Paskutinis prisijungimas: Dabar yra 2024 Kov 29 00:17


Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]




Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 198 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1 ... 15, 16, 17, 18, 19, 20  Kitas

Kuriam sprendimui pritariate dėl eismo H.Manto gatvėje organizavimo?
pasisakau už "A" juostos įrengimą H.Manto gatvėje 70%  70%  [ 26 ]
pasisakau už "D" juostos įrengimą H.Manto gatvėje 30%  30%  [ 11 ]
Viso balsų : 37
Autorius Žinutė
 Pranešimo tema: Re: Biurokratinis blefas
StandartinėParašytas: 2012 Kov 20 17:14 
Atsijungęs
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2009 Lap 13 14:04
Pranešimai: 957
garas rašė:
Tai, kad dabartinėje situacijoje A juostos nėra pats geriausias variantas galiu pasakyti ir iš savo patirties. Kad ir kaip bebūtų gerai-negerai, bet su dabartine transporto srauto kultūra didžiausią spaudimą važiuodamas dviračiu gatvėmis jaučiu iš viešojo transporto vairuotojų, dar iš piktų moteriškių ir pensininkų už vairo. Didieji autobusai iš savo pusės nemato jokios problemos lenkti mane ta pačia juosta per keliasdešimt cm atstumą (jau nekalbu apie mikriukus), taip pat jie nemato problemos bandyti tokiu būdu lenkti iš karto už sankryžos ir staiga stabdyti, nes stotelė dažniausiai už sankryžos mūsuose, ir taip užspausti. Dažniausiai nesusilaikau ir bandau tokius vairuotojus paauklėti, parodydamas pirštų kombinaciją…
A juosta galėtų būti išeitis savaitgaliais ir ne piko metu, tada per visą miestą pasišvilpaudamas galiu važiuoti vienas visa juosta. Nepatyrusiems dviratininkams, o ypač transporto piko metu nemanau, kad verta lysti į A juostas.
Biurokratams būtų naudinga išbandyti save ant dviračio transporto sraute piko metu :D


o kodėl tie transporto vairuotojai spaudžia dviratį? Dėl labai paprastos priežasties - šalia yra dviračių takas. Gausūs dviračių takai žmonėms sudaro iliuziją, kad dviračiui apskritai nevieta gatvėje. O tie takai beveik ant kiekvieno šaligatvio. Štai ir pasekmė, štai ir kultūra.

Net jei savivaldybėje kažkas išdrįso pamanyti, kad dviratis gali ir gatve važiuoti, čia ateina Ružinskas ir meta blefą - negalima, nesaugu, čia juk dviračių maršrutas, Eurovelo standartas (apie kurį niekas negirdėję)! Lyg Eurovelo standartas būtų - dviračio takas ant pėsčiųjų pilno šaligatvio, žmonėms ant galvų.

Įsivaizuojat, jei dviratį Manto gatvėje nukeltų į gatvę. Visa žiniasklaida apie tai rašytų. Autobusų parko direktorius savivaldybei buvo pažadėjęs apmokyti vairuotjus kaip elgtis su dviratininkais. Nuo velouosto mes dar savų patarimų atspausdintumę, ne tik autobusų parkui, bet ir dviratininkus šviestume. Tai būtų nedidelis proveržis, tik deja jau per vėlu, jau per daug visur tų takų.

Viskas tik į vieną pusę - dviratininkas Klaipėdoje visiems laikams yra išvytas iš gatvių. Tiek formaliai tiek žmonių galvose. Žinokime kam už tai dėkoti. "Ačiū" tau, Ružinskai, už šaligatvinę dviračių kultūrą Klaipėdoje. Studijos, tyrimėliai - Europos fondų pinigėliai.. o mes praradome teisę važiuoti gatve.

