuko dviratuko komentarą;

shotgun (pasitaisau) yra tik techninio sprendimo pavadinimas, o pavadinimą galima laikyti ir demagogija (bet ar esmė?). Apskritai galima pastebėti, kad apatinis vamzdis nepriklausomai nuo gamintojo dažnai būna storiausias (kalbant apie aliuminį, karboną). Gal būt dėl to, kad šiam vamzdžiui tenka didžiausias krūvis rėmo trikampyje.

"Fitness" tai vėlgi yra pavadinimas, kuris apibūdina plentinio stiliaus rėmą su tiesiu vairu. Jei palygint su kitais šio gamintojo HFS/TFS rėmais tai jo vamzdžių formavimas principe yra toks pat, ar tai fitness, plentas ar cyclocross. Ir niekuo nėra silpnesnis lyginant su visais, skiriasi geometrija.

Šokinėjimui jis savaime neskirtas, kaip ir visi plentiniai, cyclocross, fitness'ai ir net xc. Tačiau kai tik yra proga nušokti aš tai darau.

Labai nustebinai su teiginiu, kad neskirtas turizmui. Plentiniai ar tai cyclocross nuo senovės naudojami turizmui. O fitness pavadininmas, kaip jau minėjau, atsirado tik nesenai ir jis apibūdina plentinio pagrindo rėmą su tiesiu vairu. Tad turizmui jis nebent dėl tiesaus vairo gali netikti.

Dėl 32 stipinų tai per savo praktiką priėjau išvados, kad man tiek ne tik užtenka, bet ir beveik perdaug. Šiais metais turizme ant priekinio rato bus tik 20 stipinų. Juk praėjo tie laikai kai ratlankiai buvo gaminami iš minkšto plieno ir todėl reikėdavo 36 stipinų.

Nežinau ar tu teisingai supratai cyclocross reikšmę. Cyclocross tai plentinio dviračio pagrindas, su truputi ilgesne ratų baze ir naudojamos storesnės padangos. Kažkas tokio:Paveikslėlis

Dėl rėmo nuolaidumo ir ilgos balno iškyšos. Lengva pastebėti, kad šiuo metu gaminami dviračiai linkę į tai, ir tai turi logišką prasmę. Išskyrus cyclocross lenktyninį variantą, nes tuo atveju reikalingas platus trikampis, kad būtų patogu su dviračiu ant peties bėgti.

Dėl svorio dar kartą - ~9,5kg (plentinė versija), su storesnėm miškinėm padangom prisideda apie 600g, turistinėje versijoje dar daugiau prisideda ir tiksliai nežinau bet apie 12-13kg. Rankenėlės, galiu pasakyti tiksliai - sveria 406g.

Dėl pageidaujamo plentino vairo, tai juos ne tik lenktyninkai naudoja, bet ir kiti, ypač turistai. Už apatinių ragų nėra būtina visą laiką laikyti ir "spoksoti į asfaltą". O taip pat vairą galima juk aukštai išsikelti kiek reikia. Privalumas - daug padėčių rankoms, o aš turiu dar ir savo individualių priežasčių, kodėl tokį norėčiau ir nenorėčiau turėt.

Šakės kotas kyšo, bet jis kelia ne didesnį pavojų nei kada vairas pakeltas ir jis nekyšo. Aš jo nupjauti negaliu, nes jis man reikalingas: turistinėms kelionėms aš vairą pakeliu, o kasdieniui naudojimui Klaipėdoje mažiau ar daugiau nuleidžiu.

Dėl tavo minėto rėmo ir šakės. Jei tas rėmas lūžo ne avarijos metu, ir jei tai ne broko atvejis, tai labai keista; šis gamintojas rėmais aprūpina daug kitų dviračių markių, kurie yra laikomi moderniais ir aukščiausio lygio. Tiesa, pas mane šakė kitokia nei tavo nuorodoje.

