Paskutinis prisijungimas: Dabar yra 2024 Kov 28 16:38


Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]




Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 44 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2, 3, 4, 5  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 2013 Bal 19 21:44 
Atsijungęs

Užsiregistravo: 2013 Bal 19 21:32
Pranešimai: 18
Miestas: Klaipėda
Sveiki visi!
Kadangi atėjo dviračių sezonas sumasčiau jam paruošti savo dviratį kuriuo nevažiavau beveik du metus.
Esmė tame, kad prisiminus važiavimą su juo net blogą pasidaro. Problema tame, kad mano dviratis yra "medis". Sunkiai minasi, o ir įsibėgėjus ir nustojus minti, kaip mat netenka pagreičio ir sustoja. Palyginimui, mano žmonos dviratis: minasi kuo lengviausiai ir rieda kuo smagiausiai. Tiesa, mano dviratis kainavo 400 Lt o žmonos 1000 Lt. Tiek mano tiek žmonos yra kalnų dviračiai.
Taigi, klausiu Jūsų, kaip man pagerinti savo dviračio savybes, kad nebereikėtu tiek energijos nereikalingai iššvaistyti minimui?


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: 2013 Bal 19 22:05 
Atsijungęs

Užsiregistravo: 2010 Gru 21 14:54
Pranešimai: 244
Miestas: Memel
Nėra tepalo, t.y. sausi arba susidevėję guoliai.
- pripusti padangas;
- išardyti pačiam ir sutepti įvorės/pakeisti guolius, arba nuvėžti į dviračių servisą, tačiau nenustebkit, jeigu reikės keisti įvores/stebules;
- miniklio veleną irgi tai lečia.


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: 2013 Bal 19 22:14 
Atsijungęs
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2009 Lap 27 23:11
Pranešimai: 257
Miestas: Klaipėda
Pakelti balnelį aukščiau, dar pripūsti padangas, minti teisingomis pavaromis (kad mynimas nebūtų per greitas ir per lėtas).

_________________
Paveikslėlis
Fuji Odessa 1.0 2008 Light Blue + Deore M590 + Kinesis All-Terrain
ex Fuji Boulevard 2003 Blue - Nigga stole my bike!


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: 2013 Bal 20 11:18 
Atsijungęs

Užsiregistravo: 2013 Bal 19 21:32
Pranešimai: 18
Miestas: Klaipėda
Na aš tai galvoju apie įvorių keitimą, tik norėjau pasitarti ar verta kišti pinigus. Ir kuom tos įvorės skiriasi ir kokias verta pirkti?


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: 2013 Bal 20 12:06 
Atsijungęs
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2009 Lap 13 14:04
Pranešimai: 957
smagu, kad prisijungėt, faina tema :isveikata:

aš jau jaučiu kaip nenoriai rieda tos sunkios, grubios traktorinės padangos. Tai vienintelė dalis kurią pakeitus kažkas pasijaustų, bet tikrai neverta. Nes pas "kalnų dviratį" už 400lt visa visuma dalių yra labai prastos kokybės. Tokiam dviračiui trūksta standumo, mynimo energiją sugeria minkštos, palaidos dalys.

Jei trumpai - gerai riedančio, modernaus dviračio kaina prasideda panašiai nuo 1500lt.

_________________
white coast art


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: 2013 Bal 20 12:29 
Atsijungęs

Užsiregistravo: 2010 Gru 21 14:54
Pranešimai: 244
Miestas: Memel
Kiek teko susidurti, tai rinkoje siūloma pirkti visą stebulę. Tačiau yra brangu tą stebulę naujai perstipinuoti, pigiau įsigyti padėvėtus ratus. Bet šitoj vietoj irgi niekas negali garantuoti kad jie nebus sudėvėti.
Pirmiau reikia apžiūrėti turimu stebulių stovį. Kai kurias dalys galima įsigyti Vasarės parduotuvėje, tačiau reikia būtinai įsitikinti kad jie atitinka originalą.