_________________
white coast art


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Biurokratinis blefas
StandartinėParašytas: 2012 Kov 20 18:22 
Atsijungęs
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2010 Geg 19 00:43
Pranešimai: 1678
Miestas: Klaipėda
Vienintelis padėties ištaisymas galėtų būti iš KET ir iš Saugaus eismo automobilių keliais įstatymo draudimo “važiuoti važiuojamąja dalimi, jeigu įrengti dviračių takai” pašalinimas. Dviratininkas ramia sąžine galėtų rinktis kuo jam važiuoti, ar dvirtakiais, ar gatvėmis ir keliais.


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Biurokratinis blefas
StandartinėParašytas: 2012 Kov 20 18:45 
Atsijungęs
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2009 Lap 13 14:04
Pranešimai: 957
problema ne tik eismo taisyklėse (“važiuoti važiuojamąja dalimi, jeigu įrengti dviračių takai”) . Bet ir žmonių galvose - dviračiui vieta ne gatvėje, o ant šaligatvio. O kas tą stereotipą puoselėla? >
-dviračių takai
-ldb veikėjai

_________________
white coast art


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Biurokratinis blefas
StandartinėParašytas: 2012 Kov 21 01:58 
Atsijungęs

Užsiregistravo: 2012 Vas 06 00:06
Pranešimai: 30
Įdomi diskusija (su tradiciniais apsižodžiavimais).
Dėl A juostų ir jų neva kažkokio privalumo dviratininkams. Tai mitas.
A juosta skirta tik viešajam transportui, kad galėtų greičiau važinėti pagal grafiką nestrigdami bendrame sraute. Dviračiai ir mopedai gali važiuoti A juosta, bet jie nieko iš to nelaimi, ar A juosta yra, ar nėra. Jei dviratininkas važiuoja toje pačioje A juostoje, autobusas ar mikruškė jį dažniausiai apvažiuoja toje pačioje juostoje labai nesaugiu atstumu arba prispausdami prie kelkraščio ir sukeldami pavojingas sveikatai ir gyvybei situacijas. Daugybė tokių atvejų ir dviratininkų pasakojimų tuose miestuose, kur yra A juostos.
Nes viešasis transportas privalo važiuoti tik A juosta, todėl vairuotojai taip ir elgiasi. Blogiausia, kad dėl savo gabaritų autobusai ir kt. didelės mašinos sukelia didžiausią pavojų apvažiuodami dviratininką toje pačioje eismo juostoje. Daugelis lengvųjų automobilių irgi apvažiuoja dviratininką toje pačioje juostoje (nors turėtų lenkti). Bet nelenkia dėl blogų įpročių, arba nenorėdami išvažiuoti į priešpriešinę ar gretimą eismo juostą dėl intensyvaus eismo.

Klaipėdos H. Manto g. yra siaura, ten išvis buvo nesusipratimas daryti po 2 juostas kiekviena kryptimi. A juosta 3 m pločio eismo juostoje išvis blogas sprendimas dviratininkui. Tada geriau nieko nedaryti. Kas nenori važiuoti šaligatvio dvirtakiu, važiuoja gatvėje ir tiek.
H. Manto g. geriausias sprendimas būtų padaryti po 1,5 m pločio dviračių takus gatvės važiuojamoje dalyje kiekviena kryptimi ir po vieną normalaus pločio eismo juostą kiekviena kryptimi (visam transportui). Dar protingai reikėtų išspręsti stotelių ir sankryžų vietas.
Todėl A juostos siūlymas H. Manto gatvėje ir dviratininkų nukėlimas nuo esamo dvirtakio į A juostą man atrodo nepagrįstas. Manau, kad dauguma žmonių ten nevažiuotų dėl savo saugumo ir toliau mintų šaligatviu. Jokie raginimai ir lapeliai nepadėtų, nes savisaugos instinktas svarbesnis.