_________________
white coast art


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: mano žuvėdriukas
StandartinėParašytas: 2010 Geg 08 20:59 
Atsijungęs
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2010 Sau 29 15:43
Pranešimai: 838
Nu bet foto tai gera radai :D

_________________
Paveikslėlis
Mongoose Tyax Sport '09(?)
Homemade Recumbent'as


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Fitness nėra Cyclocross
StandartinėParašytas: 2010 Geg 09 16:00 
Atsijungęs
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2010 Kov 19 17:19
Pranešimai: 399
Miestas: Lietuva
simas rašė:
shotgun (pasitaisau) yra tik techninio sprendimo pavadinimas, o pavadinimą galima laikyti ir demagogija (bet ar esmė?).
Esmė yra paprasto, kad ir storo, vamzdžio vadinimas dvigubu.
simas rašė:
"Fitness" tai vėlgi yra pavadinimas, kuris apibūdina plentinio stiliaus rėmą su tiesiu vairu.
Vairas čia mažai kuo dėtas.
"Fitness" vadina lengva mankštinimąsi bendrai kūno formai palaikyti. Atitinkamai ir dviratis - lengvas, neskirtas krūviams. Tuomet ir stipinų deda mažiau, ir ratlankius niekinius, ir rėmas rengvas. O ant vairo uždeda "svarmenis" - rankenėles.
simas rašė:
Jei palygint su kitais šio gamintojo HFS/TFS rėmais tai jo vamzdžių formavimas principe yra toks pat, ar tai fitness, plentas ar cyclocross.
Technologija panaši. Bet pagaminti vamzdžiai skiriasi.
simas rašė:
Ir niekuo nėra silpnesnis
Aš tai įrodžiau veiksmu - silpnesnis.
Kito dviračio rėmo aš nesulaužau, net po to, kai jame išplešiau didžiulę skylę.
simas rašė:
lyginant su visais, skiriasi geometrija.
Šitai yra tiesa.
Ta geometrija yra skirta labiau rėmo svoriui sumažinti, ir važiuoti atsilošus. Nes svarbu kūną palaikyti, o ne kažkokį greitį daryti. Tai treniruoklis. Tik nesuprantu, kam tuomet svorį mažina.

Mačiau šunį, kurį savininkas verčia tempti padangą kai išeina pasivaikščioti. Matyt taip augina raumenis, arba verčia lieknėti.
simas rašė:
Šokinėjimui jis savaime neskirtas, kaip ir visi plentiniai, cyclocross ar fitness'ai. Tačiau kai tik yra proga nušokti aš tai darau.
Plentiniu vadiname lenktyninį. Su tuo nepašokinėsi.

Cyclocross išvis Lietuvoje nematytas dalykas. O pasaulyje jį naudoja viskam. Tame tarpe ir šokinėjimui.
Kitas reikalas, kad kai kurie apsigauna ir Cyclocrosu vadina bet ką.
Bet tie, kurie užsiima tuo sportu, vargu ar apsigauna, kitaip gulėtų pusiaukelyje.

"Fitneso" reikšmę jau paaiškinau. Tai mankštinimosi būdas - ne dviračio dalis.
simas rašė:
Labai nustebinai su teiginiu, kad neskirtas turizmui.
Kaip minėjau, su riedučiais irgi galima.
simas rašė:
Plentiniai ar tai cyclocross nuo senovės naudojami turizmui.
Tai tiesa. Kaip matau "fitnes" - irgi naudoji. Bet senovėje fitness nebuvo. Tad pažiūrėsime kiek jis tvers.
O plentinių sutrukinėjusių mačiau ne vieną. Man ir pačiam vienas sutruko. Nors važiavo gerai. Standus, greitas. Tai, kad juos naudoja, nereiškia, kad teisingai.
simas rašė:
O fitness pavadininmas, kaip jau minėjau, atsirado tik nesenai
Sutarėm.
simas rašė:
jis apibūdina plentinio pagrindo rėmą su tiesiu vairu.
Vairas čia niekuo dėtas. Tai tik įprotis dėti tam tikrą dalį. Gali dėti ir kitokią.
simas rašė:
Tad turizmui jis nebent dėl tiesaus vairo gali netikti.
Vairas kelionėms netrūkdo. Važinėjausi ir su klasikiniu. Tiesa ir jis nulūžo. Gal dėl šokinėjimo. Gerai kad ne greito važinėjimo metu.

