Paskutinis prisijungimas: Dabar yra 2024 Kov 29 10:52


Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]




Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 198 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 20  Kitas

Kuriam sprendimui pritariate dėl eismo H.Manto gatvėje organizavimo?
pasisakau už "A" juostos įrengimą H.Manto gatvėje 70%  70%  [ 26 ]
pasisakau už "D" juostos įrengimą H.Manto gatvėje 30%  30%  [ 11 ]
Viso balsų : 37
Autorius Žinutė
 Pranešimo tema: Re: H.Manto gatve
StandartinėParašytas: 2011 Vas 04 18:57 
Atsijungęs

Užsiregistravo: 2011 Vas 01 15:21
Pranešimai: 4
evule rašė:
...kuo tavo siūloma D juosta geriau už A juostą? :argument:


Tik dviračiams skirtos juostos įrengimas mano nuomone žymiai labiau tiktų H. Manto gatvei, nei maršrutinio transporto juostos įrengimas vietoj dabartinės vienos automobilių juostos kiekviena kryptimi dėl šių argumentų:

1. dviratininkams tik dviračiams skirta juosta važiuoti būtų žymiai saugiau nei juosta, kuria važiuotų žymiai didesnių gabaritų, svorio ir nepastoviu greičiu judantis maršrutinis transportas;

2. sniego valymo nuo gatvių metų laiku dviračių juostos naudojimas sniegui sustumti sukeltų mažesnes eismo komplikacijas nei maršrutinio transporto juostos naudojimas sniegui sustumti, nes dviračių eismas sustumto sniego metų laiku yra labai žymiai retesnis nei maršrutinio transporto eismas;

3. maršrutinio transporto juostos įrengimas H. Manto gatvėje vietoje dabartinės pirmosios automobilių eismo juostos kiekviena kryptimi paliktų vietos tik vienai automobilių eismo juostai kiekviena kryptimi ties sankryžomis. Tokiu atveju ties sankryžomis automobiliai, besiruošiantys sukti į kairę, didžiajam laiko tarpui paralyžuotų visą už jo esantį automobilių eismą. O H. Manto gatvėje įrengus po dviračių juostą kiekviena kryptimi, ties sankryžomis liktų vietos dviems automobilių eismo juostoms: važiuojantiems tiesiai ar į dešinę ir sukantiems į kairę. Likus vietos dviem automobilių eismo juostoms ties sankryžomis kiekviena kryptimi, automobilių eismo neparalyžuotų automobiliai, besiruošiantys sukti į kairę. Todėl dviračių juostos įrengimas sukeltų mažiau automobilių eismo trukdžių nei maršrutinio transporto juostos įrengimas vietoj dabartinės pirmosios automobilių eismo juostos.

evule rašė:
Man kaip tik atrodo, jog panaikinta viena automobilių juosta vardan dviračių tako padidintų šią problemą..


Konkrečiai šios problemos nepadidintų niekaip, nes ši problema tiesiog kaip faktas egzistuoja juostose, kuriose sukama į kairę, ir tiek. Laukiantys eilės sukti į kairę paralyžuoja savo juostos eismą nepriklausomai nuo to, kiek kokių juostų yra gatvėje. Todėl sukančius į kairę reikia atskirti į papildomą juostą arba, jei nėra vietos, uždrausti sukti į kairę.

O jei kalbėtume apie visų automobilių juostų pralaidumo problemą, tai visose H.Manto gatvės vietose panaikinta viena automobilių juosta vardan dviračių tako automobilių eismo problemą be abejonės padidintų, tačiau aš ir nesiūlau antrą automobilių juostą naikinti visur.

Prieš kiekvieną sankryžą, kurioje leistinas posūkis į kairę, turi likti dvi juostos automobilių eismui kiekviena kryptimi: viena - važiuojantiems tiesiai ar į dešinę, o kita - sukantiems į kairę. Tokiu atveju automobilių pralaidumas sumažėtų tik labai nežymiai, tačiau būtų išspręstos visos kitos mano įvardintos transporto problemos H. Manto gatvėje.


