milda rašė:
Na jie aiškino, kad reguliuojamoje sankryžoje (taikos pr./sausio 15) dviratininkai turi nulipti ir vestis, nes ten pėsčiųjų (nors 1. - eina dviračių takas, 2 - jei ten būtų pėsčiųjų, ten išvis negalima tada dviračiam važiuoti).
Nepacitavo nei vieno KET punkto, pagal kurį remiasi, o dar laikraštyje parašė kad auklėjo dviratininkus.
Nepacitavo KET, nes šiuo atveju KET ne jų pusėj
(Kas tingi skaityt visus išvedžiojimus gali eit tiesiai prie išvadų apačioj):
Pagal KET II dalį (Šiose Taisyklėse Vartojamos Sąvokos)
Pėsčiųjų perėja – važiuojamojoje dalyje esanti pėsčiųjų perėjimo per kelią vieta, pažymėta kelio ženklais „Pėsčiųjų perėja“ ir ženklinimo linijomis arba tik kelio ženklais „Pėsčiųjų perėja“. Pėsčiųjų perėjos ribas žymi ženklinimo linijos, o jeigu jų nėra, – įsivaizduojamos tiesės, einančios nuo kelio ženklų statmenai per kelią.
Pastaba: Niekur nematau parašyta, kad pėsčiųjų perėja skirta tik pėstiesiems ar kad per ją draudžiama važiuoti.
Peržvelgiau "Papildomas pareigas dviratininkams" ir "Transporto priemonių išsidėstymą kelyje" (pastarojoj KET daly yra surašyti bendri draudimai važiuoti šaligatviu ir pėsčiųjų taku). Nei vienoj iš šių dalių nepaminėtas draudimas važiuoti per pėsčiųjų perėją.
KET II daly (sąvokos) nėra apibrėžta kas yra "dviračių tako ir kelio susikirtimas" ir kokie yra reikalavimai, kad kelio dalį galima būtų vadinti tuo susikirtimu.
Žiūrim toliau. KET 3 Priedas, I dalis (Horizontalusis ženklinimas):
1.13. Pėsčiųjų perėjos:
1.13.1. „Zebras“ žymi nereguliuojamą pėsčiųjų perėją.
1.13.2. „Zebras“ žymi nereguliuojamą pėsčiųjų perėją, o rodyklės – pėsčiųjų ėjimo kryptį.
1.13.3. Dvi lygiagrečios linijos, sudarytos iš stačiakampių, žymi pėsčiųjų perėją, kurioje eismas reguliuojamas šviesoforu.
1.14. Dvi lygiagrečios linijos, sudarytos iš kvadratų, žymi vietą, kur dviračių takas kerta važiuojamąją dalį.
Pastaba: Siūlau atkreipti dėmesį, kad nei vienam iš aukščiau esančių apibrėžimų nėra parašyta, kad "zebras" skirtas TIK pėstiesiems ir kad juo negalima važiuoti. Be to 1.14 apibrėžimas nesako, kad ten kur nėra to žymėjimo kvadratukais negali būti dviračių tako ir kelio susikirtimas, t.y. tas susikirtimas nebūtinai turi būti kaipnors pažymėtas.
IŠVADA: KET neprieštarauja nuostatai, kad dviračių tako ir kelio susikirtimas gali būti ribojamas menamomis tiesėmis pratęsus dviračio taką per kelią ir kad dviračių tako susiklirtimas su keliu gali dalinai arba pilnai sutapti su pėsčiųjų perėja.