Paskutinis prisijungimas: Dabar yra 2021 Bal 16 10:27


Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]




Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 55 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2, 3, 4, 5, 6  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 2011 Geg 12 00:52 
Atsijungęs
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2010 Geg 19 00:43
Pranešimai: 1679
Miestas: Klaipėda
Kol kas dviratis sunkai atsikovoja prarastas savo pozicijas mūsų gatvėse ir keliuose, nors jam ten ir vieta, o ne pėsčiųjų zonose. Dabar važiuojant gatvėmis reikia už save pakovoti, bet taip pat išlikti ir saugiam. Todėl verta apie tai padiskutuoti ir pasidalinti asmeninėmis patirtimis.

Bjauriausios situacijos būna žiedinėse sankryžose, kurių Klaipėdoje yra ganėtinai daug ir didelių. Čia nei nulipęs dviratį persivesi, nei esant INTENSYVIAM eismui pakankamai saugiai pravažiuosi. Tenka žvalgytis į priekį, į šonus, atgal ir T.T. Patarimas - kuo mažiau delsti ir abejoti važiuojant.

Paprasčiausia situacija - reikia tokią sankryža pravažiuoti tiesiai. Esi dešiniosios juostos dešinėje pusėje, tai turi stebėti žiedu atvažiuojančius ir už tavęs važiuojančius, ir sukančius į dešinė, keliai tai kertasi, visi nori tave lenkti... Gerai jei turi smarvės, drąsos ir greitesnį dviratį, be problemų važiuoji ir nuvažiuoji kur reikia, bet jei sekunde sudvejoji, tada geriau sustoti, PALAUKTI neintensyvaus eismo ir tada važiuoti.

Kita situacija – žiedinė sankryža, o reikia pasukti į kairę (ar apsisukti). Žiede jau reikia persirikiuoti į antrą juostą, nes ženklai rodo, kad pirma juosta reikia važiuoti į dešine arba tiesiai. Vėlgi lėtai čia nepavažiuosi, o akis reikia turėti iš keturių pusių, matyti važiuojančius žiedu, įvažiuojančius į žiedą už tavęs, iš dešinės, išvažiuojančius iš žiedo tiesiai ir važiuojančius į kairę... Piko valandomis - durna situacija, čia jau reikia turėti PATIRTIES, būti naglesniam ir nesnausti, arba stengtis vengti tokių sankryžų, arba tokiose vietose tapti pėsčiuoju.

Be to, manau, kad galima padiskutuoti apie 10 saugaus važiavimo dviračiu taisyklių, bendrai ar atskirai kiekvienu punktu, turbūt patyrę dviratininkai turės ką daugiau pasakyti...


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: 2011 Geg 12 01:09 
Atsijungęs

Užsiregistravo: 2010 Kov 21 12:20
Pranešimai: 45
Miestas: Kretinga
garas rašė:
Kol kas dviratis sunkai atsikovoja prarastas savo pozicijas mūsų gatvėse ir keliuose, nors jam ten ir vieta, o ne pėsčiųjų zonose. Dabar važiuojant gatvėmis reikia už save pakovoti, bet taip pat išlikti ir saugiam. Todėl verta apie tai padiskutuoti ir pasidalinti asmeninėmis patirtimis.

Bjauriausios situacijos būna žiedinėse sankryžose, kurių Klaipėdoje yra ganėtinai daug ir didelių. Čia nei nulipęs dviratį persivesi, nei esant INTENSYVIAM eismui pakankamai saugiai pravažiuosi. Tenka žvalgytis į priekį, į šonus, atgal ir T.T. Patarimas - kuo mažiau delsti ir abejoti važiuojant.

Paprasčiausia situacija - reikia tokią sankryža pravažiuoti tiesiai. Esi dešiniosios juostos dešinėje pusėje, tai turi stebėti žiedu atvažiuojančius ir už tavęs važiuojančius, ir sukančius į dešinė, keliai tai kertasi, visi nori tave lenkti... Gerai jei turi smarvės, drąsos ir greitesnį dviratį, be problemų važiuoji ir nuvažiuoji kur reikia, bet jei sekunde sudvejoji, tada geriau sustoti, PALAUKTI neintensyvaus eismo ir tada važiuoti.

Kita situacija – žiedinė sankryža, o reikia pasukti į kairę (ar apsisukti). Žiede jau reikia persirikiuoti į antrą juostą, nes ženklai rodo, kad pirma juosta reikia važiuoti į dešine arba tiesiai. Vėlgi lėtai čia nepavažiuosi, o akis reikia turėti iš keturių pusių, matyti važiuojančius žiedu, įvažiuojančius į žiedą už tavęs, iš dešinės, išvažiuojančius iš žiedo tiesiai ir važiuojančius į kairę... Piko valandomis - durna situacija, čia jau reikia turėti PATIRTIES, būti naglesniam ir nesnausti, arba stengtis vengti tokių sankryžų, arba tokiose vietose tapti pėsčiuoju.

