Paskutinis prisijungimas: Dabar yra 2024 Kov 29 01:57


Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]




Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 55 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3, 4, 5, 6  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 2011 Bir 24 21:09 
Atsijungęs
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2011 Bal 07 10:59
Pranešimai: 327
Miestas: Klaipėda
KET prie "plytos" parašyta "Draudžiama įvažiuoti visoms transporto priemonėms, išskyrus maršrutinį transporta".
Bet toks paaiškinimas netikslingas, nes tada ir į vienpusio eismo gatves maršrutinis transportas galėtų važiuot prieš eismą :)


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: 2011 Bir 24 23:01 
Atsijungęs
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2010 Geg 19 17:44
Pranešimai: 704
Abejoju ar "plyta" galioja dviraciams.
O jeigu minetas kelio zenklas galioja dviraciams, tai kitas klausimas- kokia prasme jis galioja dviracio vairuotojui?

Is esmes, KET dviratis yra apibreziamas dviprasmiskai.
Vienoje vietoje jis yra transporto priemone: "Dviratis – ne mažiau kaip du ratus turinti transporto priemonė, varoma tik ja važiuojančio asmens raumenų jėga, naudojant pedalus ar rankenas. Neįgaliųjų vežimėliai prie dviračių nepriskiriami."
O ir pati transporto priemone apibreziama: "Transporto priemonė – priemonė žmonėms ir (arba) kroviniams, taip pat ant jos sumontuotai stacionariai įrangai vežti. Ši sąvoka taip pat apima traktorius, savaeiges mašinas ir eismui ne keliais skirtas transporto priemones."

Is savoku isaiskinimo atrodo, kad dviratis yra transporto priemone ir jam galioja KET kaip ir kitiems eismo dalyviams... BET!
Skaitant reikalavimus transporto priemonems bei ju vairuotojams, galima pastebeti, kad KET kalba eina pagrinde tik apie motorines transporto priemones.
O taip pat isskiriami pestieji ir dvirtininkai.
Todel dviratininkams yra skirta atskiras skyrius, pagal kuri jie ir turi vazineti (ir nors tas skyrius pavadintas: papildomi reikalavimai, kitu reikalavimus sunku butu rasti KET kurie galiotu dviraciams).

KET / VIII. Papildomi reikalavimai dviračių vairuotojams

63. Važiuoti keliais dviračiu leidžiama ne jaunesniems kaip 14 metų asmenims, o išklausiusiems atitinkamą mokymo kursą ir turintiems mokymo įstaigos išduotą pažymėjimą, – ne jaunesniems kaip 12 metų asmenims. Gyvenamojoje zonoje dviračių vairuotojų amžius neribojamas.
64. Dviračio vairuotojui leidžiama važiuoti keliu tik tvarkingą stabdį ir garso signalą turinčiu dviračiu. Dviračio gale turi būti raudonas šviesos atšvaitas, iš abiejų šonų – oranžiniai šviesos atšvaitai arba kiti šviesą atspindintys elementai, pritvirtinti prie ratų stipinų. Važiuojant keliu tamsiuoju paros metu arba esant blogam matomumui, dviračio priekyje turi degti baltos šviesos žibintas, o dviračio gale – raudonos šviesos žibintas, dviračio vairuotojas privalo dėvėti šviesą atspindinčią liemenę arba būti prie drabužių kitiems eismo dalyviams matomoje vietoje prisisegęs šviesą atspindinčius elementus. Dviračio vairuotojai (keleiviai) iki 18 metų, važiuodami (vežami) keliu, privalo būti užsidėję ir užsisegę dviratininko šalmą. Kitiems vyresniems kaip 18 metų asmenims, dviračiu važiuojantiems keliu, rekomenduojama būti užsidėjus ir užsisegus dviratininko šalmą.
65. Važiuoti dviračiu leidžiama tik dviračių takais, o kur jų nėra – tam tinkamu (su asfalto arba betono danga) kelkraščiu pagal eismo kryptį. Kai dviračių tako nėra, o kelkraštis netinkamas, leidžiama važiuoti viena eile važiuojamosios dalies kraštine dešine eismo juosta, kuo arčiau jos dešiniojo krašto, išskyrus šių taisyklių 111 punkte numatytus atvejus. Važiuodamas kelkraščiu, dviračio vairuotojas neturi trukdyti ar kelti pavojaus pėstiesiems.
66. Jeigu eismas intensyvus ir reikia pasukti į kairę, apsisukti ar pervažiuoti į kitą kelio pusę, dviračio vairuotojas turi nulipti ir kirsti važiuojamąją dalį vesdamas dviratį, nesudarydamas kliūties kitoms transporto priemonėms.
67. Ne sankryžoje esančiame nereguliuojamame dviračių tako ir kelio susikirtime dviračio vairuotojas privalo duoti kelią juo važiuojančioms kitoms transporto priemonėms ir pėstiesiems.
68. Važiuojamosios dalies pakraštyje pažymėtu dviračių taku, kuris nuo gretimos eismo juostos nėra atskirtas veja, borteliu, atitvarais ir panašiai, dviračio vairuotojui leidžiama važiuoti tik ta pačia kryptimi, kuria vyksta eismas gretima eismo juosta.
69. Dviračių taku dviračio vairuotojas privalo važiuoti kuo arčiau tako (jiems skirtos tako dalies) dešiniojo krašto. Jeigu pėsčiųjų ir dviračių eismui skirtame take ar šaligatvyje važiuojamosios dalies ženklinimo linijomis (baltu dviračio simboliu) yra paženklinta dviračių eismui skirta tako (šaligatvio) dalis, dviračio vairuotojas privalo važiuoti tik ja ir kuo arčiau jos dešiniojo krašto. Dviračių vairuotojai privalo nesukelti pavojaus pėstiesiems.
70. Vietose, kur eismą reguliuoja šviesoforai, dviračių vairuotojai privalo paisyti šviesoforų su dviračio simboliu, o kai jų nėra – transporto šviesoforų signalų.
71. Dviračių vairuotojams draudžiama:
71.1. važiuoti važiuojamąja dalimi, jeigu įrengti dviračių takai;
71.2. važiuoti automagistralėmis ir greitkeliais;
71.3. važiuoti nelaikant bent viena ranka vairo;
71.4. vežti keleivius, jeigu nėra įrengtų specialių sėdėjimo vietų;
71.5. vežti, vilkti ar stumti krovinius, kurie trukdo vairuoti arba kelia pavojų kitiems eismo dalyviams;
71.6. būti velkamiems kitų transporto priemonių;
71.7. vilkti kitas transporto priemones, išskyrus tam skirtas priekabas;
71.8. važiuoti įsikibus į kitas transporto priemones.

