simas rašė:
shotgun (pasitaisau) yra tik techninio sprendimo pavadinimas, o pavadinimą galima laikyti ir demagogija (bet ar esmė?).
Esmė yra
paprasto, kad ir storo, vamzdžio vadinimas
dvigubu.
simas rašė:
"Fitness" tai vėlgi yra pavadinimas, kuris apibūdina plentinio stiliaus rėmą su tiesiu vairu.
Vairas čia mažai kuo dėtas.
"Fitness" vadina lengva mankštinimąsi bendrai kūno formai palaikyti. Atitinkamai ir dviratis - lengvas, neskirtas krūviams. Tuomet ir stipinų deda mažiau, ir ratlankius niekinius, ir rėmas rengvas. O ant vairo uždeda "
svarmenis" - rankenėles.
simas rašė:
Jei palygint su kitais šio gamintojo HFS/TFS rėmais tai jo vamzdžių formavimas principe yra toks pat, ar tai fitness, plentas ar cyclocross.
Technologija panaši. Bet pagaminti vamzdžiai skiriasi.
simas rašė:
Ir niekuo nėra silpnesnis
Aš tai įrodžiau veiksmu - silpnesnis.
Kito dviračio rėmo aš nesulaužau, net po to, kai jame išplešiau didžiulę skylę.
simas rašė:
lyginant su visais, skiriasi geometrija.
Šitai yra tiesa.
Ta geometrija yra skirta labiau rėmo svoriui sumažinti, ir važiuoti atsilošus. Nes svarbu kūną palaikyti, o ne kažkokį greitį daryti. Tai
treniruoklis. Tik nesuprantu, kam tuomet svorį mažina.
Mačiau šunį, kurį savininkas verčia tempti padangą kai išeina pasivaikščioti. Matyt taip augina raumenis, arba verčia lieknėti.
simas rašė:
Šokinėjimui jis savaime neskirtas, kaip ir visi plentiniai, cyclocross ar fitness'ai. Tačiau kai tik yra proga nušokti aš tai darau.
Plentiniu vadiname lenktyninį. Su tuo nepašokinėsi.
Cyclocross išvis Lietuvoje nematytas dalykas. O pasaulyje jį naudoja viskam. Tame tarpe ir šokinėjimui.
Kitas reikalas, kad kai kurie apsigauna ir Cyclocrosu vadina bet ką.
Bet tie, kurie užsiima tuo sportu, vargu ar apsigauna, kitaip gulėtų pusiaukelyje.
"
Fitneso" reikšmę jau paaiškinau. Tai mankštinimosi būdas - ne dviračio dalis.
simas rašė:
Labai nustebinai su teiginiu, kad neskirtas turizmui.
Kaip minėjau, su riedučiais irgi galima.
simas rašė:
Plentiniai ar tai cyclocross nuo senovės naudojami turizmui.
Tai tiesa. Kaip matau "
fitnes" - irgi naudoji. Bet senovėje
fitness nebuvo. Tad pažiūrėsime kiek jis tvers.
O
plentinių sutrukinėjusių mačiau ne vieną. Man ir pačiam vienas sutruko. Nors važiavo gerai. Standus, greitas. Tai, kad juos naudoja,
nereiškia, kad teisingai.
simas rašė:
O fitness pavadininmas, kaip jau minėjau, atsirado tik nesenai
Sutarėm.
simas rašė:
jis apibūdina plentinio pagrindo rėmą su tiesiu vairu.
Vairas čia niekuo dėtas. Tai tik įprotis dėti tam tikrą dalį. Gali dėti ir kitokią.
simas rašė:
Tad turizmui jis nebent dėl tiesaus vairo gali netikti.
Vairas
kelionėms netrūkdo. Važinėjausi ir su klasikiniu. Tiesa ir jis nulūžo. Gal dėl šokinėjimo. Gerai kad ne greito važinėjimo metu.
Kartą turėjau tarybinį aliuminį sportinį vairą (
ragai žemyn). Ir tas nulūžo. Mane išgelbėjo tik atsitiktinumas, kad lūžo, kai labai greitos nuokalnės gale visai sulėtinau, ir kirtau tą patį kelią per perėją. Jei nulūžtų 2-3 sekundėm anksčiau, būtų apmaudu.
simas rašė:
Dėl 32 stipinų tai per savo praktiką priėjau išvados, kad man tiek ne tik užtenka
Išvados tūri būti pagrįstos. Aš jau suplėšiau to "
fitness" ratlankį. Neatlaiko jis tokio krūvio. Tavo truputį kitoks. Bet galiausiai stipinų veržlės išplėš ratlankio skyles.
Kitas reikalas, kad tavo stabdžiai svirteliniai. Tai ratlankis nudils greičiau nuo stabdžių, negu nuo stipinų lūš. Tuo konstrukcija ir pagrįsta.
simas rašė:
bet ir beveik perdaug.
Kitoks ratlankis gal ir atlaikys mažiau. Bet ne šitas.
simas rašė:
Šiais metais turizme ant priekinio rato bus tik 20 stipinų. Juk praėjo tie laikai kai ratlankiai buvo gaminami iš minkšto plieno ir todėl reikėdavo 36 stipinų.
Šiais lakais šlamšto gamyba padidėjo neaprėpiamai. Turiu sulūžusių ratlankių keletą. Vis viliuosi į aliuminį priduoti kruvelę ir pažiūrėti kiek centų gausiu.
simas rašė:
Nežinau ar tu teisingai supratai cyclocross reikšmę. Cyclocross tai plentinio dviračio pagrindas, su truputi ilgesne ratų baze ir naudojamos storesnės padangos.
