Paskutinis prisijungimas: Dabar yra 2024 Bal 18 22:29


Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]




Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 9 pranešimai(ų) ] 
Autorius Žinutė
 Pranešimo tema: Sukibimas
StandartinėParašytas: 2013 Rgs 10 20:14 
Atsijungęs

Užsiregistravo: 2010 Rgp 01 12:10
Pranešimai: 155
Norėjau sužinoti kaip priekinio rato sukibimas priklauso nuo "head tube" kampo, vairo išnašos ilgio ir vairo pločio, šakės eigos. Man pastoviai posūkiuose slysteli priekinis ratas ir galvoju, gal bėda ne padangose :velnias:


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Sukibimas
StandartinėParašytas: 2013 Rgs 10 22:01 
Atsijungęs
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2010 Sau 29 15:43
Pranešimai: 838
Nors nieko apie tai nenuraukiu, bet spėju kad iš visu tavo išvardintų dalykų kalčiausias būtu tas kampas :velnias: Nes tai 'reguliuoja' kiek priekinis ratas gauna svorio, mano tokia teorija būtu. :guscioja:

_________________
Paveikslėlis
Mongoose Tyax Sport '09(?)
Homemade Recumbent'as


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Sukibimas
StandartinėParašytas: 2013 Rgs 11 09:36 
Atsijungęs
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2009 Lap 27 23:11
Pranešimai: 257
Miestas: Klaipėda
Aš irgi ne koks kalnietis, bet manau, kad amortizatorius kaltas. nes kampas, bei vairo plotis įtakoja valdomumą dviračio. o sukibimas grynai priklauso nuo kontakto tarp padangos ir žemės, bei svorio, kuriuo spaudi tą kontaktą. bandei didesnius kampus įveikti gulėdamas ant vairo?
Dar žinau, kad brangūs priekiniai amortizatoriai turi reguliuojamus kelis parametrus. vienas jų - amortiko grįžimo greitis (net nežinau kaip lietuviškai, "rebound" ir tiek). tai kažkaip turėtų įtakoti tą slystelėjimą. nebent, tau tai nutika visiškai lygiame posūkyje. tada belieka kąstuvu pataisyti tą posūkį, kad būtų šioks toks bortelis, ir galima būtų juo remtis : )
Prikabintas failas:
Failo aprašymas: Nuotrauka iš bikeradar.com
1261495017908-12xaczw88y64m-670-70.jpg [60.21 KiB]
Atsisiųsta 344 kartus(ų)

Nuotrauka panaudota iš čia.

Žmonės šneka, kad taip ir yra - skystesnis amortizavimas leidžia padangai būti dažniau ant kelio.

Dar smulkmena: padangos kraštuose reikia stambių protektoriaus dantų. Bet, manau, kad tai jau žinai.

_________________
Paveikslėlis
Fuji Odessa 1.0 2008 Light Blue + Deore M590 + Kinesis All-Terrain
ex Fuji Boulevard 2003 Blue - Nigga stole my bike!


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Sukibimas
StandartinėParašytas: 2013 Rgs 11 09:56 
Atsijungęs
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2009 Lap 27 23:11
Pranešimai: 257
Miestas: Klaipėda
Pažiūrėjau, ir tenka pripažinti, kad priekinio rato apkrauti nereikia..


_________________
Paveikslėlis
Fuji Odessa 1.0 2008 Light Blue + Deore M590 + Kinesis All-Terrain
ex Fuji Boulevard 2003 Blue - Nigga stole my bike!


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Sukibimas
StandartinėParašytas: 2013 Rgs 11 11:25 
Atsijungęs
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2009 Lap 29 00:53
Pranešimai: 601
Kadangi ht kampo nelabai pareguliuosi, nebent uzdesi dideles eigos sake (nereikia), belieka issiaiskinti, ar tavo sake tinkamai sureguliuota, jei tai i manoma, ir/ar pacios padangos, bei slegis juose tinkami, tam kam naudoji. Vairo iskysos ilgis, jei tau taip patogu, lai lieka tas pats, tiesiog sake pagal tai kiek uzgules prieki turetum reguliuotis.
Noretusi sakes modelio, arba fotografijos
padangu modelio, arba fotografijos, bei koks slegis juose,
ir tai, kur vazineji, ir ko tikiesi, is to ka turi

_________________
Nepykite, neturiu LietuviŠkų raidžių :-(


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Sukibimas
StandartinėParašytas: 2013 Rgs 19 11:02 
Atsijungęs

Užsiregistravo: 2010 Rgp 01 12:10
Pranešimai: 155
žilas rašė:
...
Noretusi sakes modelio, arba fotografijos
padangu modelio, arba fotografijos, bei koks slegis juose,
ir tai, kur vazineji, ir ko tikiesi, is to ka turi


Šakės modelis: RockShox Sector RL 2012
Padangų modelis: Schwalbe Smart Sam Performance 2.10
Slėgis priekinėje padangoje: 1,5 bar

Važinėju apie 50% miesto danga/ asfaltas ir apie 50% žvyras/miškas.
Slysta tik ant dangos, kuri yra kieta su biriu paviršiumi t.y. žvyras, miško takeliai ir pan.


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Sukibimas
StandartinėParašytas: 2013 Rgs 19 13:33 
Atsijungęs
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2010 Geg 19 00:43
Pranešimai: 1678
Miestas: Klaipėda
Edmundas919 rašė:
Slysta tik ant dangos, kuri yra kieta su biriu paviršiumi t.y. žvyras, miško takeliai ir pan.

Tai normalu


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Sukibimas
StandartinėParašytas: 2013 Rgs 30 19:56 
Atsijungęs

Užsiregistravo: 2010 Rgp 01 12:10
Pranešimai: 155
Gal padariau klaidą, kad įkišau savo problemą pirmame pranešime, nes norejau teoriškai sužinot, " kaip priekinio rato sukibimas priklauso nuo "head tube" kampo, vairo išnašos ilgio ir vairo pločio, šakės eigos." Galvojau, gal kas pasidalins savo patirtimi ir rekomendacijom, naudojant skirtingų išmtavimų mano išvardintas dalis.
O savo situaciją šiek tiek pagerinau nuleisdamas priekinį ratą iki 1 bar. ant asfalto rieda sunkiau, del didesnio protektoriaus sąlyčio su žeme, bet posūkiuose geriau.


Į viršų
 Aprašymas  
 
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 9 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 12 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Theme created StylerBB.net & kodeki
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007