Kartą turėjau tarybinį aliuminį sportinį vairą (ragai žemyn). Ir tas nulūžo. Mane išgelbėjo tik atsitiktinumas, kad lūžo, kai labai greitos nuokalnės gale visai sulėtinau, ir kirtau tą patį kelią per perėją. Jei nulūžtų 2-3 sekundėm anksčiau, būtų apmaudu.
simas rašė:
Dėl 32 stipinų tai per savo praktiką priėjau išvados, kad man tiek ne tik užtenka
Išvados tūri būti pagrįstos. Aš jau suplėšiau to "fitness" ratlankį. Neatlaiko jis tokio krūvio. Tavo truputį kitoks. Bet galiausiai stipinų veržlės išplėš ratlankio skyles.
Kitas reikalas, kad tavo stabdžiai svirteliniai. Tai ratlankis nudils greičiau nuo stabdžių, negu nuo stipinų lūš. Tuo konstrukcija ir pagrįsta.
simas rašė:
bet ir beveik perdaug.
Kitoks ratlankis gal ir atlaikys mažiau. Bet ne šitas.
simas rašė:
Šiais metais turizme ant priekinio rato bus tik 20 stipinų. Juk praėjo tie laikai kai ratlankiai buvo gaminami iš minkšto plieno ir todėl reikėdavo 36 stipinų.
Šiais lakais šlamšto gamyba padidėjo neaprėpiamai. Turiu sulūžusių ratlankių keletą. Vis viliuosi į aliuminį priduoti kruvelę ir pažiūrėti kiek centų gausiu.
simas rašė:
Nežinau ar tu teisingai supratai cyclocross reikšmę. Cyclocross tai plentinio dviračio pagrindas, su truputi ilgesne ratų baze ir naudojamos storesnės padangos.
Bazė ir padangos neturi tiek reikšmės, kiek patvarūmas, ir patogumas.
simas rašė:
cyclocross lenktyninį ... reikalingas platus trikampis, kad būtų patogu su dviračiu ant peties bėgti.
Ne vien dėl to. Dėl įprasto trikampio dviratis tvirtesnis ir greitesnis už sumažintą rėmą.
simas rašė:
turistinėje versijoje dar daugiau prisideda ir tiksliai nežinau bet apie 12-13kg.
Aš nesigaudau tavo versijose. Matau nuotrauką. Pagal ją dviratis negali toks lengvas būti. O 13kg jau arčiau tiesos.
simas rašė:
Dėl pageidaujamo plentino vairo, tai juos ne tik lenktyninkai naudoja, bet ir kiti, ypač turistai.
Ką jie naudoja tai jų vaizduotės reikalas - ne poreikio.

Su mumis seniau važinėjo "tankas". Jo dviratis svėrė gal 30-40kg. Apkarstytas lemputėmis, didžiulių elektros valdymo pultu ant vairo, sustiprinimo armatūromis, kojelėmis, kampukais ir kitais niekais. Dar jis tampėsi ir priekabą, kurios turinio nežinome. Svėrė jį nežinomą kiekį didelių kilogramų.
... Daug istorijų...

Dabar jis su mumis nebevažinėja. Matyt nusivarė dėl tokio "mankštinimosi". Jį tik pėsčiomis bepamatau. Teisinasi, kad paseno... Gal anksčiau laiko... Nenuostabu, kai tiek tampė, kaip arklys.