Be to manau, kad galima padiskutuoti apie 10 saugaus važiavimo dviračiu taisyklių, bendrai ar atskirai kiekvienu punktu, manau patyrę dviratininkai turės ką daugiau pasakyti...

Aš ,iš savo patirties,manau,kad mūsų žiedinių sankrižų ratai yra per didelio diametro.Atreipkte dėmesį, kai važiuojate su automobiliu ratu.Jūsų greitis yra 50-60km/h.Išvažiuojant iš žiedo dar didesnis.
Tai daba iš dviratininko pusės neimanoma ir nesauguvažiuot ratu.Siulau laikytis dešinės pusės ir prie pirmos perėjos ar šviesoforo kirsti eismo juostas.


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: 2011 Geg 12 08:32 
Atsijungęs

Užsiregistravo: 2010 Gru 30 10:49
Pranešimai: 475
praktiškai visad važiuoju gatve, nebent niekur neskubu ar pavarges ramiai tada jau dvirtakiu , žiedu privengiu , ypač kai piko laikas ar lb intensyvus eismas, kažkodėl man Jakų žiedas saugiausiai atrodo , tfu tfu tfu :) kitas dalykas tai stengiuosi visad numatyti galima automobilio trajektorija kai jis yra prieki manęs ar šonuose ar stovi net nevažiuodamas, visad reikia pamastyt i prieki kiek imanoma, o šiaip pradedu po truputėli jausti negerus jausmus automobilastam -jokios pagarbos nei sau nei kitiem kaikurie iš jų neturi,nežinau,turėčiau ant vairo video kamerą tai riesta jum ponuliai būt...be pykčio-užknisot

_________________
869033072 jei ka


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: 2011 Geg 12 10:40 
Atsijungęs
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2009 Lap 27 23:11
Pranešimai: 257
Miestas: Klaipėda
Tai viena mano svajonių - turėti pora kamerų su plataus kampo objektyvu. Būtų kaip apsaugos kameros, kur įrašinėja ištisai, ir tik įvykus incindentui būtų galima tikrinti, ką užfiksavo. Viena būtų gale, ir būtinai krepšelyje užmaskuota, kad perdrasųs vairuotojai galėtų taip papulti. Ir viena iš priekio nagliems fiksuoti.

Dar norėčiau pasisakyti apie tą bendą kelią bei dviratį. Pastebiu, kad 'normalus' dviratininkas, norintis važiuoti kasdien, ir gatvėmis, nėra jau toks normalus. Stipinuotus skirstau taip: kasdienininkai ir entuziastai. Yra aišku ir tarpinių variantų, bei už ribų išeinančių. Bet tie, kurie kovoja už gatves dažniausiai yra entuziastai. Ir jiems tai kas. O įprastam kasdieniniam važiuotojui žiedu lėkti 25 ir didesniu greičiu nėra įmanoma. Ir dar jei to greičio reikia tik po sustojimo, nes piko metu deriniesi prie tarpų sraute.. Nežinau kaip jum, bet man, paprastam važiuotojui sklandaus susiliejimo su eismu nepavyksta pasiekti jau metus. Tiek jau važinėju į darbą kiekvieną dieną. Manau tai yra dėl mano pajėgumo. Negaliu taip greit begėtis, todėl nespėju su srautu, praleidinėju, o tada prarandu vietą ant kelio. Aišku, aš vistiek stengiuosi rasti tą savo vietą, bei tempą. Bet va, metai prasisuko, ir nematau jokių pokyčių, kai pirmą kartą gatve atvažiavau į darbą.
Ką galit patarti? Ir ne tik man, bet ir 30-40 metų buhalterėms, soc. darbo specialistėms, suvirintojams?

Aš nesu prieš gatves, gal tik ši žinutė taip atrodo : ) Man tik nepavyksta pasiekti sklandumo, ir nematau, kaip galėčiau.

_________________
Paveikslėlis
Fuji Odessa 1.0 2008 Light Blue + Deore M590 + Kinesis All-Terrain
ex Fuji Boulevard 2003 Blue - Nigga stole my bike!