Bazė ir padangos neturi tiek reikšmės, kiek patvarūmas, ir patogumas.
simas rašė:
cyclocross lenktyninį ... reikalingas platus trikampis, kad būtų patogu su dviračiu ant peties bėgti.
Ne vien dėl to. Dėl įprasto trikampio dviratis
tvirtesnis ir greitesnis už sumažintą rėmą.
simas rašė:
turistinėje versijoje dar daugiau prisideda ir tiksliai nežinau bet apie 12-13kg.
Aš nesigaudau tavo versijose. Matau nuotrauką. Pagal ją dviratis negali toks lengvas būti. O 13kg jau arčiau tiesos.
simas rašė:
Dėl pageidaujamo plentino vairo, tai juos ne tik lenktyninkai naudoja, bet ir kiti, ypač turistai.
Ką jie naudoja tai jų vaizduotės reikalas - ne poreikio.
Su mumis seniau važinėjo "
tankas". Jo dviratis svėrė gal 30-40kg. Apkarstytas lemputėmis, didžiulių elektros valdymo pultu ant vairo, sustiprinimo armatūromis, kojelėmis, kampukais ir kitais niekais. Dar jis tampėsi ir priekabą, kurios turinio nežinome. Svėrė jį nežinomą kiekį didelių kilogramų.
... Daug istorijų...
Dabar jis su mumis nebevažinėja. Matyt
nusivarė dėl tokio "
mankštinimosi". Jį tik pėsčiomis bepamatau. Teisinasi, kad paseno... Gal anksčiau laiko... Nenuostabu, kai tiek tampė, kaip arklys.
Šis - dėl tikro amžiaus.
Kiti senbuviai nebesivažinėja, nes matyt anksčiau laiko paseno.
simas rašė:
Už apatinių ragų nėra būtina visą laiką laikyti ir "spoksoti į asfaltą". O taip pat vairą galima juk aukštai išsikelti kiek reikia.
O kam dėti vieną padėtį, kad paskui atstatinėti kitą?
Vairą nustatai vieną kartą. Paskui nebekeiti.
Turi tu ragus, jie užtikrina pasilenkusią padėtį beveik tokią, kokią suteikia ir ragai žemyn.
Jei labai nori, užsidėk ilgesnius ragus. Arba ištysą vairo lazdą raguotą gauk.
simas rašė:
Privalumas - daug padėčių rankoms, o aš turiu dar ir savo individualių priežasčių, kodėl tokį norėčiau ir nenorėčiau turėt.
Svajonės praeis, kai priprasi.
Aš seniau dar svajodavau apie lenktyninę vairo lazdą su atramomis alkunėms. Jos ragai irgi - į priekį.
Paskui supratau, kad keliauti nereiškia lenktyniauti. Papildomas svoris trukdo. O reikiamą kūno padėtį galiu pasiekti ir esamais ragais. Galiu ir papildomai sulenkti alkunes. Tik stiprensis busiu, negu gulint ant vairo.
simas rašė:
Šakės kotas kyšo, bet jis kelia ne didesnį pavojų nei kada vairas pakeltas
Kai suplėšysi pilvą ant jo, tada sakysi.
Beje, tavo nuotraukoje dviratis neria (
į balą). O aš turėjau omeny, kai atsitrenki.
simas rašė:
Aš jo nupjauti negaliu, nes jis man reikalingas: turistinėms kelionėms aš vairą pakeliu, o kasdieniui naudojimui Klaipėdoje mažiau ar daugiau nuleidžiu.
Manyčiau, kad derėtų atvirkščiai. Ypač, kad pavojus atsitrenkti didesnis būtent mieste.
... Bet kaip nori.
simas rašė:
Dėl tavo minėto rėmo ir šakės. Jei tas rėmas lūžo ne avarijos metu, ir jei tai ne broko atvejis, tai labai keista;
Nieko keisto. Kaip minėjau - lengva konstrukcija skirta lengvam kūviui.
simas rašė:
šis gamintojas rėmais aprūpina daug kitų dviračių markių
Galbūt ne visi jų rėmai vienodi. O ką jie aprūpina neturi reikšmės. Sveikata yra tavo. Pinigai - irgi.
Lūžusių rėmų ar šakių skaičiaus jie juk
neviešina.
simas rašė:
kurie yra laikomi moderniais
kas juos tokiais laiko? Laikymas turi turėti pagrindą. O be pagrindo nuomonių apstu.
simas rašė:
ir aukščiausio lygio.
Čia jau svajonė pagrįsta gamintojo vardu, o ne konstrukcija.
Savo puslapyje:
http://andrius.konferencijos.lt/dviratis/koks#Vardasaiškiai rašau, kad net ir garsiausi gamintojai daro šlamštą, bent dalį.
simas rašė:
Tiesa, pas mane šakė kitokia nei tavo nuorodoje.
Konstrukcija tikriausiai ta pati. Tereikia išardyti ir panagrinėti kotą. Manau tavasis irgi sudurtas iš 2-ų dalių: kaip
būtelio kaklelis. Tai galima nuspėti tik iš plastiku užpilto sudurimo. Paties "
kaklelio" nematysi, nes jis yra lizdo viduje.
Iš pirmo žvilgsnio šakė atrodo vientisa.