Paskutinis prisijungimas: Dabar yra 2024 Bal 16 17:35


Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]




Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 24 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 2011 Sau 31 21:26 
Atsijungęs
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2009 Lap 29 00:53
Pranešimai: 601
Sita tema butina puoselet. :ploja:

_________________
Nepykite, neturiu LietuviŠkų raidžių :-(


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: 2011 Sau 31 21:31 
Atsijungęs
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2010 Geg 19 00:43
Pranešimai: 1678
Miestas: Klaipėda
zilas rašė:
Sita tema butina puoselet. :ploja:


Tai ir dalinkimės visi savo patirtimi, klauskime, kas neaišku, o kam aišku tas atsakys. Puoselėsimės... :senolis:


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: 2011 Vas 10 12:02 
Atsijungęs
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2010 Geg 19 00:43
Pranešimai: 1678
Miestas: Klaipėda
Tiems, kam atsitiko nelaimė nusipirkti pigų prekybcentrių dviratį, iš karto būtų protingiausia pasikeisti visas plastmasines detales į patvaresnes aliuminines ar kitokias metalines. Ypač tai liečia stabdžių sistemas, nes tai paprasčiausiai nesaugu. Stabdžių rankenėlės dažniausiai nulūžta po pirmo dviračio nuvirtimo, o pačių stabdžių praktiškai neįmanoma sureguliuoti, kad jie bent kiek padoriai stabdytų.


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: 2011 Vas 14 16:34 
Atsijungęs
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2009 Lap 27 23:11
Pranešimai: 257
Miestas: Klaipėda
Dabar iškelsiu tokį klausimą, kuris pilnai gali būti atsakytas tik keliais dideliais straipsniais. Bet gal kas sugebės ir trumpiau patarti.

Dabartiniame dviratyje (pirmoje žinutėje paminėtas) turiu ale amortizuojančia priekinę šakę. Nesu spyruoklių fanas, beto matęs ir tikiu, kad standžia šake galima važiuoti lygiai taip gerai kaip ir amortizuojančia. Ar galiu savają keisti į neamortizuojančia? Pradžio galvojau, kad reikia tik storį vairo vamzdžio įsidėmėt. Bet dabar kilo mintis, o kaip bus su geometrija. Dabartinė šakė, kad ir 5 cm spyruokliujanti, bet rimties būsenoje ji yra 5 cm aukštesnė, nei būtų paprasta. Ar vistik būna nearmortizuojančių šakių su kažkokiu paaukštinimu. Kompensuoti tuos centrimetrus tai reikia, nenorėčiau priekinėmis žvaigždėmis arti asfalto.

Aišku, į tokias kaip čia dar nesidairau, nes už tiek pinigų galima jau ir visą rėma su normale šake pirkt. Nors aprašyme paminėta, kad keičia būtent su kompensavimu.

_________________
Paveikslėlis
Fuji Odessa 1.0 2008 Light Blue + Deore M590 + Kinesis All-Terrain
ex Fuji Boulevard 2003 Blue - Nigga stole my bike!


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: 2011 Vas 14 17:55 
Atsijungęs
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2010 Geg 19 00:43
Pranešimai: 1678
Miestas: Klaipėda
Na tu čia ir uždavei darbelio. Bet kadangi man patinka visokios tokios nesąmonės, tai bandysiu atsakyti į tavo klausimą.
Visų pirma, nebūtina ieškoti karboninės šakės, reikia ieškoti, kad būtų “suspension-corrected” šakė, pvz. Surly 1x1

http://www.wiggle.co.uk/surly-1x1-rigid-fork/

kuri bent du kartus pigesnė, bet vis vien brangoka. Kaip ieškoti pigesnių, turbūt žinai?

Antra. Peržiūrėjau Odessa 1.0 ir Odessa 2.0 dviračių rėmų geometrijos duomenis, tai jokių skirtumų nesuradau, tik 22” rėmai dviejuose parametruose turi neesminius skirtumus (Tavo rėmas kokio dydžio?):

http://2009.fujibikes.com/Mountain/HardtailRecreation/Odessa10.aspx
http://2009.fujibikes.com/Mountain/HardtailRecreation/Odessa20.aspx

Todėl galiu daryti išvadą, kad rėmai yra analogiški. Kadangi Odessa 2.0 gaminama su paprasta “rigid” šake, tai rėmo geometrija tiks ir Odessai 1.0 su tokia šake, ir dviratis iš 1.0 virs į 2.0. Jei gamintojas pardavinėja tokios komplektacijos dviračius, tai turbūt garantuoja, kad “priekinėmis žvaigždėmis arti asfalto” neteks.
Žinoma, dviratis kiek jam priklauso pažemės, kartais žemesnis svorio centras net geriau.

