Paskutinis prisijungimas: Dabar yra 2024 Kov 29 12:24


Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]




Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 24 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2, 3  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 2010 Lap 15 21:57 
Atsijungęs
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2009 Lap 27 23:11
Pranešimai: 257
Miestas: Klaipėda
Ilgai galvojau, kaip suformuluoti savo klausimų rinkinį. Nupasakosiu savo situaciją. Turiu dviratį. Megstu juo važiuoti. Dviratis nebrangus, todėl jo visos dalys pigios, ir mažiau efektyvios, nei brangios. Po vieno nedidelio kritimo apsigadino stabžiai, bėgių rankenėlės. Bet važiuoti dar įmanoma. Po vienos žiemos aprūdijo žvaigždės, perjungėjai ir grandinė. Taigi iš dviračio, neskaitant pabraižymų, sveikas tik rėmas. (nors po to vieno kritimo abejoju, ar tikrai milimetrų tikslumu tas mano rėmas 'sveikas'). Ir važinėju aš tuo dviračiu kartais kasdien, kartais kas savaitę. Nepamenu kas sakė, bet labai patiko mintis, kad galima jaustis gerai, kai sudėvi dviračio dalį iki galo. Taip ir darau - važinėsiu tol, kol dalis ims nebeatlikti savo darbo. Tik labai lėtai jau tai vyksta. Noname padangą dėvėjau metus. Ir tai tik galinę, priekinė dar šią žiemą atvažinės.

Žiūrint į ateitį, jaučiu, kad reikia domėtis dalimis. O jų kaip mačiau daug, įvairiomis kainomis. Ir ant popieriaus susirašius viso komplekto kainas, pasidaro keista kaip galėjau nusipirkti dviratį už 0.7 kilolitų, kai dalys kainuoja daug daugiau. Bet jei reikės keisti, tai planuoju ne visas iš karto. Juk ir susidėvi ne iš karto. Savotiškas ilgalaikis lizingas, gaunant dviratį palaisniui.

Pirmasis mano klausimas. Ar protinga siekti aukštos kokybės dalių? Juk net 'kietas' lipdukas ant dviračio rėmo padeda grečiau važiuoti. Tai turint dviratyje vieną kitą geresnę dalį irgi riedasi geriau. Jei ne, tai bent jausmas geresnis. Bet tada galvoju, kad kaip ir pirmosios pigios dalys, šios taip pat rūdija. Aišku aš tą bėdą savo rūsyje spresiu kuo greičiau. (dėl rūsio taip ir yra - parsivežu, o ryte randu vis dar varvantį gatvės vandeniu). Ir jei ne rūdys, manau, dalys dėvėsis labai ilgai. Juk nesu 10 gigametrų per metus nuvažiuojantis dviratininkas. Ar vistik klystu? Kitur paskaičius žmonės per sezoną sudėvi XTR žvaigždyną ir svarsto ką čia dar brangesnio pirkto poto. Gal mano atveju būtų tobuliau - kartą daugiau sumokų, ir ilgai džiaugiuosi.

Antras klausimas, jei pirmo atsakymas 'ne'. Manau, tikrai atsiras sakančių 'mesk pigieną ir pirk rimtą dviratį, bus iškarto ir geros dalys'. Gal ir sutikčiau, bet juk vienu kartu tektų daug sumokėti. Per metus gal ir pavyktų skirti visą atlyginimą dviračiui, bet ne vienu kartu. Kas mėnesį po truputį: ) Taigi klausimas: ar turint pigų dviratį, ir norint geresnio, verta pirkti kitą? Beje, o kur galima būtų pasirinkti dviratį dalių tikslumu? Juk pas mus parduotuvių tiek ir tėra, o dar rinktis dviračius brokyjant vieną ar kitą dalį - nevisai įmanoma. Nors nežinau, todėl ir klausiu.

Dviratis: Fuji Odessa 1.0, 2009 metų. Rėmas, net nežinau, ar patogus. Pokolkas pavažiuoju : ) Beto, jei vistik patarimai bus apie protingą dalių pasirinkimą, tai sėdėseną galima kiek pakoreguoti.

_________________
Paveikslėlis
Fuji Odessa 1.0 2008 Light Blue + Deore M590 + Kinesis All-Terrain
ex Fuji Boulevard 2003 Blue - Nigga stole my bike!


