Paskutinis prisijungimas: Dabar yra 2024 Kov 29 01:23


Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]




Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 198 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 20  Kitas

Kuriam sprendimui pritariate dėl eismo H.Manto gatvėje organizavimo?
pasisakau už "A" juostos įrengimą H.Manto gatvėje 70%  70%  [ 26 ]
pasisakau už "D" juostos įrengimą H.Manto gatvėje 30%  30%  [ 11 ]
Viso balsų : 37
Autorius Žinutė
 Pranešimo tema: Re: H.Manto gatve
StandartinėParašytas: 2011 Sau 14 13:24 
Atsijungęs
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2010 Kov 05 21:05
Pranešimai: 226
Miestas: Gargždai/Klaipėda
simas rašė:

Jei mes norime tiesiog paskatinti greičiau priimti sprendimą, galime nebent pritarti senam savivaldybės siūlomam sprendimui (A juostos). Pvz paprasčiausiu pritariančiu laišku nuo velouosto bendruomenės, sklaidančiu abejones, jog tai atseit nesaugu ar neįprasta. Masinių parašų pritariančių šiam sprendimui šiuo atveju nesurinktume, nes pas mus vyrauja baikšti, nebrandi šaligatvinė važiavimo kultūra. Čia dar klausimas; ar velouostą galime išskirti iš šios masės?


A juostos yra pats realiausias sprendimas ir naudingas ne vien dviračiam, bet ir viešąjam transportui.

O ar galime velouostą išskirti iš bijančių važiuoti gatve, tai... Gal padarom apklausą čia forume ir bus matyti. O tie, kas pasisako prieš A juostas, tai tegul užmuša einančius "už" savais argumentais, kodėl tai blogai.

_________________
Specialized Sirrus.
Susisiekti galima : 8 6 3 1 7 3 4 3 3
Mano nuomonė neprivalo sutapti su Jūsų.


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: H.Manto gatve
StandartinėParašytas: 2011 Sau 14 14:11 
Atsijungęs
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2010 Geg 19 00:43
Pranešimai: 1678
Miestas: Klaipėda
Paklauskite eilinio statistinio dviratininko, ko jis labiau bijo važiuodamas gatve: lengvojo automobilio ar autobuso?


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: H.Manto gatve
StandartinėParašytas: 2011 Sau 14 17:38 
Atsijungęs
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2010 Geg 19 17:44
Pranešimai: 704
Manau reikia maziau svarstyti (nes svarsto savivaldybeje- ko pasekoje tai dar kokius 5 metus svarstys ko zezultatas bus naujai perdazytos linijos ant saligatviu), o reikia veikti.
Manau visi sutinkame, kad reikia perkelti Manto gatveje eisma i gatve nuo saligatviu, todel pritarkime bet kuriam variantui kuriam pasiruosusi savivaldybe.
Jeigu savivaldybei tinka variantas su A juosta, kaip minejo Simas. Tai ir pritarkime tam. Galima sukurti koki tai rasta, parasu nebutina rinkti, laikykime, kad "Velouosto" bendruomene sudaro 94 (atrodo tiek prisijunge). Ir tereikia 1 zmogaus kas ta gali padaryti ir sukontaktuoti su atsakingu asmeniu.
Ir apskritai gal jiem (kas sprendzia tuos klausimus) reikia kokiu konsultaciju ar nuomones is zmoniu kurie realiai nos kartais vazineja su dviraciais o ne tik su kibirais? Tiesa pasakius as asmeninskai net neisivaizduoju kas priima tuos sprendimus Klaipedoje del dviraciu infrastrukturos, tikriausiai savivaldybeje. Gal kas turi informacijos ir yra bendraves?

_________________
http://www.youtube.com/watch?v=Vhbd3KyEplU


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: H.Manto gatve
StandartinėParašytas: 2011 Sau 14 22:26 
Atsijungęs
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2010 Geg 19 00:43
Pranešimai: 1678
Miestas: Klaipėda
Ši mūsų diskusija, ko gero taip ir liks tik diskusija. Jei parašysim kokį laišką, tai VALIO! Jeigu neparašysim, tai visi žinosime, kad nieko nepadarėme.
Manau, kad savivaldybėje dirba taip pat žmonės, ir ne vienas daugiau ar mažiau pavažiuoja su dviračiu, tad situacija turėtų būti aiški ir jiems. H. Manto gatvėje dviratis ir vėžimėlis su kūdikiu tikrai netelpa ant šaligatvio, jau nekalbu apie piesčiuosius...
Tik norėjau pasakyti truputį kai ką kitą. Turbūt niekam nepaslaptis, kad 2007 metais buvo patvirtintas Klaipėdos miesto bendrasis planas ir visi tai žino, o kas nežino, dabar tegul sužino.

http://www.klaipeda.lt/klaipeda/selectPage.do?docLocator=A8D52F5B46DA11DB8FFD746164617373&categoryId=337&pathId=465

Šis bendrasis planas yra pagrindinis miesto vystimosi dokumentas, kuriuo reikėtų vadovautis, darant visus miesto planavimo, infrastruktūros ir transporto, bei t.t... sprendinius. Tad jei kam įdomu ir dar to nežino, siūlau susipažinti.