_________________
http://www.youtube.com/watch?v=Vhbd3KyEplU


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: 2011 Bir 24 23:32 
Atsijungęs
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2010 Geg 19 17:44
Pranešimai: 704
Taigi, ar dviratininkas yra eismo dalyvis ir kokiu pagrindu jis dalyvauja eisme.

Eismo dalyvis – kelių eisme dalyvaujantis asmuo (vairuotojas, pėsčiasis, keleivis).
Is eismo dalyvio apibrezimo darome isvada, kad dviratininkas, tai yra vairuotojas.

Kas yra vairuotojas:
Vairuotojas – asmuo, vairuojantis transporto priemonę. Vairuotojams gali būti prilyginami asmenys, dalyvaujantys eisme pagal šiose taisyklėse apibrėžtus papildomus reikalavimus (vadeliotojai, raiteliai, asmenys, varantys keliu gyvulius ar paukščius), taip pat asmenys, kurie moko vairuoti.

Ir vairuotojo apibrezime kazkaip nematome dviratininko. Bet: "Vairuotojams gali būti prilyginami asmenys, dalyvaujantys eisme pagal šiose taisyklėse apibrėžtus papildomus reikalavimus"

Pagal ta punkta dviratininkas "isipaiso" i eimo dalyvius tik kaip dalyvaujantis "pagal papildomus reikalavimus" (nurodytus KET).
Tai reiskia, kad jei dviratininkas nera pilnavertis eismo dalyvis, jam dalyvaujant transporto priem oniu eisme galioja tik tos "papildomu reikalavimu" salygos. Nes is esmes jo (dviratininko) eisme neturetu BUTI pagal KET. O jei ir jis (dviratininkas) atsiranda eisme, tai jo padetis nera labai placiai apibrezta ir zinoma ji skiriasi nuo motoriniu transporto priemoniu (kurioms pagrinde ir sudarytos yra KET).

Ka as noriu pasakyti. O gi tai, kad jei vaziuojate su dviraciu gatve- tai nereiskia, kad turite laikytis visu KET taisykliu lyg vaziuotumete su automobiliu (nes daug kam taip atrodo).

Ir de jure, dviratininkas gali gatveje pazeisti daug KET taisykliu, ir likti nenubaustas- nes jis menkai yra apibreztas kaip eismo dalyvis ir nera teisiniu priemoniu kaip ta padaryti arba iskyla dviprasmybe.