Šis - dėl tikro amžiaus.
Kiti senbuviai nebesivažinėja, nes matyt anksčiau laiko paseno.
simas rašė:
Už apatinių ragų nėra būtina visą laiką laikyti ir "spoksoti į asfaltą". O taip pat vairą galima juk aukštai išsikelti kiek reikia.
O kam dėti vieną padėtį, kad paskui atstatinėti kitą?
Vairą nustatai vieną kartą. Paskui nebekeiti.
Turi tu ragus, jie užtikrina pasilenkusią padėtį beveik tokią, kokią suteikia ir ragai žemyn.
Jei labai nori, užsidėk ilgesnius ragus. Arba ištysą vairo lazdą raguotą gauk.
simas rašė:
Privalumas - daug padėčių rankoms, o aš turiu dar ir savo individualių priežasčių, kodėl tokį norėčiau ir nenorėčiau turėt.
Svajonės praeis, kai priprasi.

Aš seniau dar svajodavau apie lenktyninę vairo lazdą su atramomis alkunėms. Jos ragai irgi - į priekį.
Paskui supratau, kad keliauti nereiškia lenktyniauti. Papildomas svoris trukdo. O reikiamą kūno padėtį galiu pasiekti ir esamais ragais. Galiu ir papildomai sulenkti alkunes. Tik stiprensis busiu, negu gulint ant vairo.
simas rašė:
Šakės kotas kyšo, bet jis kelia ne didesnį pavojų nei kada vairas pakeltas
Kai suplėšysi pilvą ant jo, tada sakysi.
Beje, tavo nuotraukoje dviratis neria (į balą). O aš turėjau omeny, kai atsitrenki.
simas rašė:
Aš jo nupjauti negaliu, nes jis man reikalingas: turistinėms kelionėms aš vairą pakeliu, o kasdieniui naudojimui Klaipėdoje mažiau ar daugiau nuleidžiu.
Manyčiau, kad derėtų atvirkščiai. Ypač, kad pavojus atsitrenkti didesnis būtent mieste.
... Bet kaip nori.
simas rašė:
Dėl tavo minėto rėmo ir šakės. Jei tas rėmas lūžo ne avarijos metu, ir jei tai ne broko atvejis, tai labai keista;
Nieko keisto. Kaip minėjau - lengva konstrukcija skirta lengvam kūviui.
simas rašė:
šis gamintojas rėmais aprūpina daug kitų dviračių markių
Galbūt ne visi jų rėmai vienodi. O ką jie aprūpina neturi reikšmės. Sveikata yra tavo. Pinigai - irgi.

Lūžusių rėmų ar šakių skaičiaus jie juk neviešina.
simas rašė:
kurie yra laikomi moderniais
kas juos tokiais laiko? Laikymas turi turėti pagrindą. O be pagrindo nuomonių apstu.
simas rašė:
ir aukščiausio lygio.
Čia jau svajonė pagrįsta gamintojo vardu, o ne konstrukcija.
Savo puslapyje:
http://andrius.konferencijos.lt/dviratis/koks#Vardas
aiškiai rašau, kad net ir garsiausi gamintojai daro šlamštą, bent dalį.
simas rašė:
Tiesa, pas mane šakė kitokia nei tavo nuorodoje.
Konstrukcija tikriausiai ta pati. Tereikia išardyti ir panagrinėti kotą. Manau tavasis irgi sudurtas iš 2-ų dalių: kaip būtelio kaklelis. Tai galima nuspėti tik iš plastiku užpilto sudurimo. Paties "kaklelio" nematysi, nes jis yra lizdo viduje.
Iš pirmo žvilgsnio šakė atrodo vientisa.