Bet jei tas pažemėjimas bus nepriimtinas, lieka ieškoti “suspension-corrected” šakės.

Arba dar vienas durnas būdas. Uždėti 28” ratams skirtą šakę. Bet nebetiks V-brake stabdžių tvirtinimo vietos, o tai kitos išlaidos su kitokiais priekinių stabdžių įrengimo būdais.


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: 2011 Vas 14 19:43 
Atsijungęs
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2011 Vas 12 22:07
Pranešimai: 197
Miestas: Vilnius-Klaipeda
seip mano pasilymas tai yra pirkti nenauja nebloga dvirati, pvz mes gerai paieskoje draugei nupirkom kelys mystery dvirati už 500lt naujo kaina 6000 http://www.positus.lt/lt/dviraciai/kell ... ro/mystery galvojom bus vogtas bet kai pirkom, pirkom pas ji namuose, tai zinom kur gyvena ir duomenis savo dave varda pavarde ir t.t prisieke kad patys pirko svedijoi. Tai va nusipirkom uz 500 pasikeitem pviekines zvaigzdes pedalus sedyne ir padangas dar ~200lt ir turim kaip nauja dvirati, kas suges nusipirksim, bet bent zinai kad turi gera daigta...

_________________
http://symbianity.com
Tavo telefono namai.


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: 2011 Vas 14 19:59 
Atsijungęs
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2009 Lap 13 14:04
Pranešimai: 957
Gora, garantuotai nusipirkai vogtą dviratį :oops: :oops: , joks kvailys ar net turtingas vakarietis nepardavinės sąžiningai įsigyto dviračio už x10 mažesnę kainą.

Zaria_klp, iš to kiek mačiau, manau kad geriausia investicija į tavo dviratuką būtų pravalyti mazgus, pakeisti trosus, sutepti, suderinti ir pan. Čia labai nedaug kainuotų ir būtų efektyviausia.

Arba aš dar pagalvočiau apie tokią tobulinimo eigą. Pasikeiti į kietą šakę (kad ir karboninę). Dviratis palengvėtų bet kaži ar būtų eiklesnis dėl likusios dalių visumos. Likusias dalis neverta keisti, labai brangiai kainuos (nebent tau labai tinka jo rėmas). Labiau vertėtų paimti naują xc dviratį iki 2000lt su šiuolaikine deore, V stabdžiais. Bet jis turėtų š amortizuojančią šakę, kurią pakeistum į tą kietą karboninę ir gautum paprastą, bet lengvą, gan univeralų dviratuką, jei tavo važinėjimo stilius maždaug All Terrain, Adventure Cycling (nežinau kaip čia gražiau išversti) kaip kad dabar turėjome savaitgaly.

_________________
white coast art


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: 2011 Vas 14 20:42 
Atsijungęs
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2009 Lap 27 23:11
Pranešimai: 257
Miestas: Klaipėda
Taip, sutinku, kad naujas (kitas) dviratis būtų puiki strategija, su kryptygu rezultatu. Ko ir norėčiau. Iš dabartinio dviračio pokolkas pastebiu svorį, sulūžusius ir netiksliai veikiančius mazgus, bei kažkuri geometrijos dalis. Svoris jaučiasi kai reikia nešioti, bei kilstelti galą ar priekį. Netikslus veikimas trukdo lengviau įveikti atkarpas, kur reikėtų kitų pavarų, ar kito stabžių našumo. O geometrija - gal reikia vairo priedų, kad nepradėtų skaudėti pabuvus vienoj pozoj. Gal ir nuovargis atsirado, kad kiekvienas mynimas buvo ne tuo kampu, ir padauginus iš keliolikos tūkstančių tokių gavosi vakarykštis rezultatas : )

Bet jūs abu (simas ir zilas), dviračius išmanantys, nepastebėjot, kad sėdėčiau labai nepatogiai, ar kreivai. Gal tas rėmas visai mano dydžio?

Grįžtant prie temos, apie tobulinimo strategiją. Aš jau anksčiau minėjau, ir pats vis mintyse klausiu: ar turint dabartinį variantą pridėjus X pinigų, nesigautų pigiau, nei pirkti kitą dviratį? Čia, tarkim, kalbant apie naujas dalis ar dviratį. (Perkant naudotą, žinoma būtų pigiau).

Pirmu sakiniu pasakiau 'kryptis'. Mano kryptis būtų lengviau įveikti įvairias kliūtis. Jei lygiu keliu su šeima ar pats važiuosiu, tai man tiek dabartinis, tiek karboninis plentinukas, tiek cx riedės gerai. Bet va jei pasitaiko tokios kelionės kaip kelias-miškas-sniegas-ledas-kalneliai-smėlis-žolė, tuomet norėtūsi, kad bent viena dalis dviratyje būtų tam pritaikyta. Neseniai parašytas straipsnis apie Cyclocross duračius pasirodė labai įdomus. Atrodo, kad tai populiarėjantis pasirinkimas ieškantiems universalaus visureigio dviračio.

