Kazkada perskaiciau, ismokau manau visam gyvenimui, jokiu problemu.
Esminiai veiksmai, kaip gerai sureguliuoti bėgius (geriausia pradinius reguliavimus atlikti be grandinės, tačiau išeis ir su grandine): 1. Įjunk aukščiausią pavarą (kad atsipalaiduotų pavarų trosas) 2. Visai atsuk trosą nuo simplexo 3. Šarvo įtempimo reguliatorių prie bėgių perjungimo rankenėlės susuk į vidų iki galo ir atsuk per 5-6 trakštelėjimus. 4. Surask ant simplexo varžtukus pažymėtus H ir L 5. Žiūrėdama iš galo, varžtuko H pagalba sutapatink mažiausią žvaigždę su simplexo ratuku. 6. Ranka perstumk simplexą į priešingą kasetės pusę (permesdama grandinę) ir laikydama simplexą, varžtuko L pagalba sutapatink didžiausią žvaigždę su simplexo ratuku, po to vėl atleisk simplexą 7. Stipriai įtempk bėgių troselį (gali laikydama už troselio galo, pajunginėti bėgius, kad geriau troselis atsistotų savo vietoje, tačiau baigti junginėjimą turi ties aukščiausiu bėgiu) ir priveržk prie simplexo. (1, 5, 6 ir 7 punktas galioja simplexams High normal tipo (simplexas su neprijungtu bėgių troseliu stovi ties mažiausia žvaigždute), Low normal tipui (simplexas su neprijungtu bėgių troseliu stovi ties didžiausia žvaigždute) veiksmus reikia atlikti atvirkščiai, t. y. vietoj "aukščiausias" reikia skaityti "žemiausias" ir atvirkščiai) 8. Sukdama pedalus, pradėk junginėti bėgius. Kai grandinė bus ties vidurinėmis žvaigždėmis, pažiūrėk iš galo ar žvaigždė gerai sutampa su simplexo ratuku. Jei ne, pareguliuok su įtempimo reguliatorium ties bėgių rankenėle (2-4 trakštelėjimai). 9. 8-ą procedūrą pakartok kelis kartus, bei naudodama skirtinga priekines ir galines žvaigždes, kol bėgiai pradės junginėtis tiksliai. 10. Nuvažiavus apie 50 km, 8-ą procedūrą pakartok (ypač jei keitei trosus) 11. Tolimesniame važinėjime, naudok reguliavimui tik šarvo įtempėjus ties bėgių perjungimo rankenėlėms (dažniausiai to nebereikia).
P.S. Tekstas kurtas ne mano.
|