_________________
Linas Vainius rašė:
  • ereliai apsiktais kulnais
  • baikime drumsti ..sūriais pajūrietiškais bezdalais
  • prikibtų gatvėje ..žinočiau kaip elgtis. Internete "viskas galima, žodžio laisvė
LDB - sukčiai
andrius.saugokmedi.lt <- :mokinasi: Už ką balsuoti


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: mano žuvėdriukas
StandartinėParašytas: 2010 Geg 09 19:05 
Atsijungęs
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2010 Kov 21 15:06
Pranešimai: 271
Miestas: Gargždai
Fainas dviratukas, o nuvažiuotų kilometrų skaičius išvis pavydėtinas ;) Gal Klaipėdoje vyksiančiame maratone dalyvausi?
Kas dėl xt ir xtr, tai xtr gal ir mados vaikymasis, bet xt mano manymu iš shimano(mtb) serijos geriausias kainos/kokybės santykis. Tik tiek, kad galbūt tokiam dviračiui tas xt ar xtr'as kaip ir nereikalingas.


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: mano žuvėdriukas
StandartinėParašytas: 2010 Geg 09 21:18 
Atsijungęs
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2009 Lap 13 14:04
Pranešimai: 957
Andriuk, tu daraisi žodžių vergas, tiek Shotgun, tiek Fitness yra tik pavadinimai, į kuriuos, kaip jau pats pastebėjai, netinka žiūrėti kaip į tiesiogines žodžio reikšmes. Tai yra pavadinimai, ne terminai. Dar trūksta teiginio jog dviratis Merida yra skirtas važiuoti tik Meridos saloje :) ... Šiuo atveju Fitness apibūdina plentinį dviratį su tiesiu vairu. Tiesa, jis kaip plentinis nėra toks lengvas, rėmo svoris - 1.6kg.

Negaliu Andriuk kometuoti tavo patirties. Štai mano patirtis rodo visai ką kitą. Man niekas nelūžo. Ar tai reiškia, kad visiems nelūžta? Nebūtinai, gal tau pasitaikė brokas, o gal tu išvis ne apie šį dviratį šneki? Iš tavo vieno patirties apibendrinimų daryti negalima. Ir apskritai per visą intereto tinklą neradau info nei apie vieną lūžusį aliuminį meridą rėmą (išskyrus šį tavo miglotą atvejį). Gal nedarom iš to tokių išvadų? Tuo labiau, kaip matai foto, jis stovi sveikas ir nesutrūkinėjęs.

Dėl svorio. 9,5 kg plentinė versija - foto viršuje (be bagažinių ir sparnų, su lengvais ratlankiais kurių aš nenaudoju turizme).

Dėl ratlankių. Tai apie kuriuos tu čia šneki? Apie tuos su kuriais buvo komplektuojami? Alexrims ad19. Neturėjau jokių bėdų ir nei vienas stipinas neištrūko per daugiau nei 20000km. Tavo patirties komentuoti negaliu. Dabar uždėti Kore Gradient, lengvesni silpnesni, bet aš jų turizmui nenaudoju, ateity gal.
Cituoti:
Ta geometrija yra skirta labiau rėmo svoriui sumažinti
pakometuoka kaip šita geometrija yra skirta labiau svorio mažinimui ..

Cituoti:
Plentiniu vadiname lenktyninį. Su tuo nepašokinėsi.
aš šiandien eilinį kartą su juo "šokinėjau". O tikram šokinėjimui neskirti nei cyclocross ir net xc.

Cituoti:
Cyclocross išvis Lietuvoje nematytas dalykas. O pasaulyje jį naudoja viskam. Tame tarpe ir šokinėjimui.
Cyclocross taip pat nėra skirtas šokinėjimiui :nene:

Cituoti:
Tai tiesa. Kaip matau "fitnes" - irgi naudoji. Bet senovėje fitness nebuvo. Tad pažiūrėsime kiek jis tvers.
senovėje taip pat fitness būdavo tik jie būdavo su plentiniais vairais ir vadindavosi plentiniais, cyclocross, arba dar turistiniais.

Cituoti:
Vairas kelionėms netrūkdo.
netrukdo, tačiau gali būti mažiau arba daugiau patogus/nepatogus

Cituoti:
Išvados tūri būti pagrįstos. Aš jau suplėšiau to "fitness" ratlankį.
Mano išvados ir yra pagrįstos mano patirtimi, o ne tavo išvedžiojimais.