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: H.Manto gatve
StandartinėParašytas: 2011 Vas 04 19:40 
Atsijungęs
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2010 Geg 19 17:44
Pranešimai: 704
garas rašė:
Piliečio vizija yra gera, kultūringoje ir pilietiškoje visuomenėje būtų idealus variantas.
H. Manto gatvė tradiciškai nėra labai apkrauta, priprastumėme ir sutilptumėme:
____________________________
____________________________

_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _

____________________________
____________________________


Toks variantas manau butu visai priimtinas. Siuo metu eismas Manto gatveje yra ant tiek sumazejes (ivertinant emigracija nemanau, kad dides), kad 1 juostos butu per akis automobiliams (nors as pasiilgstu tu laiku kai dar centras buvo gyvas ir jaunuoliai su bmw ar golfukais stovedavo centrineje gatveje nes joje vaiksciodavo simpatiskos paneles).
Suprantama, kad prie sankryzu turi likti 2 juostos- viena i kaire kita tiesiai ir desinen (uzteks vietos iskaitant dvirtaki).
Jei daryti A juosta- pries sankryza vistiek reikia i ta A juosta paleisti auto vaziuojancius tiesiai ir desinen (gautusi makalyne ir nera labai saugu dviraciams).

_________________
http://www.youtube.com/watch?v=Vhbd3KyEplU


Paskutinį kartą redagavo zygfrid 2011 Vas 04 20:20. Iš viso redaguota 2 kartus.

Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: H.Manto gatve
StandartinėParašytas: 2011 Vas 04 19:56 
Atsijungęs

Užsiregistravo: 2011 Vas 01 15:21
Pranešimai: 4
zygfrid rašė:
Jei daryti D juosta- pries sankryza vistiek reikia i ta D juosta paleisti auto vaziuojancius tiesiai ir desinen (gautusi makalyne ir nera labai saugu dviraciams).


Be abejo tai būtų labai nesaugu ir visos pastangos netektų prasmės, tad mano nuomone dviračių juostose tikrai negalima leisti važiuoti automobiliams, nei prieš sankryžas, nei tarp sankryžų. Vietos ir atskiroms dviračių juostoms, ir vienai automobilių juostai kiekviena kryptimi su papildomomis juostomis tik automobiliams ties sankryžomis užtenka.


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: H.Manto gatve
StandartinėParašytas: 2011 Vas 04 20:06 
Atsijungęs

Užsiregistravo: 2010 Rgp 01 12:10
Pranešimai: 155
Pavarčiau Kelių eismo taisykles ir nieko neradau apie D juostas. Gal Lietuvoj išvis tokių nėra? ar aš kažko nežinau?

Man asmeniškai gerai būtu ir A juosta tik galėtų išleist pataisą, kad A juosta galėtu ir dviračiai važinet (anot KET Raidė „A“ žymi važiuojamosios dalies eismo juostą, skirtą tiktai maršrutiniam transportui)


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: H.Manto gatve
StandartinėParašytas: 2011 Vas 04 20:17 
Atsijungęs
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2010 Geg 19 17:44
Pranešimai: 704
Pagal galiojancias KET, A juosta gali vaziuoti dviraciai, todel mes apie tai cia ir diskutuojame.

_________________
http://www.youtube.com/watch?v=Vhbd3KyEplU


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: H.Manto gatve
StandartinėParašytas: 2011 Vas 04 21:19 
Atsijungęs
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2010 Geg 19 00:43
Pranešimai: 1678
Miestas: Klaipėda
Edmundas919 rašė:
Pavarčiau Kelių eismo taisykles ir nieko neradau apie D juostas. Gal Lietuvoj išvis tokių nėra? ar aš kažko nežinau?

Man asmeniškai gerai būtu ir A juosta tik galėtų išleist pataisą, kad A juosta galėtu ir dviračiai važinet (anot KET Raidė „A“ žymi važiuojamosios dalies eismo juostą, skirtą tiktai maršrutiniam transportui)


D juostomis čia sąlyginai vadinami dviračių takai įrengti gatvės važiuojamojoje dalyje.