_________________
http://www.youtube.com/watch?v=Vhbd3KyEplU


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: 2011 Bir 24 23:49 
Atsijungęs
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2010 Geg 19 17:44
Pranešimai: 704
Kad dviratininkas yra isskirtinis eismo dalyvis parodo LR ATPK, nes jis ira ivardinamas kaip kitas eismo dalyvis ir jam numatytos specialios nuobaudos.

131 straipsnis. Pėsčiųjų ir kitų kelių eismo dalyvių padarytas Kelių eismo taisyklių pažeidimas
Pėsčiųjų važiuojamosios kelio dalies perėjimas arba ėjimas ja ten, kur draudžiama, taip pat asmenų, vairuojančių mopedus, lengvuosius keturračius motociklus ir dviračius, pėsčiųjų, vadeliotojų ir kitų asmenų, kurie naudojasi keliais, nepaklusimas eismo reguliavimo signalams, kelio ženklų, ženklinimo reikalavimų, taip pat eismo tvarkos automagistralėse nesilaikymas, Kelių eismo taisyklėse pėstiesiems, dviračių vairuotojams ir vadeliotojams nustatytų elgesio tamsiuoju paros metu arba esant blogam matomumui reikalavimų nesilaikymas, mopedo ar lengvojo keturračio motociklo vairavimas ar važiavimas neužsidėjus ir (ar) neužsisegus motociklininko šalmo –

užtraukia baudą nuo aštuoniasdešimties iki vieno šimto keturiasdešimties litų.

Šio straipsnio pirmojoje dalyje nurodytų asmenų padarytas Kelių eismo taisyklių pažeidimas, sukėlęs pavojingą situaciją, tai yra privertęs kitus eismo dalyvius staigiai pakeisti judėjimo greitį, kryptį arba imtis kitokių veiksmų savo ar kitų piliečių saugumui užtikrinti, –

užtraukia baudą nuo vieno šimto iki dviejų šimtų litų.

Šio straipsnio pirmojoje dalyje nurodytų asmenų padarytas Kelių eismo taisyklių pažeidimas, sukėlęs kitų asmenų nežymų sveikatos sutrikdymą, –

užtraukia baudą nuo trijų šimtų iki penkių šimtų litų.

Šio straipsnio pirmojoje dalyje nurodytų asmenų padarytas Kelių eismo taisyklių pažeidimas, sukėlęs transporto priemonių, krovinių, kelių ir kitų įrenginių arba kitokio turto sugadinimą (apgadinimą), –

užtraukia baudą nuo vieno šimto keturiasdešimties iki dviejų šimtų litų.

Šio straipsnio pirmojoje dalyje nurodytų asmenų padaryti Kelių eismo taisyklių pažeidimai, išskyrus numatytuosius šiame kodekse, –

užtraukia baudą nuo dvidešimties iki keturiasdešimties litų.

Dviračių ir mopedų vairavimas, vadeliojimas ir jojimas, kai tai padaro neblaivūs ar apsvaigę nuo narkotinių, psichotropinių ar kitų psichiką veikiančių medžiagų asmenys, kuriems nustatomas lengvas neblaivumo (girtumo) laipsnis, –

užtraukia baudą nuo trijų šimtų iki penkių šimtų litų.

Dviračių ir mopedų vairavimas, vadeliojimas ir jojimas, kai tai padaro neblaivūs ar apsvaigę nuo narkotinių, psichotropinių ar kitų psichiką veikiančių medžiagų asmenys, kuriems nustatomas vidutinis arba sunkus neblaivumo (girtumo) laipsnis, –

užtraukia baudą nuo penkių šimtų iki septynių šimtų litų.

Šio straipsnio pirmojoje dalyje nurodytų asmenų padarytas Kelių eismo taisyklių pažeidimas, nulėmęs nežymų sveikatos sutrikdymą, jeigu pažeidimo padarymo metu tie asmenys buvo neblaivūs ar apsvaigę nuo narkotinių, psichotropinių ar kitų psichiką veikiančių medžiagų, –

užtraukia baudą nuo penkių šimtų iki šešių šimtų litų.

Mopedų ar lengvųjų keturračių motociklų vairavimas neturint teisės jų vairuoti –

užtraukia baudą nuo dviejų šimtų iki trijų šimtų litų.

