Paskutinis prisijungimas: Dabar yra 2024 Kov 29 00:05


Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]




Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 198 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 20  Kitas

Kuriam sprendimui pritariate dėl eismo H.Manto gatvėje organizavimo?
pasisakau už "A" juostos įrengimą H.Manto gatvėje 70%  70%  [ 26 ]
pasisakau už "D" juostos įrengimą H.Manto gatvėje 30%  30%  [ 11 ]
Viso balsų : 37
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 2011 Sau 21 01:20 
Atsijungęs
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2010 Kov 19 17:19
Pranešimai: 399
Miestas: Lietuva
zygfrid rašė:
Ir bet kuris geldos vairuotojas gali piktintis mano buvimu gatveje
Gali
zygfrid rašė:
ir net pervaziuoti, nes de jure as neturiu teises ten vaziuoti.
Gali, bet negalima.

Paskaityk mano pamokėles:
http://andrius.konferencijos.lt/kadaryti#mokyklele
Ten aiškiai Andriukas rašo, kad net jeigu tu pažeidi taisykles, važiuoji prieš eismą, arba guli skersai, tavęs pervažiuoti negalima.

Nes pagal taisykles, vairuotojas privalo matyti visas kliutis, ir visų išvengti.
Jis negali išvengti tik, jei tyčia puoli po ratais. Visą kitą numatyti - gali.

Todėl, net ir atsitrenkus į geldą, dažniausiai gelda buna kalta. O dviratis būna kartais kaltais, kartais nekaltas.

zygfrid rašė:
O as esu padorus pilietis ir nenoriu pazeidineti jokiu nustatytu taisykliu.
O tai visai kitas klausimas.
Kad neliktum "kupranugaris" :robotas:, turi nelikti kvailų taisyklių.
Tam aš pagaminau kelių eismo taisyklių (KET) pataisas. Jas rasi per mano postringavimą čia:
http://www.konferencijos.lt/pipermail/dviratis/2010/001240.html
Pačiame laiške rasi ir įvadą į tokį atvejį.
Policija mane stabdė ne už važiavimą šalia tako. Bet panašiai: už dviratį neigiančias taisykles.
Todėl aš tas taisykles siūlysiu panaikinti.
Paprasta. Ir jokių ilgų ginčų.

Tu vis nepaaiškinai, kodėl "D", o ne "A".
Tavo rašinyje pakeitus tą raidę, viskas gerai gautusi.

garas rašė:
Bet taip pat kažkada buvome „čiainikais“
Ne. Nebuvau.
Aš nuo mažens minu kur matau. Kvailų klausimų neužduodu sau.
Noriu, kad ir kiti tokie būtų. Noras neišsipildys, jei pirpilsiu naktipuodį už juos. Jei įsivaizduojamas "pasaulis" kreivas, tiesinkime. O žmogų kuprotą daryti pagal pasaulį nenorių.

Andriukas gerai jums atsakė čia:
http://www.velouostas.lt/blog/?p=479
Ten sutriko kažkaip žinučių rušiavimas. Nėra ginčo eiliškumo. Dalį atsiliepimų jums išvis matomai nerodys, nes jos kažkodėl laukia patvirtinimo jau metus.
Bet mintį suprasite.
Vertingiausia Andriuko žinutė yra arčiau galo (puoduko).

Dar galite ginčus mūsų konferencijos archyve pasiskaityti. Rasite per mano puslapį.
garas rašė:
„Automobilazmas“ ... A juosta jį šiek tiek apribos.
Tik tiek ir tesiekiu. Tik tiek ir teįmanoma.

garas rašė:
„arbatinukas“ šiuolaikinis: drausmės – 0, atsakomybės – 0, savisaugos instinkto – nerasta. Taip ir blaškausi ta plačia man duota juosta nuo vieno krašto iki kito, nes trūksta orientacijos
Gamtoje veikia savaiminė atranka. Tokie išmirs, arba ištobulės.