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: 2010 Lap 15 22:17 
Atsijungęs
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2010 Geg 19 17:44
Pranešimai: 704
Mano subjektyvia nuomone neverta atkalineti tos odesos, nes idejus keleta normalesniu daliu isleisi tiek kiek naujas dviratis. Aisku, kuo brangesnis daiktas tuo jis geresnis, bet mano asmenine nuomone nereikia uzsiciklinti ant elitiniu daliu- nes jos irgi genda ir kainuoja taip pat nepigiai.
Man keisciausiai skamba paskutine pastraipa- ne dalis reikia rinktis, o dvirati. Pagal PASKIRTI. Dalis bus sukomplektuotos gamykloje ir ju lygis atitiks Jusu pinigines galimybes.
Manau paprasciausias variantas isigyti dvirati, uz maksimalias savo pinigines galimybes. Aisku, jei dvirati perki sezonui, arba turi minciu konstruoti kazka jo bazeje- tada uztektu ir pigesniu variantu.

_________________
http://www.youtube.com/watch?v=Vhbd3KyEplU


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: 2010 Lap 15 22:45 
Atsijungęs
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2009 Lap 29 00:53
Pranešimai: 601
na xtr tikrai pirkt ner reikalo. Is shimano deore grupe patikima, pakankamai ilgaamze. Sram galbut X5 ar x7 but neblogai, bet nepopuliarumas sramo musu sali pridarys siokiu tokiu nepatogumu. Stebina kad metu senumo dviraciui jau ka nepataisomo pridirbai :velnias: na nemarinuojant laiko, siulau ikelt savo dviracio foto su aprasymu i skilti musu dviraciai, ir ten klaust-bus efektyviau.`

_________________
Nepykite, neturiu LietuviŠkų raidžių :-(


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: 2010 Lap 16 13:00 
Atsijungęs
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2009 Lap 27 23:11
Pranešimai: 257
Miestas: Klaipėda
zygfrid rašė:
.. idejus keleta normalesniu daliu isleisi tiek kiek naujas dviratis.

Tai tas mane ir domina. Tarkim, mieste ir už jo pavažiuoti, nešokinėjant ir ne tūkstantkilometriaujant, dviratis kainuoja 1500lt. Tai, ar į turimą rėma ir ratus įdėjus bent trupučiu mažiau gautūsi irgi geras dviratis?

zygfrid rašė:
.. mano asmenine nuomone nereikia uzsiciklinti ant elitiniu daliu ..

Sutinku, ne elitinių. Bet pastebėjau kainas ir svorius dalių. Vienoje internetinėje parduotuvėje kainos maždaug tokios: 20 GBP už 450g. sveriantį galinių žvaigždžių bloką, 40 GBP už 210g., ir 80 GBP už 154g. Tai ir taikyčiau į tarkim vidutinę kainą, kur svoris du kart mažesnis už pigiausią.

zilas rašė:
Stebina kad metu senumo dviraciui jau ka nepataisomo pridirbai :velnias: na nemarinuojant laiko, siulau ikelt savo dviracio foto su aprasymu i skilti musu dviraciai, ir ten klaust-bus efektyviau.`

Apvirtaus veidu į asfaltą, ir nukentėjo abi pavarų perjungimo rankenos. Nors iki kritimo tobulai veikė gal tik pora mėnesių. Stabdžiai irgi - įtempimo reguliavimo varžtas įtaisytas plastmasinėje dalyje. Vos užkliuvo ir skilo, dabar varžtas nereguliuoja ko reikia. Manau, jei būtų metalinės dalys, tai arba nebūtų nukentėję, arba sugedę taip pat, tik kainuotų brangiau : )

_________________
Paveikslėlis
Fuji Odessa 1.0 2008 Light Blue + Deore M590 + Kinesis All-Terrain
ex Fuji Boulevard 2003 Blue - Nigga stole my bike!


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: 2010 Lap 16 19:30 
Atsijungęs
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2010 Kov 05 21:05
Pranešimai: 226
Miestas: Gargždai/Klaipėda
Visų pirma, turi nuspręsti ar tau tikrai aktualūs tie gramai. Nepaslaptis, kad siekiant kuo daugiau išlengvinti dalis, trumpėja jų galimas tarnavimo amžius. Ir apie tai, kiek laiko tarnaus jos, negalima spręsti iš kainos(Juk profesionalų naudojamos dalys kainuoja tikrai daug, o pravažiuoja dažnai tik po vienas varžybas).

O šiaip, manau, kad jei kažką keisti, tai keisti visą sistemą vienu kartu, ne po vieną dalį(turiu omeny, keičiant į aukštesnio lygio dalis).

Pats turiu minčių per metus susirinkti aukštesnio lygio dalis savam Sirrus'ui, o gal net ir pilnai versti jį plentinuku. Reiktų konsultuotis su labiau toje srityje išmanančiais.

