Paskutinis prisijungimas: Dabar yra 2024 Kov 29 00:49


Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]




Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 8 pranešimai(ų) ] 
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 2009 Gru 08 13:49 
Atsijungęs

Užsiregistravo: 2009 Lap 12 14:25
Pranešimai: 78
Miestas: Klaipėda
Yra padaryta nemažai studijų ir visų jų išvados gana panašios: dviračių takai/juostos padidina susidūrimų riziką sankryžose. Nepaisant to, olandų ir danų praktika rodo, kad dviračių infrastruktūros kūrimas didina dviratininkų ir mažina automobilių skaičių. Taigi, ar galim daryti išvadą, kad dviračių takai yra gėris?


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: 2009 Gru 10 00:36 
Atsijungęs

Užsiregistravo: 2009 Lap 25 18:47
Pranešimai: 13
Labai abstraktu.. geras ar blogis.. Geris tada kai jie tvarkingi, ystatymai ir taisykles dviratininko puseje. Blogis tada kai taku kokybe kaip pas mus, taisykles, kultura kaip pas mus.Jei takai pilni dviratiniku (kaip vasara sestadieni i Palangos puse) - tai dviraciu takai yra blogis. Jei Ziema dviraciu takas nutiestas salia gatves, jis apsniges o kelias nuvalytas tai siuo atveju dviraciu takas yra blogis nes vien del jo negalima vaziuot nuvalyta gatve.. ir ttttt viskas cia aisku kaip 2x2


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: 2009 Gru 10 01:12 
Atsijungęs

Užsiregistravo: 2009 Lap 12 14:25
Pranešimai: 78
Miestas: Klaipėda
Kad būtų mažiau abstrakcijų nekalbėkim apie dviračių takų imitacijas, kurios yra pas mus. Klausimas apie normalius dviračių takus, kuriuos tiesiant yra sukamos galvos kaip padaryti patogiau ir saugiau.

Klausimas kyla todėl, kad yra žmonių, tokių kaip John Forester, kurie agituoja, jog dviračių takai išvis yra nereikalingi, dviračiai yra transporto priemonė ir turėtų važiuoti kartu su transportu. Patiems dviratininkams tai yra saugiausia, patogiausia ir greičiausia: The Bikeway Controversy

Iš kitos pusės yra tokie veikėjai, kaip John Pucher, kurie įrodinėja, kad nepaisant visų teoretinių išvedžiojimų tokių šalių kaip Olandija ir Danija praktika rodo kad dviračių takai ženkliai prisideda prie dviratizmo kultūros: Cycling Safety on Bikeways vs. Roads


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: 2009 Gru 10 13:15 
Atsijungęs
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2009 Lap 25 12:58
Pranešimai: 47
Miestas: Klaipėda
siandien vaziavau kopenhagoj autobusu ryte. dviraciu takai cia nuostabus, gana platus, abiiejose kelio pusese, yra atskiros juostos posukiams, vietos aplenkti. su pavydu ziurejau pro sali lekiancius dviratininkus ir dviratininkes (ne sportine prasme). prie raudono sviesaforo signalo susikaupia gan dideli buriai. labai tikiuosi kad kosulys tuoj praeis ir prisijungsiu prie ju. kai bus laiko pafotkinsiu :)

visgi manau kad dviraciu takai yra geris, turint omeny dabartine visuomenine situacija.


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: 2009 Gru 13 12:25 
Atsijungęs
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2009 Lap 13 14:04
Pranešimai: 957
jeigu kalbėti apie dviračių takus šalia gatvių mieste, tai jie, mano manymu, yra visiškai nereikalingi, nes:

1. Nes miesto gatvės ir turėtų būti dviračių takai. Manau, automobiliams važinėti mieste nevieta (nekalbu apie viešajį ir specialų transportą, ir kitus retesnius atvejus). Manau, kad agituoti už dviračių takelius, reikštų pripažinti miesto erdves ir gatves kaip išskirtinę automobilių nuosavybę.