Vienok besiblaškančius matau tik automobilastus.
Tai gal susiaurinkime jiems juostas? Aš tai ir siūlau: "A".
Tu gi siūlai "D". Blaškai dėmesį šalin nuo minėtų geldomobilastų ydų, siūlai jiems palikti kuo daugiau vietos.
garas rašė:
Kai mano moteriškė vairuoja automobilį
Sakiau gi! Aš dar neperskaičiau šios tavo eilutės, o jau nujutau kad bus gelda... besiblaškanti...

Dabar supratau kas ir kodėl rašo. Iš geldistinių pažiūrų dviračio niekada neišrasi.
Geldistai net ir tiesiogine prasme dviračio nemato. Toje vietoje jiems akla dėmė kiekvienoje akyje.

Nupiešk jai siauresnę juostą. Dviračiui - platesnę ("A"). Ji mažiau blaškysis.
garas rašė:
o juk nėra žiopla
Pats ka tik parašei priešingai.
Bet nenusimink. Visi geldistai tokie. Tai "norma", o normos paprastai nevadiname "nenorma".
Kaip geldistai vaikosi stulpų ir kaip dviratastai ketina stulpus nuo jų vaikyti ir gelbėti, aprašau laiške, kurį nurodžiau aukščiau apie KET pataisas.
garas rašė:
KET aš nebeskaitau, kaip to nedaro ir daugelis kitų
Tada tave apmulkinti lengva.

Neveltui aš savo puslapyje mokyklėlę padariau.

Ar matei "A" juostas pats?
Aš mačiau. Kiekvienoje geldų nėra. Nepastebėjau.
Be abejo, atsiranda pavieniai sukčiai.
Autobusai netrukdo. Jie retai važinėja. Nėra kalbos.

Užtai jei jiems paliksi mažai vietos su savo "D", tada buk tikras - užvažios ir daug kartų.
Tam pavyzdys: Vilniaus Gedimino prospektas.
Ten ne tik geldos, bet ir dviratastai partrenkia. Nes kiekvienas vėpla įsivaizduoja esas vineintelis, pilnateisis.
Tai aprašau ir viename iš mūsų konferencijų archyvų. Gal rasi per mano puslapį apie "A"-juostas.

Jei gelda pervažiuoja "A", tada net ir autobusų vairuotojai kviečia policiją. Tada jau ji tikrai pasirodo.
O ant "D visi deda kaką ir patys dar į ją mina.

Taigi tu siūlai vėplai siauresnę "D" ir ragini jį pralisti pro rakto skylutę.

garas rašė:
Bet aš už mišrią dviračių takų sistemą.
Neteisingai. Nes dviračių takų išvis nereikia.

garas rašė:
O H. Manto gatvėje užtektų tik panaikinti dviračių taką ir atsirastų tesė dviračiu važiuoti gatve.
Teisingai.

Pagal mano įstatymą:
http://andrius.konferencijos.lt/istatymas#2.2
"Dviračių takų sąvoka naikinama."
Dar žiūrėk ir minėtas mano KET pataisas.

Aptarimas, ginčas nėra pliurpalai.
Pliurpalai yra neveikimas, aplaidumas.
Tas pataisas tu niekur nebruksi, neveiksi.
Teks man pačiam veikti.

_________________
Linas Vainius rašė:
  • ereliai apsiktais kulnais
  • baikime drumsti ..sūriais pajūrietiškais bezdalais
  • prikibtų gatvėje ..žinočiau kaip elgtis. Internete "viskas galima, žodžio laisvė
LDB - sukčiai
andrius.saugokmedi.lt <- :mokinasi: Už ką balsuoti


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: H.Manto gatve
StandartinėParašytas: 2011 Sau 21 01:39 
Atsijungęs
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2009 Lap 13 14:04
Pranešimai: 957
čia prisiminiau Andriuko dviratuko pasakymą iš kažkur, kad gatvės turi būti pritaikytos gyvenimui, o ne seilių šluostymui. Paversti gatves vaikų lopšeliais negalime, nes jie suauga greitai. (Galima pridurti klausimą kaip greitai suauga klaipediečiai.. :guscioja: ?)

o šiaip nelabai supratau, kam būtų reikalinga D juosta jei ja gali važiuoti auto, išskyrus saugumo jausmą... D juosta ydinga tuo jog automobilinkas vėl supras, kad dviratinkas turi važiuoti tik jam nupaišyta juosta, ir jei kitoje gatvėje jau jos neras, nesitikės pamatyt ir dviratininko. Bet geras pavyzdys Vilniuje Gedimino prospekte, kur niekas ir taip nekreipia dėmesio į tą D juostą.

