Rizikuoju užsitraukti
XC-išnikų nemalonę, bet vis viena nesuprantu kai kurių dalykų. Gal kas galėtų man nenutuokiančiam paaiškinti, kodėl pvz. naujo modelio XT perjungėjas yra geresnis už seno modelio XT perjungėją. Man atrodo, kad taip nėra, gamintojas blizgučiais mulkina vartotojus.
Tad, jei XT turėtų būti geriausiai eksploatuojamas ekstremaliomis purvo sąlygomis, tai ir XT komponentų konstrukcija turėtų būti kuo geriau pritaikyta tokioms sąlygoms. O yra, mano nuomone, atvirkščiai. Kuo daugiau visokių ertmių, tarpų ir išsikišimų, tuo daugiau šansų susirinkti daugiau purvo, tuo daugiau šansų, kad toks perjungėjas nedirbs kaip reikiant, tuo daugiau galimybių jį sulaužyti. Kažkokios blogos komponentų dizaino tendencijos.
Prikabintas failas:
XT-2011.jpg [ 16.68 KiB | Peržiūrėta 10175 kartus(ų) ]
Po to dar reikia viską ir išvalyti… Mažai dar murzinas.
Prikabintas failas:
XT-mazhai murzinas.jpg [ 88.53 KiB | Peržiūrėta 10175 kartus(ų) ]
Saint komponetai turėtų būti visai neišvalomi, o prestižinė MTB grupė
Prikabintas failas:
Shimano Saint 810 shadow.jpg [ 48.19 KiB | Peržiūrėta 10175 kartus(ų) ]
Senesnio modelio perjungėjai, mano nuomone, daug geresnės konstrukcijos...
Prikabintas failas:
XT-senesnio modelio2.JPG [ 38.76 KiB | Peržiūrėta 10175 kartus(ų) ]
Ko gero nėra ko vaikytis paskutinių modelių bereikalingai blogo kainos ir kokybės santykio, nebent to reikia “pakazūchai” arba dviratis tik puošmena.
Gal aš labai klystu? Pataisykite mane.