v e l o u o s t a s
http://www.velouostas.lt/forumas/

H.Manto gatve (BALSAVIMAS)
http://www.velouostas.lt/forumas/viewtopic.php?f=10&t=241
Puslapis 120

Autorius:  žilas [ 2011 Sau 04 21:44 ]
Pranešimo tema:  H.Manto gatve (BALSAVIMAS)

H.Manto gatve mano akim, galetu but paleista, kaip kad ir tiltu-gatve. T.y. reiketu skatint savivaldybes eismo prieziuros skyriu nemiegot. Bo Manto kaip ir tiltu gatveje vietos pestiesiems ir dviraciams neuztenka. Gal kas rimtu minteliu turit?

Autorius:  garas [ 2011 Sau 04 21:52 ]
Pranešimo tema:  Re: H.Manto gatve

Ką turi minty "paleista"?

Autorius:  zygfrid [ 2011 Sau 04 22:38 ]
Pranešimo tema:  Re: H.Manto gatve

Sutinku su ta mintimi. Manto gatveje listi i saligatvi, kur pilna zmoniu yra nepatogu ir ne korektiska. Galetu atsakingi asmenys ten papaisyti kokias linijas ar zenklus, leidziancius legaliai dviraciams vaziuoti gatve.

Autorius:  Kolobok [ 2011 Sau 04 23:02 ]
Pranešimo tema:  Re: H.Manto gatve

Tiesa, aš taip pat būčiau abiem ratais už tai. Tik va, kaip juos reiktų paspartinti priimti šį sprendimą? Gal rašyti raštą, su dviratininkų nuomonėmis, argumentais, kodėl taip reiktų padaryti ir nunešti jį pas atsakingus už tai žmones?

Autorius:  simas [ 2011 Sau 05 00:18 ]
Pranešimo tema:  Re: H.Manto gatve

tikrai pritariu, ir dėl rašto manau labai gera paprasta idėja, pvz. nedidelės velouosto bendruomenės vardu. jei visi maždaug sutariam dėl sprendimo varianto (jų ten keletas yra).

Autorius:  evule [ 2011 Sau 05 15:42 ]
Pranešimo tema:  Re: H.Manto gatve

Nemanau, kad ten yra daug kažkokių variantų. Manau reikia pritarti savivaldybės siūlymui dėl A juostos ir pagaliau baigti šitą dviračių ir pėsčiųjų konfrontaciją. Gal Kolobok mintis dėl rašto nuo dviratininkų būtų geras postūmis valdžiai?

Autorius:  garas [ 2011 Sau 05 15:49 ]
Pranešimo tema:  Re: H.Manto gatve

Galima pasinaudoti Peticija.LT (http://www.peticijos.lt/) mechaniszmu, sukurti peticiją šiuo klausimu, tada bus galimybė visiems ją pasirašyti. Tokiu budu galima surinkti ir daugiau parašų, išsiuntinėjus peticijos nuorodą visiems savo draugams ir bičiuliams. Peticijos iniciatoriumi galėtų būti ta maža Velouosto bendruomenė, o pasirašyti ją galėtų visi norintys. Gal ir rimčiau atrodytų, jei būtų ne keletas parašų po raštu.

Autorius:  Saulašarė [ 2011 Sau 05 16:01 ]
Pranešimo tema:  Re: H.Manto gatve

O padeda tos peticijos ?

Autorius:  zygfrid [ 2011 Sau 05 16:29 ]
Pranešimo tema:  Re: H.Manto gatve

Hmmm... Mano supratimu A juosta yra skirta visuomeniniam transportui, kada yra intensyviai apkrautas eismas. Nors A juosta ir gali vaziuoti dviraciai, taciau tai nera dviratinis sprendimas. Manto gatveje ir apskritai Klaipedoje nemanau, kad is viso reikia A juostu. Mazas tas musu miestelis. Be to A juosta negali vaziuoti kiti automobiliai isskyrus visuomenini transporta.
Mano galva uztektu pazymeti kelyje dviraciu taka (jis butu kelio dalis, neatimant jo is automobiliu juostos). Bent ka as maciau uzsieni, tai taip ir daro miesteliuose ir net uz ju. Suprantama, kad ir automobiliai gali vaziuoti per ta dviraciu taka, bet ne per dviratininkus. Tik speju sitas variantas kirstusi su lietuviskomis KET.