2. Tarkime automobiliai kolkas iš miesto niekur nedingę. Manau, geriau jiems pratintis gyventi kartu. Nesugyvenimas prasideda kada jie vieni nuo kitų atskirti - mašinos gatvėse, dviračiai savo takeliuose. Dviratis šiuo atveju tampa svetimkūniu kada jis iš savo takelio išlenda į gatvę. Ir nukenčia sankryžose ir kitose vietose, kur takelio nėra. Vairuotojai būna nepratę matyti dviratininko, dviratininkai nepratę elgtis gatvėje. Dar blogiau; autovairuotojai ima manyti, kad dviračiai išvis neturi teisės važinėti gatvėse, o mūsų atveju dar ir įstatymas draudžia (jei tik šalia gatvės yra dvirtakis). Šitaip gatvės atiduodamos išskirtinai tik automobiliams.
Dviračių takai tarnauja tik automobilių patogumui; jiems mažiau kliūčių, todėl jie gali palaikyti didesnį greitį, ir tuo sukelti pavojų iš dviračio tako išlindusiam dviračiui. O dvirtakis dažnai apriboja dviračio greitį išvažiavimais iš kiemų, ir kekvienas toks išvažiavimas dar tampa pavojinga sankryža.

Tad kam dvigubinti gatves ir šitaip bereikalingai apkrauti miesto infratruktūrą?

Pateisinu dviračių takelius mieste, jei yra nutiesti ten kur nėra gatvių, arba yra rekreacinio pobūdžio, šalia upių, parkų ir pan.

Užmiestyje, daugeliu atveju, nematau nieko blogo dvirtakiuose jei eismas yra didelis ir kelias siauras, arba jei dvirtakis yra ten kur nėra kelio arba rekreacinėse vietose.

_________________
white coast art


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: 2009 Gru 14 16:28 
Atsijungęs
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2009 Lap 25 12:58
Pranešimai: 47
Miestas: Klaipėda
simas rašė:
jeigu kalbėti apie dviračių takus šalia gatvių mieste, tai jie, mano manymu, yra visiškai nereikalingi, nes:

1. Nes miesto gatvės ir turėtų būti dviračių takai. Manau, automobiliams važinėti mieste nevieta (nekalbu apie viešajį ir specialų transportą, ir kitus retesnius atvejus). Manau, kad agituoti už dviračių takelius, reikštų pripažinti miesto erdves ir gatves kaip išskirtinę automobilių nuosavybę.

2. Tarkime automobiliai kolkas iš miesto niekur nedingę. Manau, geriau jiems pratintis gyventi kartu. Nesugyvenimas prasideda kada jie vieni nuo kitų atskirti - mašinos gatvėse, dviračiai savo takeliuose. Dviratis šiuo atveju tampa svetimkūniu kada jis iš savo takelio išlenda į gatvę. Ir nukenčia sankryžose ir kitose vietose, kur takelio nėra. Vairuotojai būna nepratę matyti dviratininko, dviratininkai nepratę elgtis gatvėje. Dar blogiau; autovairuotojai ima manyti, kad dviračiai išvis neturi teisės važinėti gatvėse, o mūsų atveju dar ir įstatymas draudžia (jei tik šalia gatvės yra dvirtakis). Šitaip gatvės atiduodamos išskirtinai tik automobiliams.
Dviračių takai tarnauja tik automobilių patogumui; jiems mažiau kliūčių, todėl jie gali palaikyti didesnį greitį, ir tuo sukelti pavojų iš dviračio tako išlindusiam dviračiui. O dvirtakis dažnai apriboja dviračio greitį išvažiavimais iš kiemų, ir kekvienas toks išvažiavimas dar tampa pavojinga sankryža.

Tad kam dvigubinti gatves ir šitaip bereikalingai apkrauti miesto infratruktūrą?

Pateisinu dviračių takelius mieste, jei yra nutiesti ten kur nėra gatvių, arba yra rekreacinio pobūdžio, šalia upių, parkų ir pan.

Užmiestyje, daugeliu atveju, nematau nieko blogo dvirtakiuose jei eismas yra didelis ir kelias siauras, arba jei dvirtakis yra ten kur nėra kelio arba rekreacinėse vietose.


Ne visiskai sutinku. Kad ir esu visiskai uz tai, kad kuo maziau gatvese masinu butu ar kad ju isvis nebutu, puikiai suprantu kad tului lietuviui tai labai radikalus poziuris ir jis jokiu budu nesutiks islipti is savo geldos.
o del vaziavimo gatve - pazistu ne viena zmogu, kuris gatvemis vaziuoti tiesiog BIJO. jei butu dviraciu takas atskirtas ant gatves - vaziuotu.


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: 2010 Sau 27 18:54 
Atsijungęs
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2009 Lap 25 16:32
Pranešimai: 253
Miestas: Klaipėda
Neįveikiamas dviračių tako galvosūkis

_________________
www.zygintas.com


Į viršų
 Aprašymas  
 
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 8 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 7 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Theme created StylerBB.net & kodeki
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007