Paskutinis prisijungimas: Dabar yra 2024 Kov 29 13:30


Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]




Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 6 pranešimai(ų) ] 
Autorius Žinutė
 Pranešimo tema: Teisė važiuoti keliu
StandartinėParašytas: 2009 Lap 28 11:05 
Atsijungęs

Užsiregistravo: 2009 Lap 12 14:25
Pranešimai: 78
Miestas: Klaipėda
Po nedidelio incidento su policija per praėjusią KM kilo diskusija, kad reikia problemą spręsti iš esmės, t.y. KET panaikinti punktus draudžiančius važiuoti keliu, jei šalia yra dviračių takas.

Kiek žinau LDB diskutuoja kaip reikėtų pakeisti KET, kad jos būtų draugiškesnės dviratininkams, nori siūlyt įvairius pakeitimus. Mano manymu tikslingiau būtų siūlyti ne visų KET peržiūrą, o vieną labai konkrečią nuostatą. Kuo daugiau mes prašysim vienu metu tuo ilgiau užtruks visokie posėdžiai, derinimai, kritikavimai, popierių stumdymai ir tt. Jei prašom vieno konkretaus dalyko tai žymiai lengviau apsispręsti- arba valdžia sutinka arba ne.

Pagrindinis KET punktas draudžiantis važiuoti keliu, jei šalia yra dviračių takas yra 65-as. Apie tai kad šis punktas sukuria kuriozines situacijas aš jau rašiau tinklaraštyje: http://velouostas.wordpress.com/2009/11 ... i-dviraciu . Komentaruose užsiminiau ir apie tai, kad šį punktą reikėtų naikinti, ten yra ir dalis argumentacijos tai kad nereiktų kartotis cituoju:
Cituoti:
Idealiausias variantas būtų išvis tą 65-ą punktą išbraukt. KET ir taip yra reikalavimas visoms transporto priemonėms važiuoti kuo arčiau dešinio krašto. Priedo yra reikalavimas transporto priemonėm, kurių konstrukcinis greitis neviršija 40km/h laikytis pirmos juostos. Du kartus pakartoto reikalavimo lyg ir užtektų, nebūtina kartoti ir trečią kartą. 65-as punktas labiau skirtas uždrausti dviratininkams važiuoti keliu jei šalia yra dvirtakis arba jo imitacija. Su mūsų infrastruktūra toks draudimas yra absurdiškas.


Beje, reikėtų neprašauti. Jei gerai pamenu yra dar keletas KET punktų, kurie pakartoja draudimą važiuoti keliu, jei šalia yra dviračių takas, taigi tuos punktus irgi reikėtų koreguoti arba naikinti. Nepamenu tiksliai kaip tie punktai skamba, reikės paieškot.

Atnaujinimas:

Radau dar vieną vietą su draudimu važiuoti gatve:
Cituoti:
71 - Dviračių vairuotojams draudžiama:
71.1 - važiuoti važiuojamąja dalimi, jeigu įrengti dviračių takai;


Be to draudimas pakartotas ženklų aprašymuose:
Cituoti:
411 Dviračių takas.
Leidžiama važiuoti tik dviračiais. Eiti pėstiesiems draudžiama. Kai takas eina išilgai kelio, dviračių vairuotojai privalo važiuoti tik jiems skirtu taku

413 Pėsčiųjų ir dviračių takas
Leidžiama eiti pėstiesiems ir važiuoti dviračiais. Jeigu dviračio ir pėsčiųjų simboliai ženkle yra ne vienas po kitu, o vienas šalia kito ir skiriami vertikaliu baltu brūkšniu, eismo dalyviai privalo naudotis ta tako puse, kuri jiems yra skirta (parodyta ženkle). Kai takas eina išilgai kelio važiuojamosios dalies, pėstieji ir dviračių vairuotojai privalo naudotis tik juo


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Teisė važiuoti keliu
StandartinėParašytas: 2009 Gru 08 05:29 
Atsijungęs
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2009 Lap 13 14:04
Pranešimai: 957
bandau sukoncentruoti argumentus kuriais turėtumę remtis.

Tinkamiausias ir vienintelis yra vienas - techniškai nevykusiai išvystyta dviračių takų infrastruktūra. Aišku čia išsiskaido į dalis - pavojus dviratininkams, pėstiesiems ir dar smulkiau.

Šitam vienam argumentui gali būti rastas tiesus atsakymas - "bloga infrastruktūra, vadinasi ją reikia tobulinti".

Kiti, tik mums suprantami argumentai, apie transporto priemonių lygiateisiškumą kelyje, laisvą dviratininko pasirinkimą ir pan. gali kolkas naiviai skambėti tenai, tuo labiau kad Vakarų šalyse dar nėra aiškiai iškristalizuoti argumentai.