Autorius:  simas [ 2011 Sau 05 18:32 ]
Pranešimo tema:  Re: H.Manto gatve

Kodėl, Zygfrid, manai kad A juosta nėra sprendimas? tai yra labai populiarus sprendimas Vokietijoje, Prancuzijoje, Anglijoje, Airijoje ir daug kitur. Dėl peticijų tai kaži ar būtų reikalinga kažką įrodinėti, nes savivaldybė jau senai suprato kad netelpa ten dviračiai šalia pėsčiųjų, ir miesto taryboje jau tai disutuota ne kartą, tik tiek kad 'A' juostai vis kasnors pasipriešina, motyvuojant kad ale labai pavojinga, ir taip bėda lieka neišspręsta, žiniasklaida daug apie tai rašė.
Sprendimai ten manau įmanomi tokie:

1. apskritai uždrausti auto eismą Manto gatvėje ir palikti ją ti viešajam transportui ir dviračiams, kaip Tiltų gatvėje. Bet čia visiškai nerealu, kad tam būtų pritarta.

2. palikti viską kaip yra, tik nuimti tuos dviračio tako ženklus nuo šaligatvio, dviračiai važiuotų paprastai gatve vadovaudamiesi bendrom eismo taisyklėm. Atrodo būtų paprastas ir racionalus sprendimas, nereikalaujantis jokių sanaudų ir išlaidų techniniam išpildimui, keliantis mažiausiai sumaišties ar nesusipratimų. Dviračiai važiuotų pirma eismo juosta, o jų ten vasarą būna visai nemažai, todėl automobiliai, autobusai greitai įprastų juos matyti ir savaime vengtų pirmos juostos. Greičiai ten nedideli, srautai vidutiniški, viskas gan paprasta. Ir dabar tenai tik taip ir važiuoju. Bėda kad tai netiktų dviratininkams kurie moka važiuoti tik šaligatviu, bet gal būtų laikas subręsti. Tačiau vargu ar tai būtų priimtina savivaldybei, jiems dar per sudėtinga suprasti, kad dviračiu galima važiuoti tiesiog gatvėje eisme, čia jiems būtų ne 'sprendimas'.

3. 'A' juosta. Pirma juosta būtų skirta tik viešajam transportui ir dviračiams. Antra juosta liktų likusiam transportui. Kaip minėjau, tai tipiškas sprendimas Prancuzijoje, Vokietijoje, Anglijoje ir kitur. Privalumai tai jog dviratis dalintusi juosta tik su viešuoju transportu. Prie sankryžų 'A' juosta turėtų virsti į paprastą, nes kitiems automobiliams reikėtų pasukti į dešinę, dviračiams gal į kairę. Autobusui sustojus dviratis arba jį apvažiuotų arba palauktų kol autobusas pajudės. Bėda tik, kad juosta būtų siaura, todėl autobusas negalėtų aplenkti dviračio neišvažiavęs į antrą juostą, bet taip dažnai yra ir kitų šalių miestuose. Privalumas tai jog tai tai realiausiai priimtinas sprendimas, kurį siūlo pati savivaldybė, o autobusų parko direktorius net buvo pažadėjęs apmokyti busų vairuotojus kaip elgtis su dviratininkais (!).

4. dviračių takas/ juosta atbrėžta gatvės dalyje. Bet tada reiktų naikinti vieną juostą, nes dvi juostos ir dviračių takas jau neišsitenka. Šis takas aišku turėtų nutrūkti prie autobusų stotelės. Dviratis jau neturėtų teisės išklysti iš savo atbrėžtos linijos. Mikriukai galėtų keleivius paimti ir išlaipinti tik stotelėse, nes ant tako stoti draudžiama (bet čia dar neaišku kaip būtų). Privalumai tai jog nedrąsūs dviratininkai jaustusi drąsiau atbrėžtame savo take :vaikas: . Neigiama būtų tai jog vairuotojų pasamonėje dviratininkas ir toliau liktų kaip neįgalus eismo dalyvis kuriam galima važiuoti tik jam atskirtame dviračių take. Taip pat nepanašu kad savivaldybė būtų nusiteikusi aukoti visą juostą dėl dviračių. Tai yra sprendimas kurį kategoriškai siūlo žmonės pasivadinę 'dviratininkų atstovais', ir dėl to jau antrus metus stringa savivaldybės siūlomas 'A' juostos sprendimas.


Kokios bendros pozicijos galėtumę mes prieiti? Aš būčiau linkęs paprasčiausiai pritarti savivaldybės siūlomam sprendimui dėl A juostos ir paraginti priimti jį, ir tuo pabaigti tą nesusipratimą.

Puslapis 120 Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/