_________________
Specialized Sirrus.
Susisiekti galima : 8 6 3 1 7 3 4 3 3
Mano nuomonė neprivalo sutapti su Jūsų.


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: 2010 Lap 16 20:39 
Atsijungęs
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2010 Geg 19 17:44
Pranešimai: 704
Man atrodo paprastam dviracio naudotojui tie gramai neturetu buti aktualus. Siuolaikinis paprastas dviratis sveria apie 13 kg. Ir reikia pagalvoti ar labai tikslinga mazinti jo svori mokant tarkime po 1 Lt (gal ir po 5 Lt) uz -1 g. Kai is kitos puses pasiziurejus veziesi kuprine, gerima ar kokiu tai daiktu kelis kg. :velnias:
O del tarnavimo laiko tai irgi klausimas, argi pvz galinis perjungejas sram x0 1 vnt. tarnautu ilgiau nei 10 vnt. sram x4 (cia uz ta pacia kaina). Kai speju tikimybe sulauzyti ir vieno ir kito vienoda. :)

_________________
http://www.youtube.com/watch?v=Vhbd3KyEplU


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: 2010 Lap 17 01:38 
Atsijungęs
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2009 Lap 27 23:11
Pranešimai: 257
Miestas: Klaipėda
Pagalvojau - nusprendžiau. Gramai nėra svarbūs. Ilgalaikiškumas pasidarytų svarbus, jei būčiau garantuotas, kad niekada nebekrisiu : )
Viską keisti vienu kartu - dėkui. Rimtas patarimas. Jau kažkur skaičiau, kad šiektiek padėvėta dalis greičiau sudėvi kitą naujai įdėtą dalį.

O ar dera tarpusavyje Shimano gaminių serijos? Tarkim Deore ir Deore LX? Konkrečiau tai stabžiai
BR-M570 kaladėles laiko šiek tiek kitaip, prie ratlankio prispaudia nežnybiant jo. Tai tokius stabžius naudoti su Deore rankenėlėm pavyktų? Su bėgiais irgi: rankenėlės nuo vienos serijos, o perjungiklis nuo kitos, ar veiktų?

_________________
Paveikslėlis
Fuji Odessa 1.0 2008 Light Blue + Deore M590 + Kinesis All-Terrain
ex Fuji Boulevard 2003 Blue - Nigga stole my bike!


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: 2010 Lap 17 15:33 
Atsijungęs
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2010 Kov 05 21:05
Pranešimai: 226
Miestas: Gargždai/Klaipėda
Veiktų, bet jei nori kiek įmanoma tikslesnio veikimo, tai, manau, kad logiškiausia būtų visą sistemą dėtis tokią pačią. O ir "pornografijos" nebus, kad rankenėlės aukščiausio lygio, o permetėjas priešingai.

O dėl ilgalaikiškumo, tai nei vienas nesame garantuotas, kad niekada negriūsime ar pan., bet manau, kad jei jau kažką tobulinti, nesiekiant sportinių aukštumų, tai atsižvelgti reiktų ir į galimą tarnavimo laiką. Kas paneigs, kad vos nusipirkęs kažkokią naują dalį ir kitą dieną išvažiavęs į miestą, nebūsi taranuotas? Na, kita kalba, jei važiuoti dar nelabai sekasi ir pusiausvyros laikymas yra kažkas neįmanomo, tada tikrai nesvarbu kiek ilgai tarnaus.

_________________
Specialized Sirrus.
Susisiekti galima : 8 6 3 1 7 3 4 3 3
Mano nuomonė neprivalo sutapti su Jūsų.


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: 2010 Lap 17 17:27 
Atsijungęs
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2009 Lap 13 14:04
Pranešimai: 957
gerai pastebėta, kad tobulinimas ne visais ayvejais gali reikšti brangesnę ar aukštesnio lygio detalę. Pvz aš sudevėjęs priekinę LX sistemos aliuminę žvaigždę, pakeičiau į žemesnio lygio plieninę, sunkesnę ~30g, bet man ji tobulesnė nes žymiai ilgiau laiko tūkstantkilometriaujant. Dabar rudeniui pasikeičiau iš 9tuko į žemesnio lygio 8 pavarų sistemą, ji man dėl didesnės eigos geriau veikia purvuose.

Čia svarbu išsiaiškinti kokie lūkesčiai iš dviračio, ir ar verta investicijų. Šiuo atveju manau verta keisti tik tai kas nebeveikia, ir daug neišlaidaujant. Nes daug brangesnė dalis, žemesnio lygio visumoj gali visai nepasistebėti. Pvz pakeitęs permetėją iš deore į kokį xtr gali net iš vis nepajusti skirtumo (išskyrus psichologinį). Tas pats su stabdžių kojelėm, nebent pas tave senosios visai nebevaikšto, o gal tik užtektų sutepti ašis.