Balsavimas blogai tuo, kad balsuojant nebūtina išdėstyti argumentų, kaip kad čia darome pliurpdami. Bet tik balsauojant tiksliai matysim bendrą poziciją. Zilai, jei girdi, tu gali įkelti balsavimą redaguojant savo pirmą žinutę jei manai reikia.

_________________
white coast art


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: H.Manto gatve
StandartinėParašytas: 2011 Sau 21 02:12 
Atsijungęs
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2010 Geg 19 17:44
Pranešimai: 704
Aisku, itikinote. Pamirsau, kad cia Lietuva ir i D juosta auto vairuotojai nekreiptu demesio. :atsiprašau: Tada geriau A.

_________________
http://www.youtube.com/watch?v=Vhbd3KyEplU


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: 2011 Sau 22 21:50 
Atsijungęs
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2010 Kov 19 17:19
Pranešimai: 399
Miestas: Lietuva
Iškarto matau, kad esi nelietuvis.
Lietuvis neužką neatsiprašys. O neteisiu pripažins tą, su kuriuo sutinka.

Bet tavo atsiprašymas bus nieko vertas, jeigu nebalsuosi naujai.
Kažkas dar vieną balsą pridėjo už "A". Matyt tai buvai tu.
Bet seniau matyt balsavai už "D".
1 perbalsavimas neatsvers ankstesnio balso.
2 perbalsavimai - atsvers.
Taigi balsuok per mano puslapį dar kartą.

Sukčiai iš LDB išvis po 10 ar 20 kartų balsuodavo (už atskirus takus).
Paskui, po to, kaip ta gauja baigė griebti pinigus už "dviračių turizmo trasas":
http://andrius.konferencijos.lt/oficioz#turtrasos
ir padėjo jas į "stalčių", Frank Wurft, man sakė, kad "persigalvojo". Nuo tada sakėsi plėtos "D"-juostas.
Mat pabaigtas "valdiškas" balsavimas LDB puslapyje dviratis.lt buvo skirtas toms užmiesčio trasoms pateisinti (atskirais takais mieste).
Kai trasų popieriaus "valgyti" nebereikia, galima balsuoti už kitus pinigus ("D", ar net lėktuvų juostas, jei tokios būtų, arba tiesiog už "P", "", "Lt" - pinigų juostas).

Už jas pradėjo dėti po 5-10 balsų per kartą. Dabar liovėsi. Gal pavargo, gal tykoja akimirkos, kai balasavimai per mano puslapį pasmarkės ir jis galės dažniau balsuoti.

"D"-juosta bloga ne vien tuo, kad jos nepaiso.
Ji bloga dar ir tuo, kad ją sunkiau daryti. Juk gatvė arba susiaurėja, arba ją plėsti reikia. Nes kaip bebūtų, tai papildoma juosta.
Užtai "A" - galima iš karto. Ir pasipriešinimo mažiau. Ir vietos yra.

Be to "D" yra nematoma. Ją reiktų kelti ant pakylos, o tai gadina jos paskirtį, prisikira šaligatviui. Tai ir brangios statybos. Neveltui suktas Frank Wurft jų užsigeidė. Pigūs sprendimai jam nereikalingi. Pats pasakojo, kaip valdininkai jam taip sakė (mano puslapiuose, bei mūsų konferencijos archyve citavau). O jis jų norus vykdo... Tarnas...
Jei "D" atskirsi tik guminiais borteliais, tai nesaugu. Užvažiuos dviratis nepastebėjęs, grius.