Plačiau galima pažiūrėti šitoj skiltyje:
viewtopic.php?f=12&t=709


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: 2013 Bal 20 12:51 
Atsijungęs

Užsiregistravo: 2010 Lap 13 19:54
Pranešimai: 139
pirma reik išardyti ir žiūrėti, kas ten dedasi viduj, Bet sutepus viską nebus labai didelio laukto efekto.
1. Pirma reikia, kad pasakytum, koks tas kalnų dviratis? jeigu tai koks maksųiminis fullas ( pilnai amortizuojanti pakaba) tai, kažkokių stebūklų nereikia tikėtis iš to dviračio.
O jeigu ir stebulė jau pavargus, nebūtina iškart pirkti naujos. Galima perpresuoti naujas guoliavietes (aišku ne visoms stebulėms taip galima padaryti.)
2. Reikia žiūrėti, kas per padangos. Protektorius, slėgis. Būna tokių padangų, kurios tiesiog prilimpa prie kelio , kaip čiulptukai (Žilas gali papasakoti. Tokia turėjau, kurios neriedėjo visiškai asfaltu... Na ir buvo nepigios.... arti mašinos padangoms už vnt.)
Arma įmesk dviračio nuotrauką teismui ir gal kažką nustatysim :)

_________________
Paveikslėlis
- Dviračių dalys, aksesuarai internete. Servisas Klaipėdoje. Aktyviems registruotiems forumo nariams 5 proc. nuolaida.


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: 2013 Bal 20 13:28 
Atsijungęs

Užsiregistravo: 2013 Bal 19 21:32
Pranešimai: 18
Miestas: Klaipėda
Na naudotomis dalimis nepasitikiu, todėl šios minties atsisakau.
Robertai, deja dviratis pilnai amortizuotas (dabar to gailiuos, kai pirkau prieš 5 metus nesidomėjau dviračiais, kadangi nemaniau kad taip juos pamilsiu, todėl pirkau "kietą" :D ). Tad galvoju, kad nepirkt naujo rėmo, pilnai sutempti rėmo amortizatorių kad būtų kuo standesnis. Blogiausiu atveju pašalinti amortizatorių ir įvirinti kokį strypą...
Na bandysiu ardytis stebule ir žiūrėti, tačiau kaip suprasti kada jai jau ne kas?
Padangos iš ties plačios, galvoju keisti į siauresnes, bet ar nereikės tada keisti ir ratlankius? Ir prie to pačio, koks slėgis turi būti padangose? Laikau 2.5 baro, daugiau pūsti baisu.
Nuotraukas įmesiu kitą savaite kuomet parsivešiu iš garažo :)


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: 2013 Bal 20 13:34 
Atsijungęs
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2009 Lap 13 14:04
Pranešimai: 957
oi ne, gal būt nuobodžiai pasikartosiu, į šį dviratuką tikrai neverta nieko investuoti :oh: (stebulės čia neišgelbės), geriau pastangas nukreipti galvojant apie naują ir ne tokį klaidingą..

_________________
white coast art


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: 2013 Bal 20 13:42 
Atsijungęs

Užsiregistravo: 2010 Lap 13 19:54
Pranešimai: 139
Patarčiau nevargti, paskaičiuok kiek laiko sugaiši ieškodamas sliekų, kiek išleisi dalim, spec. įrankiam, nervų.
/Rezutalto realaus nebus. Patarčiau šitą dviratį parduoti/dovanoti ir ieškoti kito.
Nes šitie dviračiai ne važiavimui skirti, o spyruokliuoti aukštyn žemyn (yn. Didelė jėgos dalis skiriama važiuoti greičiau eikvojama spaudinėti spyruoklę....

Stebulės perinkimui reikia turėti konusinius raktus (sauri tokie 13,15 kartais 12,14,16.)
Bet dar kartą rekomenduoju geriau nevargti. Greitesnio važiamo nebus.
Išėmęs ratą pasukunėk ašelę, kaip ji sukasi ar nekliba. Jei sukasi gražiai, nekliba geriau nelysk.
Kaip eksperimentą riedėjimui gali pabandyti įdėti ratus į žmonos dviratį ir pavažiuoti.

http://www.bikeservice.lt/content/27-tinkamas-slėgis-dviračio-padangoje

_________________
Paveikslėlis
- Dviračių dalys, aksesuarai internete. Servisas Klaipėdoje. Aktyviems registruotiems forumo nariams 5 proc. nuolaida.


Į viršų
 Aprašymas  
 
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 44 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2, 3, 4, 5  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 46 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Theme created StylerBB.net & kodeki
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007