po šios diskusijos savivaldybei nusiuntėme laišką, pritariantį sprendimui įrengti "A" juostas H.Manto gatvėje. Šiandieną gavome atsakymą, jog mūsų pasiūlymas buvo svarstytas, ir Saugaus eismo komisijos protokolo kopiją, kurios ištrauką čia pateikiu:
Prikabintas failas:
Saugaus eismo komisijos protokolo kopija.jpg [ 297.56 KiB | Peržiūrėta 6772 kartus(ų) ]
Prikabintas failas:
Saugaus eismo komisijos protokolo kopija 2.jpg [ 324.51 KiB | Peržiūrėta 6772 kartus(ų) ]
mano pastebėjimai:
atsirado dar vienas diplominis darbas dėl dviračių infrastruktūros mūsų mieste, iki šiol visur skambėjo tik Ružinsko diplominis dėl infrastruktūros (gamtos mokslų).
S.Ružinskas vėl mus "paatstovavo":
Cituoti:
S.Ružinskas - prieštarauju, kad Herkaus Manto gatvėje dviratininkai nuo šaligatvio būtų perkelti į gatvę. "A" juostos per siauros. <...>. Šis dviračių takas įeina į tarptautinį dviračių taką.
tačiau Eurovelo nėra joks taprtautinis dviračių
takas, tai yra tarptautinis dviračių
maršrutas, kuris
nėra, ir
neprivalo būti tik dviračių takais. Ružinskas jau ne pirmą kartą blefuoja, neva Eurovelo maršrutas turėtų driektis tik dviračių takais ir taip inicijuoja naujas baltas juostas ant šaligatvio. Būtent dėl Eurovelo, šį maršrutą H.Manto atkarpoje ir būtų būtina nukelti nuo šaligatvio, nes jis netelpa su pėsčiaisiais.
o kad ir kiti automobilistai nepritarė dviratininkams gatvėje - nieko keisto.
tik kaip čia taip atsitikio, kad šiam sprendimui lyg ir pritarta vienbalsiai:
Cituoti:
NUTARTA (vienbalsiai).
<...>.
-H. Manto gatvėje nuo senamiesčio iki Lietuvninkų a. skirti po vieną eismo juostą maršrutiniui transportui;
-H. Manto gatvės atkarpoje nuo Senojo Turgaus iki Lietuvninkų aikštės leisti dviratininkams važiuoti "A" juosta kartu su maršrutiniu transportu ir šaligatviu. Apriboti transporto greitį iki 30 km/val.
lyg ir pirmoji mūsų velouostinė pergalė, tik ką reiškia "ir šaligatviu"
...