Dviratininkams reikia list i gatve. Jei bus dviraciu takelis salia, dviratininka, kuris tingi terliotis takeliais ir nori jaustis eismo dalyviu, kiti eismo dalyviai istums ji is gatves, ale jam ten ne vieta.
As uz A juostas.
A juosta yra tik autobusams (ir dviratininkams). Vadinasi, ten transporto judesys mazesnis, nei bendroj juostoj, vadinas dviratininkas gali drasiai vaziuot juo, nesijausdamas, kad stabdo eisma. Autobusai leti. Jei kelias tiesus, dviratininkas bus dar greitesnis uz pati autobusa arba tas pats greitis. Jei i kalna, autobusas velkas is paskos (na ir kas) arba, jei yra galimybe, islenda i bendra juosta ir aplenkia dviratininka. Prie stoteliu, aisku, dviratininkas gi ne aklas, tai priklausomai nuo situacijos (autobusas tik islaipina keleivius ar jau ruosiasi pajudet), arba palaukia autobusui is uzpakalio, arba apvaziuoja.
Dar visai nieko variantas, is bendros desines juostos, atbrezt linija, dviraciams. Tai vel, visi vaziuotu, kaip vaziave, tik kitiems eismo dalyviams butu aisku, kad gali but ir dviratininkas, ir be jokiu nervu, jei reikia, aplenkt.
Viena aisku, lupt dviraciu zenklus nuo saligatviu ir persikelt ant gatviu. Kiek saliu taip gyvena ir problemu niekas nemato.
O kodel mes cia norim savivaldybes prasyt 'malones', kad Manto gatve vaziuot gatve. Jei griebiam karve uz ragu, tai iki galo. Kad visoj Klaipedoj taip butu.
Tik va, ka reikia daryt, kad savivaldybe mumis isgirstu? Nesu tokiu reikalu dar turejus, tai nieko ir neismanau. Kas ismano tokius dalykus, siulykit ir as tiesiog prie to reikalo prisidesiu, kaip galesiu.
Paskutinį kartą redagavo AkvileT 2011 Sau 10 03:49. Iš viso redaguota 1 kartą.
|