Dėl eismo srautų skaičiavimo. Transporto srautai skaičiuojami visame kelyje/gatvėje, o ne atskirose juostose :-)
EuroVelo projekto tikslas yra gerinti šio tinklo kokybę, maršruto kelių dangas, didinti saugumą ir t.t. Todėl visos šalys tvarkosi savo EuroVelo atkarpas kaip sugeba, kad būtų kuo geriau.

Klaipėdoje turite puikias sąlygas važinėti dviračiais (vienas iš geriausių Lietuvoje), bet vis pykstatės ir ieškote kaltų. Gero kelio visiems.


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: 2012 Kov 21 03:05 
Atsijungęs
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2009 Lap 13 14:04
Pranešimai: 957
Linas rašė:
Dėl A juostų ir jų neva kažkokio privalumo dviratininkams. Tai mitas.
Tai nėra mitas, o vienas iš plačiai taikomų sprendimų Vakarų šalyse. Taip, bet kuris dviratinio eismo sprendimas nėra tobulas ir turi savo trūkumus (šioje temoje tai yra išdiskutuota iki smulkmenų).

Šio sprendimo tikslingumas H.Manto gatvėje:

1. išspręsti daug metų užsitęsusį nesusipratimą, kai dviračių takas užima beveik visą siauro šaligatvio dalį, centrinėje pėsčiųjų pilnoje miesto dalyje - dviratininkai kelia pavojų pėstiesiams (yra sužalotų). Taip pat didelį nepatogumą patiria patys dviratininkai. Kiek pastebėjau keliautojai iš Vakarų šalių visada renkasi gatvę, suprantama, kad jokio pavojaus jie ten nemato, o važiuoti šaligatviu neleidžia papraščiausias padorumas, tačiau šitaip jie pažeidinėja taisykles.

2. tai yra vienas ir vienintelis sprendimas, kuriam nesipriešina savivaldybė, vienintelis realiai įgyvendinamas šiai opiai Klaipėdos problemai.

Tačiau šis sprendimas jau daug metų stringa dėl vieno biurokrato užsispyrimo - neva tai prieštarauja EuroVelo standartams (viewtopic.php?f=10&t=793&start=0 ), lyg važiavimas pestiesiams per galvas šaligatviu atitinka tuos standartus.

Linas rašė:
Kas nenori važiuoti šaligatvio dvirtakiu, važiuoja gatvėje ir tiek.
ar teisingai supratau, kad ldb pirmininkas lengvabūdiškai siūlo pažeidinėti eismo taisykles? Arba - nekreipti dėmesio į pėsčiųjų problemas?

Linas rašė:
Klaipėdoje turite puikias sąlygas važinėti dviračiais (vienas iš geriausių Lietuvoje), bet vis pykstatės ir ieškote kaltų. Gero kelio visiems.
Iš tikrųjų Klaipėdoje vienos iš geriausių sąlygų, jei ne tie šaligatvių tobulinimo entuziastai, kuriems vis kažkas nelygu, paranojiškai bijo gatvės ir kitus gąsdina, ko pasekoje Klaipėda giliai užklimpo savo šaligatvinėje dviračių kultūroje. Gatvės erdvios ir patogios, bet važiuoti jau jokio malonumo, kai ten esame nelegalai.

_________________
white coast art


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: 2012 Kov 21 10:58 
Atsijungęs
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2010 Geg 19 00:43
Pranešimai: 1678
Miestas: Klaipėda
Cituoti:
Autobusų parko direktorius savivaldybei buvo pažadėjęs apmokyti vairuotojus kaip elgtis su dviratininkais.