Pagal aną nuorodą 1 priedas yra Klaipėdos miesto bendrojo plano tekstiniai sprendiniai, kuriuos galima parsisiųsti ir verta perskaityti, bet jei tingite skaityti visą, tai dokumento žodžių paieškos langelyje įveskite raidžių kombinaciją „dvir“ ir sužinosite visas perspektyvas, kas yra susiję su „dvir“. Kita svarbi nuoroda yra 2 priedo 2 lapas, tai susisiekimo sistemos brėžinys. Jame žaliais taškeliais pažymėti visi pagrindiniai pėsčiųjų ir dviračių takai. Ir visur dviratis pririštas prie pėsčiojo, o ne prie... Tema aiški.
H. Manto gatvė nėra įtraukta į pagrindinių pėsčiųjų ir dviračių takų schemą. Bet niekas nepasakė, kad ji negali būti šalutinė dviračių takų gatvė.


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: H.Manto gatve
StandartinėParašytas: 2011 Sau 16 02:56 
Atsijungęs
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2009 Lap 13 14:04
Pranešimai: 957
tai gerai, tada aš parašysiu laišką, ir paskui čia jį suderiname tarpusavy. Arba kas nors dar pasisiūlykit. Ir tada pavasarį išsiunčiam.

Bet būtų gerai kad ir daugiau velouostiečių pritartų aukščiau mūsų išsakytiems argumentams, arba jiems argumentuotai paprieštarautų. (Apie tai kaip baisu važiuoti gatvėje yra kita tema viewtopic.php?f=10&t=166&start=0 ).

_________________
white coast art


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: A juosta - nedaloma
StandartinėParašytas: 2011 Sau 18 20:21 
Atsijungęs
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2010 Kov 19 17:19
Pranešimai: 399
Miestas: Lietuva
"A" juosta yra būtent dviratinis sprendimas.
"D" juosta, kurią pasiūlė zygfrid, nesiskiria nuo "A" niekuo, išskyrus plotį.

"A" yra platesnė ir saugesnė.
Tiems, kas sako, neva dėl juostos gatvė taptų pavojinga, telieka pripažinti, kad pavojingą gatvę dera išvis užtverti.

Pagal KET "A" juosta yra vientisa. Prie sankryžos jos nereikia naikinti. Pagal "KET" automobilis turi teisę listi į "A", jeigu jam reikia daryti posukį.
Bet jis privalo praleisti eismą joje.
Panaikinus juostą prieš sankryžą, išnyktų ir pagarba eismui joje.

Balsavimą galima atskirą šiame Forume daryti.
Tam tereikia paredaguoti pirmą šios temos žinutę ir pridėti apklausą.

Bet yra jau senai balsavimas ir mano puslapyje:
http://andrius.konferencijos.lt/kadaryti#ajuosta

Ten yra paaiškinimai ir palyginimai.
Pats balsavimas vyksta sukčių puslapyje (LDB). Bet tikėkimes, kad jie nagų neprikiš.
Jūs ten nedalyvaujate... Nei balsavime... Nei sukčių vaikyme... Todėl į kvailas padėtis nuolat pakliunate... ir dar pakliusite ne kartą.

Rašyti siūlymus reikia tik savivaldybės tarybai. Nes jie - išrinkti. Valdininkams galima kopiją...
Galima e-paštu, galima popieriuje.

Pasirašyti netgi nebūtina, jeigu meras ir taryba geranoriški. Jie patys supras. Nes juk daroma bus ne jums asmeniškai, o visam miestui.

E-peticijos yra skirtos ne veiksmui, bet žmonių blaškymui.
Veikia tik veiksmai, tiesioginiai siūlymai, persekiojimas už neveikimą. - Ne bendri skelbimai, šukiai, aimanos.