_________________
http://www.youtube.com/watch?v=Vhbd3KyEplU


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: 2011 Bir 25 00:25 
Atsijungęs
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2011 Geg 09 18:03
Pranešimai: 347
Miestas: Klaipeda
nu jus cia ir vargstat :roll:


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: 2011 Spa 21 22:38 
Atsijungęs
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2010 Geg 19 00:43
Pranešimai: 1678
Miestas: Klaipėda
Prisipažinsiu, ganėtinai liūdna, taip pat pavydu didiesiems Europos miestams, pas juos bent yra pakankama masė dviratininkų gatvėse, ne kažkur šaligatviuose... O dabar surudenėjus, net dvirtakinių dviratininkų masė dingo, kažkaip nebejauku darosi važinėti tarp motorizuotų.
Paskutinio mėnesio pastebėjimais važiuojant per miestą, tenka lenktyniauti su didžiaisiais autobusais, važiavimo per miestą tempas sutampa ir daug A juostų atsirado paskutiniu metu miesto arterijose. Tad nepasakyčiau, kad jie manęs nemato, bet pagarbos nerodo, mat ne masinis reiškinys. Kažin ar beįpras?


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: 2011 Spa 22 00:53 
Atsijungęs
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2010 Geg 19 17:44
Pranešimai: 704
Pasikartosiu, bet pastebejau, kad atejus saltukui. Visuomeninio transporto vairuotoju pagarba pedalus minanciam zmogui isauga. Tipo jei zmogus per salcius mina dvirati, tai is salies atrodo kaip sportcmenas- o sportas pas mus dar ne paskutineje vietoje, kad ir ne kasis. Tad auksciau galva. :)

_________________
http://www.youtube.com/watch?v=Vhbd3KyEplU


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Pagarba = užuojauta
StandartinėParašytas: 2011 Spa 22 01:13 
Atsijungęs
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2010 Kov 19 17:19
Pranešimai: 399
Miestas: Lietuva
Tai ne pagarba, o užuojauta.
Jų akimis, jei jau ir per šalčius žmogus nelipa į geldą ar bent į autobusą, reiškia jis visai pinigų neturi.

Aš ypatingo skirtumo nematau. Mane ir gerbia ir negerbia vienodai visais metų laikais.

Pagrindinis skirtumas: geldų kiekis.
Kol jų mažai, labiau gerbia.
Kai jų daug, beveik visos isterikuoja, ir bando prasmukti pavojingai.

Tai dar viena priežastis, kodėl turime mažinti geldas.

Jūs teisingai rašote, kad dviratis yra išskirtinis eismo dalyvis. Jam daug kas uždrausta.
To neturi būti.
Jis turi būti lygiavertis. Be to, jam daug kas turi būti leista.

Čia matau reiškiasi Įstatymų žinovai.
Kas netingi, apdorokite mano siūlymus keisti Kelių Eismo Taisykles:
http://andrius.konferencijos.lt/istatymas/KET
Perdarykite senus straipsnių numerius į naujus. Duokite man užbaigtą raštą. Galite ir patys jį duoti Seimui.

_________________
Linas Vainius rašė:
  • ereliai apsiktais kulnais
  • baikime drumsti ..sūriais pajūrietiškais bezdalais
  • prikibtų gatvėje ..žinočiau kaip elgtis. Internete "viskas galima, žodžio laisvė
LDB - sukčiai
andrius.saugokmedi.lt <- :mokinasi: Už ką balsuoti


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Pagarba = užuojauta
StandartinėParašytas: 2011 Spa 22 01:36 
Atsijungęs
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2010 Geg 19 17:44
Pranešimai: 704
Andriukas dviratukas rašė:
Tai ne pagarba, o užuojauta.
Jų akimis, jei jau ir per šalčius žmogus nelipa į geldą ar bent į autobusą, reiškia jis visai pinigų neturi.

Blemba, jus kolega esate teisus. Vadinasi, cia jau visiskai is gailescio. Kai saltukas, tai esi toks menkas su dviraciu, kad net nevertas buti suvazinetas garbingai hemarojinio auto vairuotojo :lol:

_________________
http://www.youtube.com/watch?v=Vhbd3KyEplU


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: 2011 Spa 22 02:22 
Atsijungęs
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2009 Lap 13 14:04
Pranešimai: 957
paskutiniu metu mane pastoviai užpypina jei važiuoju Taikos prospektu. Dažniausiai prie Akropolio, ir aišku bado pirštu į šaligatvį. Kai tiek toli užsižaista su tais takų tobulinimais, skundais ir pan., nebetikiu, kad dar įmanoma apversti masinį suvokimą, jog man tinkamiausia vieta yra būtent gatvėje. Kartais jau norisi spjauti į tuos savo "garbės kodeksus", raudonas šviesas ir kitokius pilnaverčio eismo dalyvio įrodynėjimus.

Bet dažniausiai važiuoju Šilutės plentu, kažkodėl ten daug taikesnė gatvė, autobusų mažiau, net per piko valandas nesignalizuoja.

_________________
white coast art


Į viršų
 Aprašymas  
 
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 55 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3, 4, 5, 6  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 12 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Theme created StylerBB.net & kodeki
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007