Naivu būtų tikėtis iš autobusistų geranoriškumo dviratininkams, kai kiekvienas naujas žmogus, susisiekimui iškeitęs visuomeninį transportą į dviratį, atima dalį to transporto pajamų. O atsiradus masei tokių dviratininkų dar bus trikdomas ir autobusų grafikas. Matau tik interesų susikirtimą. O kam savi marškiniai arčiau kūno?
Dabar kas miesto “tobuloje” susiekimo sistemoje? Tarpais prišikaliota A juostų, tarpais šaligatvinių dvirtakių ar žaliatakių, tarpais dviratis oficialiai siaurai sukergtas su autobusu (bus gerai, kol neatsitiks kokia nelaimė su kokio didelio valdžios žmogaus gimine ar juo pačiu), tarpais galima mėgautis draudimais nevaržomu važiavimu gatve apsižergus dviratį… Pravažiuoti dviračių išilgai miesto kažkam nenusižengus ir nepamynus kažkieno teisių bei interesų praktiškai neįmanoma. O pasirinkus “prioritetinę” (bent jau bandoma triūbyti) ekologišką transporto priemonę, norėtųsi turėti ir pasirinkimo laisvę važiuoti tuo keliu, kuris labiau patinka. Man patinka gatvė, kitam patinka šaligatvis, kitam patinka patvoriai, dar kitam patinka stumdytis su autobusais. Todėl vėl pasikartosiu, tereikia tik išbraukti vieną sakinį iš poros dokumentų ir būsime laisvi.


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: 2012 Kov 21 14:05 
Atsijungęs
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2009 Lap 13 14:04
Pranešimai: 957
Cituoti:
Todėl vėl pasikartosiu, tereikia tik išbraukti vieną sakinį iš poros dokumentų ir būsime laisvi.

tas punktas buvo išbrauktas Vokietijoje. Ten, kaip ir pas mus, dėl dviratininkų saugumo pridarė dviračių takų. Tačiau išaiškėjo, kad saugumas ne pagerėjo, o krito. Tad dabar Vokietijoje galima rinktis važiuoti dvirtakiu ar gatve. Pasigirsiu, kad pats buvau nutrenktas puikiai įrengtame Vokietijos dviračių take.

Aš absoliučiai netikiu, kad pas mus šį punktą įmanoma panaikinti, nes tai reikštų jog milijonai išleisti dvirtakiams išėjo į balą.

Bet šio punkto išbraukimas, neišspręstų pėsčiųjų problemos H.Manto, gatvėje. Ten juk labai tanki pėsčiųjų vieta, negalima į tai žiūrėti lengvabūdiškai. Jei kur Europoj centrinėj miesto vietoj bandyčiau važiuoti šaligatviu, pestieji mane žvilgsniais nukeltų nuo to šaligatvio.

_________________
white coast art


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Biurokratinis blefas
StandartinėParašytas: 2012 Kov 21 18:27 
Atsijungęs
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2009 Lap 29 00:53
Pranešimai: 601
Linas rašė:
Todėl A juostos siūlymas H. Manto gatvėje ir dviratininkų nukėlimas nuo esamo dvirtakio į A juostą man atrodo nepagrįstas. Manau, kad dauguma žmonių ten nevažiuotų dėl savo saugumo ir toliau mintų šaligatviu. Jokie raginimai ir lapeliai nepadėtų, nes savisaugos instinktas svarbesnis.

Nepagrįstas kuo? Kiek kartų metuose važiuoji H.Manto gatve dviračiu?
Draugas SauliusR irgi, mina geldos pedalus.
Vaikštau, ir kaip pėstysis šia gatve, vasara dviračiai važiuoja per galvą.
O ar žinai, kad dviratininkas mirtinai sužalojo vaiką, tame ''dvirtakį''?
Dėl savo saugumo ir toliau minkit šaligatviais, nes geldų kaip matau bijote.
Linas rašė:
(su tradiciniais apsižodžiavimais).

Ypatingai tau nereikėtu į tai reaguoti, ''kultūringasis'' mat, gal atkelti tavo bezdalus?


simas rašė:

Linas rašė:
Kas nenori važiuoti šaligatvio dvirtakiu, važiuoja gatvėje ir tiek.
ar teisingai supratau, kad ldb pirmininkas lengvabūdiškai siūlo pažeidinėti eismo taisykles? Arba - nekreipti dėmesio į pėsčiųjų problemas?