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: 2011 Geg 12 12:24 
Atsijungęs
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2011 Bal 07 10:59
Pranešimai: 327
Miestas: Klaipėda
Prisijungiu prie diskusijos.
Jau minėjau, kad gatves dažniausiai šlifuoju fiksu, taigi važiavimo ypatumai gerokai kitokie. Dar labiau tenka galvoti, nes važiuoju "brakeless". Kita vertus jau yra minčių užsimesti stabdį vien dėl kritinių atvejų. Bet ne apie tai dabar.
Dažniausiai važinėju gatvėmis, nors kartais įsimaišau į tuos vadinamus dviračio takus, jei jaučiu, kad kojos pavargo. Bet vakar būtent, kaip ir kalbama, išbandžiau visą kelią nuo namų (Miško raj.) nuvažiuot iki Baltijos žiedo (Grandus). Vietomis belenktyniaujant su maršrutiniais per nugarą pagaugai ėjo. Visad maniau, kad taksistai yra blogiausia vairuotojų kasta, pasirodo klydau.
Nors lengvųjų vairuotojai daugiau-mažiau padoriai važinėja, gal dėl to, kad nesistengiu konfliktuoti, dažnai praleidžiu jei matau, kad nesutilpsim gatvėje. Beabejo dažnai, kaip ir jau minėta, kad neprarast savo pozicijos tenka užlįst į priekį, tiesiog pastebėjau, kad įsibėgėju greičiau nei mašinos (beabejo po sankryžos jos visos mane aplenkia).
Tik va ties žiedais biški dingsta visa drąsa, tad tenka kartais per perėjas persistumti dviratį. Aišku daugiau laiko prarandama.
Dar turiu klausimą važinėjantiems plentiniais ratais ir padangomis - kaip įveikinėjat Tiltų g.? Nepasakokit apie Paris-Roubaix, nes tai pats prasčiausias palyginimas :)


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: 2011 Geg 12 12:31 
Atsijungęs

Užsiregistravo: 2010 Gru 30 10:49
Pranešimai: 475
tiltų gatvėj , važiuoju lėtai ir kaifuoju nuo kratymo :lol:

_________________
869033072 jei ka


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: 2011 Geg 12 14:21 
Atsijungęs
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2011 Geg 02 16:54
Pranešimai: 12
Neturiu teisės kalbėti apie važiavimus didžiuosiuose Klaipėdos žieduose, nes gyvenu Mokyklos rajono zonoje, tad riedu dažniausia į senamiesčio pusę. Mano pastebėjimai tokie: centrinėse gatvėse ir automobiliai, ir dviratininkai "mina" gana drąsiai, nelabai kreipia dėmesio vienas į kitą. Iš esmės tai yra pavojinga. Esu vienąkart atsirėmęs į automobilio šoną, kai vairuotojas aplenkė mane ir ne už ilgo sukosi dešinėn į šalutinį keliuką. Antrą kartą aš pats įsirėmiau į automobilio galą, kai prilipęs per arti nesitikėjau manevro į kairę. Taip jau yra - trūksta pilno supratimo tarp abiejų grandžių. Senamiestyje stengiuosi be reikalo kojų nemiklinti, nes ten visokie kiemai, sankryžėlės (veidrodžių nesustatyta, tad pusiau aklomis reikia manevruoti). Tam riedėjimui labiausia tinka "pasivažinėjimo" terminas. Ramiai, neskubant, nes ir skubėt nėra kur, nedidukas tas mūsų senamiestis. Kalbant apie važiavimą H.Manto gatve, tai man lengviai kelia stresą. Itin nemėgstu atkarpos nuo Mažvydo alėjos link Mažojo kaimelio (į tą pusę). Man toks jausmas, kad dviratininkai ten tiesiog nepastebimi, visi savo pozicijas tik mato ir pasaulis tuom baigiasi. :roll:

_________________
...ir aš tikrai myliu Lietuvą, ...bet dviratį labiau :)


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: 2011 Geg 12 14:47 
Atsijungęs
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2010 Geg 19 00:43
Pranešimai: 1679
Miestas: Klaipėda
Zaria_klp rašė:
...O įprastam kasdieniniam važiuotojui žiedu lėkti 25 ir didesniu greičiu nėra įmanoma. Ir dar jei to greičio reikia tik po sustojimo, nes piko metu deriniesi prie tarpų sraute.. Nežinau kaip jum, bet man, paprastam važiuotojui sklandaus susiliejimo su eismu nepavyksta pasiekti jau metus. Tiek jau važinėju į darbą kiekvieną dieną. Manau tai yra dėl mano pajėgumo. Negaliu taip greit begėtis, todėl nespėju su srautu, praleidinėju, o tada prarandu vietą ant kelio. Aišku, aš vistiek stengiuosi rasti tą savo vietą, bei tempą. Bet va, metai prasisuko, ir nematau jokių pokyčių, kai pirmą kartą gatve atvažiavau į darbą.
Ką galit patarti? Ir ne tik man, bet ir 30-40 metų buhalterėms, soc. darbo specialistėms, suvirintojams?...