O pataisų jokių nereikia, nes KET "A" juosta, kaip išlyga, yra leidžiama važiuoti dviračiais, punktas 186, kuris visas turi tokį tekstą:

"186. Kelyje, pažymėtame kelio ženklu „Eismo juosta maršrutiniam transportui“ ir (arba) ženklinimo linijomis „A“, kitoms transporto priemonėms važiuoti šia eismo juosta ir sustoti joje draudžiama, išskyrus dviračius ir mopedus. Tačiau jeigu ši eismo juosta, skirta važiuoti maršrutiniam transportui ta pačia kryptimi, yra dešiniajame važiuojamosios dalies krašte ir nėra atskirta ištisine ženklinimo linija, į dešinę sukantys arba apvažiuojantys sustojusią į kairę sukti transporto priemonę vairuotojai privalo persirikiuoti į šią eismo juostą. Maršrutiniam transportui važiuoti skirta eismo juosta, pažymėta raide „A“ ir užrašu „TAKSI“, leidžiama važiuoti lengviesiems automobiliams taksi."


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: H.Manto gatve
StandartinėParašytas: 2011 Vas 04 22:30 
Atsijungęs

Užsiregistravo: 2010 Rgp 01 12:10
Pranešimai: 155
dabar viskas aišku


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: 2011 Vas 09 04:29 
Atsijungęs
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2010 Kov 19 17:19
Pranešimai: 399
Miestas: Lietuva
zygfrid rašė:
Jei daryti A juosta- pries sankryza vistiek reikia i ta A juosta paleisti auto vaziuojancius tiesiai ir desinen (gautusi makalyne ir nera labai saugu dviraciams).
Posukį daro geldos ir per "A" ir per "D".

Bet "A" yra plačiau ir saugiau. Be to mažina geldazmą.

"D" tik įneša makalynę, nes susiaurina kitas juostas, o saugumą sumažina. Dar ir klastrofobiją sukelia naujokui dviratastui. Tu jo į geldų tunelį neįvarysi. O jei įvarysi, sužalosi.

"Makalynė" yra Lietuvio galvoje. Ten ir reikia ieškoti keblumų bei sprendimo.

evule teisingai pastebėjo: nei "Pilietis" nei "garas" nekalba suprantamai. Teiginiai yra. Pagrindimo nėra.
Kalbų apie sniego sustumimą nesupratau visai. Juokas kažkoks.
"A" juosta bus valoma.
"D" - pašvilpk.

"Pilietis" visai neskaitė ką šioje temoje prirašėme iki jo. Pirma paskaityk, nuginčyk mane. Tada padalyvauk tenai balsavime, ir rašyk čia visą kitą, jei beturėsi ką.

Jei skaityti tingi, tada tiesiog sutik, kad "A" - geriausia.

zygfrid rašė:
Prisiminkime kas jau senokai buvo diskutuota spaudoje. Keletas citatu:
"Dviračių takas Herkaus Manto gatvėje nuo Liepų gatvės iki Lietuvininkų aikštės buvo įrengtas 2004 metais ir kainavo 6 mln. litų."
„Jei mus suvarysite į vieną juostą su autobusais, bus problemų. Jų vairuotojai nepasižymi tolerancija, todėl dviratininkus spaudžia prie šaligatvių. Ne vienas dviratininkas yra tai patyręs“, - teigė S.Ružinskas.
Šaunuolis zygfrid! Gerai parinkai ir sugretinai citatas. Jos pačios už save byloja.
Pinigų gavybai sukeliamas baubas. Atskleidžiamas ir sumanytojas.

Dabar gi tuos takus, kiek suprantu, nurašome. Taigi pagaliau pripažįstame, kad 6 mln. - dingo.
Tie 6 mln. brangoka yra. Matyt kalbate ne vien apie dažais pieštus takus, bet ir trinkelėmis.

