vėl tie patys gąsdinimai ir daugiau nieko... ir vėl nesusipažinus su tuo kas šioje temoje jau išdiskutuota iki smulkmenų... jei pats toje gatvėje nevažiuočiau, tai pasiskaitęs Lino ir Ružinsko (kurie patys ten gatve nevažiuoja) tikrai išsigąsčiau - baisu.
Linas rašė:
Klaipėdos savivaldybės noras vieną iš H. Manto g. juostų pažymėti kaip A juostą ir ten privaloma tvarka nukelti dviratininkus yra pavyzdys kaip nenorima nieko daryti.
kaip tai "nenorima nieko daryti" jeigu norima įrengti "A" juostą?
Linas rašė:
Idealiu atveju dar apribotų eismo greitį iki 30 km/h ir griežtai kontroliuotų jo laikymąsi. Šitaip pagrindinėje gatvėje sumažėtų tranzitinis transportas (nepatrauklus per mažas greitis), triukšmas, tarša ir kiti neigiami transporto poveikiai. Tranzitiniai srautai eitų lygiagrečiomis gatvėmis.
jau ir dabar ten tranzitiniai srautai eina lygiagrečiom gatvėm, o greitis praktiškai 30km/h - dažnos sankryžos, perėjos, saugumo kalneliai.
Kodėl reikia kištis nesusipažinus su situacija?Cituoti:
Siūlau blaiviai pažiūrėti į situaciją ir mažiau romantikos su ta A juosta.
ne dėl romantikos reikalinga "A" juosta, o
dėl butinybės išspręsti problemą - juk jau buvo sakyta.Linas rašė:
Todėl į dviratininkus žiūri kaip į bulvių traškučius ant kelio.
Ir vėl gąsdinimai. Na nereikia iš Kauno ar Vilniaus mums aiškinti, kaip čia į mus Klaipėdoje žiūri autobusų vairuotojai, juk mes gatve važiuojam ir žinom. Aišku, visko pasitaiko, bet padėtis nėra tokia tragiška kaip čia vėl ir vėl bandoma gąsdinti. Šioje temoje jau yra liudijimų kas kaip.
Linas rašė:
Vairuotojai turi savo profsąjungas, mėgsta pastreikuoti ir nebūtinai už gryną pinigą priima administracijos aiškinimą "kad reikia gerbti dviratininkus A juostoje".
neturėjau nei vieno blogo akibrokšto iš busų vairuotojo, gatvėje kur bendras busų/ dviračių eismas legalus (Tiltų gatvėje). Todėl galima daryti prielaidą jog tai legalizavus Manto gatvėje, situacija pagerės, nors ir dabar nėra prasta.