_________________
Linas Vainius rašė:
  • ereliai apsiktais kulnais
  • baikime drumsti ..sūriais pajūrietiškais bezdalais
  • prikibtų gatvėje ..žinočiau kaip elgtis. Internete "viskas galima, žodžio laisvė
LDB - sukčiai
andrius.saugokmedi.lt <- :mokinasi: Už ką balsuoti


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: H.Manto gatve
StandartinėParašytas: 2011 Sau 20 13:09 
Atsijungęs
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2010 Geg 19 00:43
Pranešimai: 1678
Miestas: Klaipėda
Mano asmenine nuomone, atskira dviračių tako juosta išskirta gatvėje yra geriausias variantas. Tokia juosta kiekvienam važiuojančiam dviračiu leistų psicholigiškai jaustis geriau ir saugiau, bei leistų nugalėti važiavimo gatve baimę, jei tokia yra. Ir išstudijavus visas miesto gatves, galima būtų surasti daug gatvių Klaipėdoje, kur tokias D juostas būtų galima įrengti. Kur nėra galimybės D juostai, kaip alternatyva galėtų būti A juosta. Bet čia nieko naujo.
Ką tik buvau Berlyne, ten visiškai mišri dviračių takų sistema: juosta gatvėje, juosta šaligatvio dalyje, atskiri takai, visai be takų... Bet kiek teko matyti, tai vokiečiai su dviračiais mieliau važiuoja gatvėmis ir jaučiasi pilnateisiais transporto srauto dalyviais. Jie seniai nugalėjo savo automobiliofobijas. Ir žinoma jų važiavimo kultūra bei drausmė kita. Ar kas nors iš mūsų padėkoja pėstiesiems, kai jie praleidžia važiuojantį dviračiu šaligatviniu dviračių taku, ar atsiprašo tų pačių pėsčiųjų jei panaudoja dviračio skambutį, ar padėkoja automobilistui, kuris sukdamas į dešinę ir kirsdamas dviračių taką būtinai pasižiūri ar nėra dviratininko važiuojančio tiesiai, ir jei toks yra, tai būtinai jį praleidžia.
Kultūrinkimės visose gyvenimo srityse!


Paskutinį kartą redagavo garas 2011 Sau 20 20:36. Iš viso redaguota 1 kartą.

Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: "D" juosta. - Jokia juosta.
StandartinėParašytas: 2011 Sau 20 17:39 
Atsijungęs
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2010 Kov 19 17:19
Pranešimai: 399
Miestas: Lietuva
Nesupratau kuo "D" juosta gerensė už "A"?
Kad kažkas kažko nebijos?

Kalbame apie saugumą, o ne apie baimę.
"A" - plati ir gerai matoma. Nepaisyti sunku.
"D" - skaityk kad jos ir nėra, nematoma kažkokia šalikelė. Tokių "D", kad ant jų geldų nebūtų - nemačiau. O net jei rasi, tai norėti bijosi, nes per siaura. Kai privažiuos sunkvežimis iš kiekvieno šono, išsigasi.:siaubas:

Tokių dalykų, kurių Lietuvis nebijotų, aš nežinau. Nebent - šmeižti nebijo.

Ar mes visų baimių baidysimes?

Man net ir "A" nereikalinga. Pravažiuoju.
Aš dėl taves bijau. Tu juk bijai. Aš noriu tau suteikti kuo daugiau vietos. Tu priešiniesi, nes jei turėsi vietos, dar teks ir važiuoti. O važiuoti taip nesinori. Verčiau pasakysi, neva baisu.

Man "A" reikalinga tik tam, kad sumažinti automobilazmą. O dviratastų nepadaugės. Ne tokia tauta. Nebent ant padangų litus klijuosi. Arba padalinsi oranžinių dviračių. Tada bent dienai miesta užplus "dviratininkai".:balionai:

Vienok, jūs vangiai balsuojate. Po praeitos mano žunutės tebuvo 2 balsai:
1 - už ("A"),
1 - prieš ("D").
Tad galime manyti, kad visai nieko ir nereikia. Nebent pakalbėti. Eiliniai pliurpalai.:spausdina:

_________________
Linas Vainius rašė:
  • ereliai apsiktais kulnais
  • baikime drumsti ..sūriais pajūrietiškais bezdalais
  • prikibtų gatvėje ..žinočiau kaip elgtis. Internete "viskas galima, žodžio laisvė
LDB - sukčiai
andrius.saugokmedi.lt <- :mokinasi: Už ką balsuoti