Šiaip tema seniausiai išnagrinėta, viskas kaip ir aišku...bet atsiranda, kas nori pakasinėti savo 'chaltūras', lyg ir įrodyti, neva valdžiažmogiai kalti.
Ai simai, ką su tais popierėlių kilnotojais čia žaidi, matai kad medžiai :ruko:

_________________
Nepykite, neturiu LietuviŠkų raidžių :-(


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: 2012 Kov 21 19:33 
Atsijungęs

Užsiregistravo: 2011 Geg 22 21:50
Pranešimai: 15
Įsijungsiu trumpam į diskusiją. Išties su šeima ir individualiai tenka važinėti vasarą po gatves, dviračių takus ir plentus. Man asmeniškai patogiau važiuoti gatve, bet ir tenka ilgai galvooti, kaip iš daugiabučių rajono patogiai išvažiuoti gatve. Dažniausiai bet vienoje atkarpoje tenka pažeidinėti įstatymus. Kita vertus, mano žmona labai džiaugiasi dvirtakiais (itin dideliu jų skaičiumi) ir niekur nevažiuotų jeigu jų nebūtų. Patikėkite įtikinėjimai, pavyzdžiai ir t.t. niekas daugelis žmonių Patikėkite, nebūtų dviračių takų ir šaligatvių, mes visur važinėtumėme su mašina arba eitumėme pėsčiomis. Pateikiamas argumentas, - "ar tu savo vaikų sveikata nori rizikuoti", yra nepajudinamas. Manau, kad daugeliui žmonių šis pasirinkimas yra priimtinas, atliepiantis jų saugumo poreikius ir nieko jau čia nepakeisi.

Patiko, Simo pateiktas Vokietijos modelis, kur galima rinktis. Mano nuomone jis būtų optimalus sprendžiant mažumos dviratininkų poreikius.


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: 2012 Kov 21 20:07 
Atsijungęs
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2009 Lap 13 14:04
Pranešimai: 957
daugelis mūsų pradėjom nuo šaligatvių, aš taip pat. Bet jei dviratį imi naudoti susisiekimui, ankščiau ar vėliau ateina tas brandusis periodas. Bet tada jau gali būti per vėlu pastebėti, kad esi įkalintas tuose šaligatviuose.

Remigijus rašė:
Pateikiamas argumentas, - "ar tu savo vaikų sveikata nori rizikuoti", yra nepajudinamas.
Apie tą patį Vokietijos modelį, neprisimenu smulkių detalių, bet ten vaikams leidžiama važiuoti šaligatviu iki tam tikro amžiaus. Galiu klysti, reikia pasitikslint, bet atrodo, kad ir suaugęs gali jį kartu lydėti šaligatviu. Šitai man suprantama ir nieko blogo nematau jei vaikas atsargiai važiuoja šaligatviu. Tačiau kai visi Klaipėdos dviratininkai, kaip darželinukai įkalinti ant šaligatvių - situacija nesveika. Klaipėdoje eismas labai nesudėtingas, gatvės erdvios - jei visa vasarinė dviratininkų masė važiuotų užėmusi vieną iš trijų juostų - neabejoju, kad net naujokui nebūtų baugu ja važiuoti. Tačiau tam tikri procesai negrįžtami, jau per vėlu.

Taip pat yra plačių šaligatvių, kur beveik nėra pėsčiųjų - aš ir pats tokiais kartais pasinaudoju. Bet grįžtant prie H.Manto gatvės - kažkodėl niekas nenori girdėti, jog šiuo atveju kalbame apie siaurą nuolat pėsčiųjų pilną šaligatvį - dabartinėje situacijoje jis pavojingas jūsų vaikams ir jums patiems (kaip pestiesiams).

_________________
white coast art


Į viršų
 Aprašymas  
 
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 198 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1 ... 15, 16, 17, 18, 19, 20  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 7 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Theme created StylerBB.net & kodeki
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007