Tačiau tokių smulkmenų kaip stabdžių kaladėlių, trosų pakeitimas gali žymiai pagerinti stabdžių ir pavarų darbą. Dargi padangos daug ką reiškia.

Cituoti:
O ar dera tarpusavyje Shimano gaminių serijos? Tarkim Deore ir Deore LX? Konkrečiau tai stabžiai
stabžiai tai dera
Cituoti:
Su bėgiais irgi: rankenėlės nuo vienos serijos, o perjungiklis nuo kitos, ar veiktų?
Jei tik permetiklį keisi į aukšesnės sistemos tai tiks. Bet jei keisi pavarų rankenėles į aukšesnio lygio, kurios turės daugiau nei 7 pavaras, tai tada reiks ir visą likusią pavarų sistemą iš paskos keisti - galines žvaigždes, grandinę, Tourney permetiklį. O kadangi pas tave 7 pavarų užsukamos galinės žvaigždės, tai dar ir galinė stebulė netiks, nes nuo 8tuko jau prasideda užmaunamos žvaigždės kitokiai stebulei. Visa šita verta palyginti su naujo dviračio kaina.

_________________
white coast art


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: 2011 Sau 31 12:42 
Atsijungęs
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2010 Geg 19 00:43
Pranešimai: 1678
Miestas: Klaipėda
Cituoti:
Jei tik permetiklį keisi į aukšesnės sistemos tai tiks. Bet jei keisi pavarų rankenėles į aukšesnio lygio, kurios turės daugiau nei 7 pavaras, tai tada reiks ir visą likusią pavarų sistemą iš paskos keisti - galines žvaigždes, grandinę, Tourney permetiklį. O kadangi pas tave 7 pavarų užsukamos galinės žvaigždės, tai dar ir galinė stebulė netiks, nes nuo 8tuko jau prasideda užmaunamos žvaigždės kitokiai stebulei. Visa šita verta palyginti su naujo dviračio kaina.


Turintys ratus su seno tipo stebulėmis, kur yra užsukamas žvaigždučių blokas, dar turi galimybę pasitobulinti savo 5, 6 ar 7 pavarų sistemas iki 8 pavarų. Yra gaminami užsukami blokai su 8 žvaigždutėmis, vienas iš gamintojų yra "Sunrace" firma. Šie žvaigždučių blokai yra pilnai suderinami su mūsuose populiariomis Shimano ir Sram aštuonių pavarų sistemomis. Tik pas mus ko gero sudėtinga tokių aštuntukų rasti, bet inerneto parduotvėse ar eBay'juje galima nusipirkti.

Tik gali būti dar kiti apribojimai. Dviračio rėmo galinės šakės tarpas turėtų būti 130 ar 135 mm. Turintiems visai senus rėmus ar ne tokius senus, bet su 120 ar 125 mm tarpais, vargu ar pavyks tokią sistemą sumontuoti, be rėmo geometrijos pakeitimo, t,y. galinės šakės praplėtimo. Kita problemėlė, reikės pervaržyti stipinus, nes rato centras persistums stebulės centro atžvilgiu, kadangi dėl platesnio 8-tuko teks pakoreguoti ašies padėtį, gali tekti dėti ir ilgesnę ašį. Dėl to atsiranda dar papildomų niuansų gadinančių laimingo dviratininko gyvenimą. Išilgėja ašies išsikišimas žvaigždučių mechanizmo pusėje, to rezultatas - sulinkusi ašis, ypač jei ji kiauryminė ir skirta greitveržlei (ekscentrikui), bei ypač, jei dviratininkas sunkesnis, ar mėgstantis pašokinėti su dviračiu. Problema išsprendžiama dedant pilnavidurę kokybišką ašį, priveržiamą varžtais, o geriausia plieno-chromo lydinio.

Neseniai suradau, kad ta pati mano anksčiau minėta "Sunrace" firma jau gamina ir 9 pavarų užsukamus blokus:

http://www.sunrace.com/en/products/detail/m90?sku=MFM90

Jų galima nusipirkti amerikietiškame eBay.
Tad yra galimybė dar labiau pasitobulinti savo senesnius dviračius, pavarų gausos atžvilgiu. Tik ar to labai reikia? Išlieka tos pačios mano aukščiau minėtos problemos.


Paskutinį kartą redagavo garas 2011 Vas 06 20:23. Iš viso redaguota 1 kartą.

Į viršų
 Aprašymas  
 
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 24 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2, 3  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 13 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Theme created StylerBB.net & kodeki
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007