Priminsiu visiems kas yra S. Ružinskas. Tai buvęs tariamos Lietuvos Dviratininkų Bendrijos (LDB) pirmininkas.
Tai apsišaukėlių ir sukčių gauja. Apie ją rašau čia:
http://andrius.konferencijos.lt/LDB

Taigi aišku kodėl jis taip rašo. S. Ružinskas tiesiog nori brangių pinigų. Kas juos atsiėmė - nesvarbu. Svarbu, kad kažkas atsiėmė, o ne "dingo" tie pinigai kokiam nors "beprasmiam" švietimui, ar pensininkams už atimtas pensijas.

Neverta minėti, kad nėra baubas toks baisus, kokį S. Ružinskas paišė. Autobusas jo nespaudė. Spaudė jį vargas - pinigų troškulys.

Ankstesnis jo gyvenymas sunkus juk buvo, neturtingas.
Pusdykiai organizuodavo dviračių žygius. Išleisdavo jiems ne pagal paskirtį valdiškus pinigus, kuriuos jis prakaituotu popieriumi sėmė iš tariamų aplinkos apsaugos projektų.
Po 2003 metų jis tą pinigų praradimo veiklą užbaigė. O čia 2004-siais staiga prasidėjo valdiškų pinigų lavina iki pat krizės 2008 metais, ir net jos metu.

LDB tuo metu paskelbė naują šukį: "dviračių irgi galima pragyventi".
Pažiūrėkite mūsų naujos dviračių konferencijos archyvus. Būtent taip ir rašė. Archyvą rasite ir per minėtą LDB puslapį.

Dviratininką tikrai spaudžia. Bet ne autobusas, o geldomobiliai.
Jei bus "D", spaus smarkiau.
Jei bus "A", spaus mažiau.

Protingi tie valdininkai buvo tavo citatose. Net keista.
Įdomu ar S. Ružinskas su savo gauja jiems keršijo už pasipriešinimą?

_________________
Linas Vainius rašė:
  • ereliai apsiktais kulnais
  • baikime drumsti ..sūriais pajūrietiškais bezdalais
  • prikibtų gatvėje ..žinočiau kaip elgtis. Internete "viskas galima, žodžio laisvė
LDB - sukčiai
andrius.saugokmedi.lt <- :mokinasi: Už ką balsuoti


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: H.Manto gatve
StandartinėParašytas: 2011 Vas 09 12:35 
Atsijungęs
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2009 Lap 13 14:04
Pranešimai: 957
Vadinas ne vienas aš nesupratau dėl sniego sustumimo.

Tačiau kaip ten bebūtų, 2 auto juostos + dviračių juosta ten netelpa, nei prie sankryžos nei kitur. Neturiu išmatavymų tačiau tai plika akimi matosi. Negi siūlysime medžius griauti ir platinti, vardan to tariamo saugumo.

_________________
white coast art


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: H.Manto gatve
StandartinėParašytas: 2011 Vas 09 23:25 
Atsijungęs
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2010 Geg 19 17:44
Pranešimai: 704
Andriukas dviratukas tikriausiai neuzsiima statyba ir nezino kas yra trinkeles. O as uzsiimu ir pasakysiu: trinkelemis vaziuoti su dviraciu nera smagu, smagu gauti uzsakyma jas kloti. Smagu todel, kad tai yra geras biznis. Trinkeliu paklojimui nereikia samdyti dideliu specialistu. O paklojus kokia gatvyte trinkelemis lieka pinigeliu ne tik dviraciui, bet ir kokiam bmw naujam.
Ir dar straipsniukas apie tai kaip baisu vaziuoti gatve: http://klaipeda.diena.lt/dienrastis/priedai/ratai/vairuotojams-i-dviratininkus-nusispjauti-132801 :lol:

_________________
http://www.youtube.com/watch?v=Vhbd3KyEplU


Į viršų
 Aprašymas  
 
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 198 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 20  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 18 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Theme created StylerBB.net & kodeki
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007