_________________
Linas Vainius rašė:
  • ereliai apsiktais kulnais
  • baikime drumsti ..sūriais pajūrietiškais bezdalais
  • prikibtų gatvėje ..žinočiau kaip elgtis. Internete "viskas galima, žodžio laisvė
LDB - sukčiai
andrius.saugokmedi.lt <- :mokinasi: Už ką balsuoti


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: H.Manto gatve
StandartinėParašytas: 2011 Sau 27 20:42 
Atsijungęs
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2010 Geg 19 17:44
Pranešimai: 704
Prisiminkime kas jau senokai buvo diskutuota spaudoje. Keletas citatu:
"Dviračių takas Herkaus Manto gatvėje nuo Liepų gatvės iki Lietuvininkų aikštės buvo įrengtas 2004 metais ir kainavo 6 mln. litų."
„Jei mus suvarysite į vieną juostą su autobusais, bus problemų. Jų vairuotojai nepasižymi tolerancija, todėl dviratininkus spaudžia prie šaligatvių. Ne vienas dviratininkas yra tai patyręs“, - teigė S.Ružinskas.
"Manau, kad čia geriausiai būti pirmąją eismo juostą atiduoti visuomeniniam transportui ir dalį jos atskirti kaip dviračių taką, taip jį „nukeliant“ nuo šaligatvio. Niekada nesu matęs, kad šiame gatvės ruože būtų automobilių spūsčių, tad mašinos turėtų tilpti ir tik antroje juostoje“, - teigė G.Pocius (Statybos leidimų ir statinių priežiūros skyriaus vedėjas Gediminas Pocius).
"Vis dėlto būtų logiška dviračių taką perkelti į važiuojamąją dalį – pirmąją juostą skirti tik dviratininkams ir viešajam transportui. Tai praktikuojama daugelyje Vakarų šalių", – patikino R.Mockus (Klaipėdos miesto savivaldybės Transporto tarnybos vedėjas Rimantas Mockus).

http://kauno.diena.lt/naujienos/lietuva/klaipedoje-dviraciu-takus-perkels-i-gatve-238541?utm_source=feed_reader&utm_medium=rss&utm_campaign=rss_feed
http://kauno.diena.lt/naujienos/transportas/saligatvis-klaipedos-centre-padalytas-dviratininku-naudai-239484
http://kauno.diena.lt/naujienos/transportas/del-dviraciu-taku-klaipedos-centre-diskusija-papildyta-239428
http://kauno.diena.lt/naujienos/transportas/milijonus-kainave-dviraciu-takai-klaipedos-centre-kelia-nepasitenkinima-239481

_________________
http://www.youtube.com/watch?v=Vhbd3KyEplU


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: H.Manto gatve
StandartinėParašytas: 2011 Sau 30 23:14 
Atsijungęs
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2009 Lap 14 02:31
Pranešimai: 154
zygfrid rašė:
"Dviračių takas Herkaus Manto gatvėje nuo Liepų gatvės iki Lietuvininkų aikštės buvo įrengtas 2004 metais ir kainavo 6 mln. litų."
:uzsisvajojes:

o dėl sprendimo, tai man šita citata patiko:
"Viešosios įstaigos „Klaipėdos keleivinis transportas“ direktorius Gintaras Neniškis ramino, kad jei bus priimtas sprendimas dviratininkus „iškelti“ į gatvę, autobusų vairuotojai bus mokomi, kaip elgtis." http://klaipeda.diena.lt/naujienos/mies ... val-239428

manau mokymas ir auklėjimas yra tiesiausias kelias į saugumą, o ne infrastruktūros, kurios dar ir kainuoja..