Reikia pasidomėti kaip ten Vokietijoje, nes ten net nelengvai tas principas prasimušė. Kokie argumentai..

_________________
white coast art


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Teisė važiuoti keliu
StandartinėParašytas: 2009 Gru 08 13:39 
Atsijungęs

Užsiregistravo: 2009 Lap 12 14:25
Pranešimai: 78
Miestas: Klaipėda
simas rašė:
Šitam vienam argumentui gali būti rastas tiesus atsakymas - "bloga infrastruktūra, vadinasi ją reikia tobulinti".

Atsakymas: Infrastruktūros tobulinimas brangus ir ilgas procesas (pvz.: Klaipėdos dviračių takų išvystymo schema paruošta 2000-aisiais, dabar jau 2009-ieji...). Kol ta infrastruktūra bus tobulinama (tai gali užtrukti dar kelis dešimtmečius) dviratininkai bus priversti toliau pažeidinėti įstatymus. Tuo tarpu vienos KET nuostatos pakeitimas žymiai greitesnis ir pigesnis problemos sprendimas. Juo labiau, kad esant būtinybei kažkuriam kely uždrausti dviračių eismą galima pasinaudoti egzistuojančiais kelio ženklais.


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Teisė važiuoti keliu
StandartinėParašytas: 2009 Gru 29 13:40 
Atsijungęs

Užsiregistravo: 2009 Lap 12 14:25
Pranešimai: 78
Miestas: Klaipėda
Pagalvojau, kad oponentai gali sugalvot vietoj leidimo važiuot keliu leidimą važiuot šaligatviu. Juo labiau, kad Lenkijoj kažkas tokio padaryta. Gal vienas iš atsakymų galėtų būti, kad šaligatviai yra pritaikyti pėstiesiems, o ne ratuotiems (dažnai nėra tinkamų nuvažiavimų, nepakankamas šaligatvio plotis ir tt.). Be to pėstiesiems būtų saugiau jei dviratininkai važiuotu keliu, o ne šaligatviu, o ir pačių dviratininkų nesaugumas kelyje yra labiau įsivaizduojamas nei realus.


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: 2010 Geg 05 01:47 
Atsijungęs
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2010 Kov 19 17:19
Pranešimai: 399
Miestas: Lietuva
Man nesvarbu ar keisime po 1 straipsnį ar viską kartų. Tinka bet kas. Svarbu daryti.
Galbūt netgi po 1 straipsnį KET keisti bus greičiau. Nes išsamaus pakeitimų rinkinio nesulauksi kol kas padarys.
Taigi imkite siūlymus ir čia paminėtus, ir iš mano įstatymo:
http://andrius.konferencijos.lt/istatymas

Klausimas tiktai: kas juos valdininkui bruks?

Atsakymą rašau čia:
http://www.velouostas.lt/forumas/viewtopic.php?t=117&p=650#p650
http://www.velouostas.lt/forumas/viewtopic.php?t=123&p=635#p635
Tarp nuorodų iš ten rasite ir mano pasakojimus, kaip geldos engia dviratį kelyje, kai įsivaizduoja arba mato šalia kelio "dviračių taką".

simas rašė:
Reikia pasidomėti kaip ten Vokietijoje
Provokacijos tikslais aš tokį klausimą uždaviau dviračių takų apologetui, sukčiui Frank Würft.

Jis pats išsidavė, kad Vokietijoje dviračių takai nepasiteisino, išsisėmė, paaiškėjo jų nepakankamumas, kaip liga:
http://www.konferencijos.lt/pipermail/dviratis/2006-June/date.html
Mano apibendrinimas čia:
http://www.konferencijos.lt/pipermail/dviratis/2007-May/001082.html

Panašiai prisipažino ir kitas sukčiusLDB Saulius Ružinskas - jūsų žemietis, Klaipėdietis. Tai miniu čia:
http://andrius.konferencijos.lt/LDB#taku schema
Ten nuorodą į žinių archyvą nebeveikia. Bet esmę perpasakojau.

Nepaisant to, jie takus mums tebebruka. Kodėl, manau aišku: pingiai nekvepia.

2010 metų pabaigoje aš prisiruošiau išsamiai pataisyti KET.
Pataisų siūlymas yra čia:
http://andrius.konferencijos.lt/istatymas/KET
Galite pagelbėti man jį užbaigti.

_________________
Linas Vainius rašė:
  • ereliai apsiktais kulnais
  • baikime drumsti ..sūriais pajūrietiškais bezdalais
  • prikibtų gatvėje ..žinočiau kaip elgtis. Internete "viskas galima, žodžio laisvė
LDB - sukčiai
andrius.saugokmedi.lt <- :mokinasi: Už ką balsuoti


Į viršų
 Aprašymas  
 
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 6 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 13 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Theme created StylerBB.net & kodeki
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007