Linas rašė:
Dėl A juostų ir jų neva kažkokio privalumo dviratininkams. Tai mitas.
Tai nėra mitas, o vienas iš plačiai taikomų sprendimų Vakarų šalyse. Taip,
bet kuris dviratinio eismo sprendimas nėra tobulas ir turi savo trūkumus (šioje temoje tai yra išdiskutuota iki smulkmenų).
Šio sprendimo tikslingumas H.Manto gatvėje:
1. išspręsti daug metų užsitęsusį nesusipratimą, kai dviračių takas užima beveik visą siauro šaligatvio dalį, centrinėje pėsčiųjų pilnoje miesto dalyje - dviratininkai kelia pavojų pėstiesiams (yra sužalotų). Taip pat didelį nepatogumą patiria patys dviratininkai. Kiek pastebėjau keliautojai iš Vakarų šalių visada renkasi gatvę, suprantama, kad jokio pavojaus jie ten nemato, o važiuoti šaligatviu neleidžia papraščiausias padorumas, tačiau šitaip jie pažeidinėja taisykles.
2. tai yra vienas ir vienintelis sprendimas, kuriam nesipriešina savivaldybė, vienintelis realiai įgyvendinamas šiai opiai Klaipėdos problemai.
Tačiau šis sprendimas jau daug metų stringa dėl vieno biurokrato užsispyrimo - neva tai prieštarauja EuroVelo standartams (
viewtopic.php?f=10&t=793&start=0 ), lyg važiavimas pestiesiams per galvas šaligatviu atitinka tuos standartus.
Linas rašė:
Kas nenori važiuoti šaligatvio dvirtakiu, važiuoja gatvėje ir tiek.
ar teisingai supratau, kad ldb pirmininkas lengvabūdiškai siūlo pažeidinėti eismo taisykles? Arba - nekreipti dėmesio į pėsčiųjų problemas?
Linas rašė:
Klaipėdoje turite puikias sąlygas važinėti dviračiais (vienas iš geriausių Lietuvoje), bet vis pykstatės ir ieškote kaltų. Gero kelio visiems.
Iš tikrųjų Klaipėdoje vienos iš geriausių sąlygų, jei ne tie šaligatvių tobulinimo entuziastai, kuriems vis kažkas nelygu, paranojiškai bijo gatvės ir kitus gąsdina, ko pasekoje Klaipėda giliai užklimpo savo šaligatvinėje dviračių kultūroje. Gatvės erdvios ir patogios, bet važiuoti jau jokio malonumo, kai ten esame nelegalai.