Cituoti:
Bet galiausiai stipinų veržlės išplėš ratlankio skyles.
tu tuo tikras ..? (iki šiol dar tai nenutiko)

Cituoti:
Bazė ir padangos neturi tiek reikšmės, kiek patvarūmas, ir patogumas.
nuo ratų bazės labai daug priklausys dviračio valdimas, kratumas, ir tuo pačiu lems patogumą.

Cituoti:
Dėl įprasto trikampio dviratis tvirtesnis ir greitesnis už sumažintą rėmą.
čia dar įdomiau, o tai kaip klasikinis senoviško tipo didelis trikampis gali lemti didesnį greitį..?

Cituoti:
Aš nesigaudau tavo versijose. Matau nuotrauką. Pagal ją dviratis negali toks lengvas būti.
versijose nesigaudai, o kad kometuoti tai jau gaudaisi. Tai pažiūrėk atidžiau -nuotraukuose dviratis yra aprengtas trim skirtingais rūbais; plentinis, miškinis, ir turistinis.

Cituoti:
Su mumis seniau važinėjo "tankas". Jo dviratis svėrė gal 30-40kg. Apkarstytas lemputėmis, didžiulių elektros valdymo pultu ant vairo, sustiprinimo armatūromis, kojelėmis, kampukais ir kitais niekais. Dar jis tampėsi ir priekabą, kurios turinio nežinome. Svėrė jį nežinomą kiekį didelių kilogramų.
... Daug istorijų...

Dabar jis su mumis nebevažinėja. Matyt nusivarė dėl tokio "mankštinimosi". Jį tik pėsčiomis bepamatau. Teisinasi, kad paseno... Gal anksčiau laiko... Nenuostabu, kai tiek tampė, kaip arklys.

Šis - dėl tikro amžiaus.
Kiti senbuviai nebesivažinėja, nes matyt anksčiau laiko paseno.
ir ką ši istorija turi bendro su plentiniu vairu.. ? :velnias: ar mano dviračiu ..? :velnias:

Cituoti:
O kam dėti vieną padėtį, kad paskui atstatinėti kitą?
Vairą nustatai vieną kartą. Paskui nebekeiti.
aš keičiu, nes turistinėse kelionėse vienaip važiuoju, o kai Klaipėdoje - kitaip.

Cituoti:
Turi tu ragus, jie užtikrina pasilenkusią padėtį beveik tokią, kokią suteikia ir ragai žemyn.
tačiau nesuteikia padeties aukštyn

Cituoti:
Svajonės praeis, kai priprasi.
aš apie savo svajones čia nekalbu.

Cituoti:
Aš seniau dar svajodavau apie lenktyninę vairo lazdą su atramomis alkunėms. Jos ragai irgi - į priekį.
Paskui supratau, kad keliauti nereiškia lenktyniauti. Papildomas svoris trukdo. O reikiamą kūno padėtį galiu pasiekti ir esamais ragais. Galiu ir papildomai sulenkti alkunes. Tik stiprensis busiu, negu gulint ant vairo.
Andriuk dviratuk, kodėl temoje apie mano dviratį tu kalbi apie savo svajones? :velnias:

Cituoti:
Kai suplėšysi pilvą ant jo, tada sakysi.
greičiau stabdžių trosuose pasismaugsiu.

Cituoti:
Nieko keisto. Kaip minėjau - lengva konstrukcija skirta lengvam kūviui.
dar kartą - 1.6kg rėmo konstrukcija šiais laikas nelaikoma lengva.
........
Andriuk, terši temą savo asmeniniais išgyvenimais, darai iš to globalines išvadas. Tavi išgyvenimai neturi nieko bendro su mano patirtimi, ir kaži ar turi ką bendro su mano dviračiu. Ir apskritai paskleidei daug, kartais siaurų, individualių savo įsitikinimų

_________________
white coast art


Į viršų
 Aprašymas  
 
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 37 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2, 3, 4  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 6 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Theme created StylerBB.net & kodeki
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007