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: H.Manto gatve
StandartinėParašytas: 2011 Vas 01 15:57 
Atsijungęs

Užsiregistravo: 2011 Vas 01 15:21
Pranešimai: 4
Sveiki,
architektų sąjungos Klaipėdos skyriaus puslapyje radau nuorodą į šią temą. Kadangi man labai rūpi Klaipėdos transporto planavimas ir gatvių projektavimas, nusprendžiau išsakyti ir savo nuomonę apie H. Manto gatvę:

1. Visas šaligatvių plotis turi būti skirtas tik pėsčiųjų eismui.
2. Dviračių eismui turi būti įrengtos eismo juostos ant gatvės važiuojamosios dalies. Tose vietose, kuriose automobilių statymas gatvėje nėra leidžiamas, reikia įrengti po vieną 1,5 metro pločio dviračių eismo juostą šalia šaligatvio kiekviena eismo kryptimi.
3. Automobilių ir maršrutinio transporto eismui H. Manto gatvėje nuo Liepų g. iki Lietuvininkų aikštės reikia skirti po vieną 3 metrų pločio eismo juostą kiekviena eismo kryptimi su papildomomis ne trumpesnėmis nei 18 metrų ir 3 metrų pločio kairiųjų posūkių juostomis ties sankryžomis.

Esu pasiruošęs kiekvieną teiginį apginti.


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: H.Manto gatve
StandartinėParašytas: 2011 Vas 02 10:05 
Atsijungęs
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2010 Geg 19 00:43
Pranešimai: 1678
Miestas: Klaipėda
Piliečio vizija yra gera, kultūringoje ir pilietiškoje visuomenėje būtų idealus variantas.
H. Manto gatvė tradiciškai nėra labai apkrauta, priprastumėme ir sutilptumėme:
____________________________
____________________________

_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _

____________________________
____________________________

Tuo labiau, kad praėjo tie laikai, kai vieną juostą iš dviejų masiškai užimdavo berniukai bimbaluose, audinėse ir mersuose visokiuose, kurie važiuodami 5 km/h greičiu mergas kabindavo. Buvo toks keistas reiškinys. Šiuo metu šio reiškinio masiškumas dingo, matyt mergos dingo, arba užsėdo ant dviračio, tokią iš automobilio vargu ar pakabinsi, o ant dviračio važiuojant gal ir pavyks…
Befilosofuodami apie kokybiškų dviračių takų būtinybę, dažniausiai užmirštame pagrindinę tokių dvirtakių misiją - skatinti piliečių važinėjimą dviračiais.


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: H.Manto gatve
StandartinėParašytas: 2011 Vas 02 11:37 
Atsijungęs

Užsiregistravo: 2011 Vas 01 15:21
Pranešimai: 4
Ačiū už pritarimą ir palaikymą. Puikiai sugalvojote pavaizduoti eismo juostų išsidėstymą :)

Dar galėčiau pridurti, kad automobilių eismo pralaidumas įrengus H. Manto gatvę pagal tokius pasiūlymus sumažėtų labai nežymiai arba nesumažėtų visai, be to būtų išspręstos visos kitos dabartinės eismo H. Manto gatve problemos:

a) nepakankamas šaligatvių plotis;
b) nepakankamas dviračių tako plotis;
c) nesaugus pėsčiųjų ir dviračių eismas;
d) sumažėjęs pralaidumas viena automobilių eismo juosta, kai automobiliai, sankryžose besiruošiantys sukti į kairę, didžiajam laiko tarpui paralyžuoja visos už jų esančių automobilių juostos eismą;
ir kt.


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: H.Manto gatve
StandartinėParašytas: 2011 Vas 03 18:20 
Atsijungęs
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2009 Lap 14 02:31
Pranešimai: 154
Sveikas prisijungęs, Pilieti!

Jau išsiaiškinom, jog dviračius nuo šaligatvio nukelti būtina. Ir tam yra keli sprendimai. Iš tavo komentaro liko neaišku, kuo tavo siūloma D juosta geriau už A juostą? :argument:

Pilietis rašė:
d) sumažėjęs pralaidumas viena automobilių eismo juosta, kai automobiliai, sankryžose besiruošiantys sukti į kairę, didžiajam laiko tarpui paralyžuoja visos už jų esančių automobilių juostos eismą;
ir kt.
Man kaip tik atrodo, jog panaikinta viena automobilių juosta vardan dviračių tako padidintų šią problemą..


Į viršų
 Aprašymas  
 
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 198 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 20  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 11 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Theme created StylerBB.net & kodeki
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007