_________________
Paveikslėlis
Fuji Odessa 1.0 2008 Light Blue + Deore M590 + Kinesis All-Terrain
ex Fuji Boulevard 2003 Blue - Nigga stole my bike!


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: 2011 Vas 14 21:48 
Atsijungęs
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2010 Geg 19 17:44
Pranešimai: 704
MTB dviratis ir sakes klausimas. Is principo MTB dvirati kasdieniniam naudojimui galima isigyti nebrangiai. Ir viskas su juo bus gerai. Taciau pagrindinis minusas bus sunki ir praktiskai neveikianti priekine sake. Net jei pirksite dvirati uz 2000 Lt bus nieko verta priekine sake. Gera amortizuojanti sake kainuoja brangiai. Ir cia kyla mintis uzdeti rigid sake sutaupant kokius 1.5 kg. Klausimas ar verta. Mano atsakymas- neverta. Mano nuomone, bet kokie pigaus MTB dviracio patobulinimai kainuoja brangiau nei naujo- labiau atitinkancio poreikius dviracio isigyjimas.

ps: Kiek domejaisi MTB dviraciu rigid sakemis, susidariau nuomone, kad reikia ieskoti 44.5 ilgio sakes, o standartas 41.5 (siulomas kaip pakaitalas amort. sakems su 80 mm eiga) yra pertrumpas. Bet kuriu atveju 300 Lt minimaliai kainuos tas malonumas.

pss: "vertėtų paimti naują xc dviratį iki 2000lt su šiuolaikine deore"- as labai skeptiskai ziuriu i XC ir visokiu MTB propogavima Lietuvos dviraciu rinkoje. Ir taip pat manau, kad dviratis puikiai rieda be deore ir diskiniu stabdziu. :) Manau, kad su 2000 Lt biudzetu galima isigyti ganetinai padoru hibrida universaliam panaudojimui ( o CX ar geras XC (su savo ribotiu panaudojimu) is esmes kainuotu brangiau).

_________________
http://www.youtube.com/watch?v=Vhbd3KyEplU


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: 2011 Bal 04 15:12 
Atsijungęs
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2010 Geg 19 00:43
Pranešimai: 1678
Miestas: Klaipėda
Rizikuoju užsitraukti XC-išnikų nemalonę, bet vis viena nesuprantu kai kurių dalykų. Gal kas galėtų man nenutuokiančiam paaiškinti, kodėl pvz. naujo modelio XT perjungėjas yra geresnis už seno modelio XT perjungėją. Man atrodo, kad taip nėra, gamintojas blizgučiais mulkina vartotojus.
Tad, jei XT turėtų būti geriausiai eksploatuojamas ekstremaliomis purvo sąlygomis, tai ir XT komponentų konstrukcija turėtų būti kuo geriau pritaikyta tokioms sąlygoms. O yra, mano nuomone, atvirkščiai. Kuo daugiau visokių ertmių, tarpų ir išsikišimų, tuo daugiau šansų susirinkti daugiau purvo, tuo daugiau šansų, kad toks perjungėjas nedirbs kaip reikiant, tuo daugiau galimybių jį sulaužyti. Kažkokios blogos komponentų dizaino tendencijos.
Prikabintas failas:
XT-2011.jpg
XT-2011.jpg [ 16.68 KiB | Peržiūrėta 10211 kartus(ų) ]

Po to dar reikia viską ir išvalyti… Mažai dar murzinas.
Prikabintas failas:
XT-mazhai murzinas.jpg
XT-mazhai murzinas.jpg [ 88.53 KiB | Peržiūrėta 10211 kartus(ų) ]

Saint komponetai turėtų būti visai neišvalomi, o prestižinė MTB grupė :?:
Prikabintas failas:
Shimano Saint 810 shadow.jpg
Shimano Saint 810 shadow.jpg [ 48.19 KiB | Peržiūrėta 10211 kartus(ų) ]

Senesnio modelio perjungėjai, mano nuomone, daug geresnės konstrukcijos...
Prikabintas failas:
XT-senesnio modelio2.JPG
XT-senesnio modelio2.JPG [ 38.76 KiB | Peržiūrėta 10211 kartus(ų) ]

Ko gero nėra ko vaikytis paskutinių modelių bereikalingai blogo kainos ir kokybės santykio, nebent to reikia “pakazūchai” arba dviratis tik puošmena.

Gal aš labai klystu? Pataisykite mane.


Į viršų
 Aprašymas  
 
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 24 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 1 svečias


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Theme created StylerBB.net & kodeki
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007