Kadangi pas mus visi automobilistai gatvėse kažkodėl tai patampa lenktynininkais, tai ir dviratininkai yra priversti patapti truputį sportininkais ir greičiau važiuoti, bei tobulinti savo važiavimo taktiką. Visų dviratininkų į gatves neišvarysime, bet tie, kurie sugeba važiuoti bendrame sraute, manau, turėtų kuo dažniau tai daryti ir prie dviračių pratinti visus vairuotojus.

Dabar dar pastebėjau tokią ganėtinai blogą tendenciją, kai jaunieji autochuliganai, dideliu greičiu laksto po miestą ir yra įsigudrinę visą srautą lenkti pirma juosta ir jų manevrai neprognozuojami, o prie šviesoforų perėjose net važiuoja per raudoną šviesą. Ne vienas jau atvejis. Reikia būti labai atidžiais su tokiais.

Kai gatvėse eismo nėra, tai važiuoju atsipūtęs, bet jei vyksta intensyvus eismas visomis juostomis, tai ir mano greitis 25-35 km/h, kad kuo mažiau trukdyčiau eismui, bet čia man padeda daugiametės jaunystės treniruotės ir dabartinis netingėjimas važiuoti dviračiu. Kaip ne keista - kuo greičiau važiuoju, tuo saugiau jaučiuosi.

Snaczjej Vret rašė:
... Dar turiu klausimą važinėjantiems plentiniais ratais ir padangomis - kaip įveikinėjat Tiltų g.? Nepasakokit apie Paris-Roubaix, nes tai pats prasčiausias palyginimas :)

Žinoma, tai ne Paris-Roubaix (truputį trumpiau), bet kiekvieną kartą pravažiuojama. Nėra ten ko lėkti. Šiaip aš svorį nuimu nuo sėdynės ir per kojas ir pedalus paskirstau visam dviračiui (toks važiavimas pusiau stovint), taip mažinama apkrova galiniam ratui, nes įprastai jam tenka didelės apkrovos ir būna žiaurus kratymas, taip pat visus kūno ir rankų raumenis kiek atlaisvinu, bet ne per daug, taip geriau sugeriamos visos vibracijos. Dažniau ir daugiau pavažinėjus, tenka ir ratus patiesinti, bet tai daryti tenka ne tik Tiltų gatve pavažinėjus, tad problemos lyg ir nebūtų.

Dėl siaurųjų plentinių padangų - teisingas akcentas, tai ypač aktualu važiuojant iš pietų į šiaurę, toje pusėje ir ypač arčiau gatvės krašto mano pastebėjimais yra pasidarę ganėtinai dideli tarpai tarp grindinio akmenų, į kuriuos sutelpa visa padanga. Va čia tai visada rizikuojama sugadinti padangą, užtektų ratui sulysti visam, aštresnio akmenuko ar grindinio akmens krašto ir padangai amen. Todėl stengiuosi toje pusėje važiuoti labiau centro, gerai, kad dar ten tik eismas leidžiamas visuomeniniam transportui, tai jie, jei reikia, apsilenkia išvažiavę labiau į priešingą juostą. Būtų gerai, kad gatvių prižiūrėtojai ir tvarkytojai tuos išplautus grindinio tarpus užpiltų bent smulkiu žvyruku… Į kitą pusę važiuojant tai kažkaip mažiau aktualu, tik krato.


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: 2011 Geg 12 15:28 
Atsijungęs
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2010 Geg 19 17:44
Pranešimai: 704
Manau vaziuojant gatve, reikia rinktis maziau apkrautas gatves. Nuo Mazvydo alejos vaziuoju link pesciuju tilto per gelezinkeli, nereikia vaziuoti pagrindine gatve.
Is pavojingesniu gatviu priskirciau atkarpa nuo Melnrages iki Karkles- atsilus orui atsirado daug pacanu isivaizduojanciu lenktynininkais, o kelias ten neperplaciausias. Ir nuo Sendvario ziedo iki Jaku ziedo, kelias siek tiek bauginantis.

_________________
http://www.youtube.com/watch?v=Vhbd3KyEplU


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: 2011 Geg 12 15:34 
Atsijungęs
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2011 Bal 07 10:59
Pranešimai: 327
Miestas: Klaipėda
Nuo Melnragės, pro antrą Melnragę iki Girulių eina nuostabus dviračių takas, o plento ruože nuo Žuvėdros iki Olando kepurės draudžiamas dviračių eismas (stovi ženklai), todėl būtina važiuoti taku, kuris veda miškelio viduriu nuo geležinkelio pervažos ir per Kukuliškių gyvenvietę.
Vienintelis pavojingenis ruožas yra Olandų kepurė/Karklė.


Į viršų
 Aprašymas  
 
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 55 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2, 3, 4, 5, 6  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 2 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Theme created StylerBB.net & kodeki
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007