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: H.Manto gatve
StandartinėParašytas: 2011 Sau 20 23:20 
Atsijungęs
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2010 Geg 19 17:44
Pranešimai: 704
Jei kalbeti konkreciai apie Manto gatve. Tarkime vaziuoju as saligatviu (neva dvirtakiu)- is principo vaziuoti neiseina, nes maiso pestieji ir man tiesiog nemalonu butu juos baidyti nuo saligatvio kuris yra siaurokas, be to is bet kurio bromo turiu stabdyti, nes automobiliu vairuotojai saligatvy tikisi tik pesciuju. Realiai greitis tuo saligatviu gaunasi vezlinas ir suprantama, kad dviraciai saligatvy sukeliai visuomenes (pesciuju) nepasitenkinima. Ir neabejoju tai yra pavojinga ir dviratininkams ir pestiesiems. Ir ka as darau- as vaziuoju gatve. Atrodo viskas gerai, bet!- pypt siuo atveju bet kuris mentas jei ne nuotaikoje gali mane nubausti- nes as neturiu TEISES vaziuoti gatve toje vietoje pagal KET. Ir bet kuris geldos vairuotojas gali piktintis mano buvimu gatveje ir net pervaziuoti, nes de jure as neturiu teises ten vaziuoti. O as esu padorus pilietis ir nenoriu pazeidineti jokiu nustatytu taisykliu. Todel telaukiu dienos, kada bus iteisintas dviraciu eismas Manto gatveje. Ir man faktiskai vienodai kokiu budu: A, B, ar C juosta, ar kokiu zenklu.
Jeigu kalbeti apie mano asmenine nuomone tai as us D juosta, kuria gali vaziuoti visi (dviraciai ir auto), bet dviraciai turi pirmenybe. Jei yra dviratininku joje automobiliai juos aplenkia, jei nera (cia dazniausias variantas butu pas mus) vaziuoja sau ta D juosta kaip jos ir nebutu. Toki sprendima esu mates viename is Fr miesteliu, kiuriame net siauriausiose gatvytese supaisytos D juostomis ir niekas problemu nedaro.

_________________
http://www.youtube.com/watch?v=Vhbd3KyEplU


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: H.Manto gatve
StandartinėParašytas: 2011 Sau 20 23:28 
Atsijungęs
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2010 Geg 19 00:43
Pranešimai: 1678
Miestas: Klaipėda
„Eiliniai pliurpalai“ – forumas tam ir yra, kad papliurptumėme. Diskusijos gi...

„2 balsai“ – du ir lankytojai...

„Automobilazmas“ kaip bebūtų gaila, bet nesumažės, A juosta jį šiek tiek apribos. „Dviratastų“ dar daugės, tik kad „dvirartavimo“ kultūra žema. Manau čia problemėlė.

Mes dviračių asai, mums nereikia, jokių juostų, mes pravažiuojame be baimės... Bet taip pat kažkada buvome „čiainikais“ ir tik laimingo atsitiktinumo dėka, budami žiopli ir nepatyrę, nepalindome po ratais. Tų asų pas mus tai daug - kokie du, na gal truputis daugiau...

Suteikiate man visą A juostą, o aš tas anas „arbatinukas“ šiuolaikinis: drausmės – 0, atsakomybės – 0, savisaugos instinkto – nerasta. Taip ir blaškausi ta plačia man duota juosta nuo vieno krašto iki kito, nes trūksta orientacijos ir važiuoju nuleidęs galvą, ir matau tik 2 metrus... Pažįstamas vaizdelis?... (Kai mano moteriškė vairuoja automobilį, o gatvėje nėra nupaišyta juostų, ji sakosi, kad jai sunku susivokti, nes per platu, o juk nėra žiopla).
Pagal KET man duota teisė dviračiu važiuoti A juosta, bet KET aš nebeskaitau, kaip to nedaro ir daugelis kitų, o ant vertikalaus ženklo nematau dviejų apskritimų su rėmeliu, ten kažkas panašaus į autobusą. Kai jau sužinosiu, kad galiu su autobusu, tai jį visada ir darysiu, visaip jį aplenksiu, jis bandys man trukdyti, prispausti prie borto, grumoti pirštu, bet toje kovoje tapsiu „pusasiu“, o manysiu, kad jau esu „asas", išlysiu į gatvę be A, o ten kitas „asas-čiainikas“ su automobiliu mane nutrenks... Nei vienam, nei kitam nematyti žvėrys...

Duodate man D juostą, matydamas 2 metrus gal jau neišvažiuosiu už man suteiktų ribų ir būsiu saugesnis, ir jei pasiseks užaugsiu iki aso... „Automobilistai“ pamatę naujai nupieštą D juostą, iš pradžių baisiausiai supyks, visaip medžios dvikojus ant dviejų ratų, bei užstatinės savo auto ant jų neseniai buvusios teritorijos. Vienas kitas „automobilastas“ gal pabandys pavažiuoti su dviračiu, tada vėl baisiausiai supyks ant kitų „automobilastų“, bet jau gal nebesielgs kaip anie. Žiūrėk - priprasime, išsiauklėsime, susikultūrinsime... Tada be baimės, gražiai ir laimingai važinėsime be juostų. Tikras gėris.

Eiliniai pliurpalai.

Bet aš už mišrią dviračių takų sistemą. O H. Manto gatvėje užtektų tik panaikinti dviračių taką ir atsirastų tesė dviračiu važiuoti gatve.


Į viršų
 Aprašymas  
 
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 198 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 20  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 16 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Theme created StylerBB.net & kodeki
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007