zygfrid rašė:
vazineja su MTB ir kitokiais "kibirais", kurie puikiai tinka eksploatuoti per saligatvio plyteles.
Visiškai sutinku. Kvadratiniai ratai labai tinka prie kvadratinių plytelių. Kur plytelė išimta, ten galime įdėti ratą.
Prieš savaitę važiavau išilgai "
dviračių tako". Nuo kalno leidosi vėplos... Į kalną kylo vėplos... Todėl važiavau šalia, kaip įprasta. Sveikata - brangiau.
Prie progos skaityk, kaip takų
inspiruotojas voketys
Frank Wurft iš LDB pats
pripažino dviračių takų nepakankamumą:
http://www.konferencijos.lt/pipermail/dviratis/2008q3/001200.htmlDar ten rasite nuorodą į
Kanados dviratasto 1997 metų straipsnį, tais laikais, kai ir ten ir čia apie takus valdininkai tik pasvajodavo. Pavadinimas labai
Lietuviui patrauklus, užsienietiškas: "
Bike path - useless."
Skaityti nemėgstatė, bet šitą jauką, manau, prarysite.
Nuoroda, kurią tame laiške daviau, nebeveikia.
Nauja jos vieta yra čia:
http://pages.infinit.net/braq1/velo/mirror.htm - "Bike paths - useless."Privažiavau lygią vietą, ir užsižiopsojau į padėtį take... Bum!.. Rato kameroje prakaliau skylę - įvažiavau į duobę kelyje.
Taigi, nepasakokite, neva vien "
dviratinius takus"...
Automobilių takus irgi
per duobes paišo.
Ką jūs ar aš čia berašytumėm, neturi jokios reikšmės.Vieni - už takus, kiti - prieš...
Ne apie tai kalba... Valdininkas kalba apie
pinigus. Jis juos įsikibo, ir yra pasirengęs žūtbūt
išleisti.
Ne dviratininkui "
takus" daro.
Jis pinigus
iššvaistys, nepaisant "
viešų aptarimų". O kaip "
viešą aptarimą" pateiks bet kurį
pritarėją, tokį kaip
LDB. Net jei pritarėjų nebus - nesvarbu.
"
Šuva loja, bet karavanas juda."
Konferencijoje perpasakoju vieno
Vilniaus Savivaldybės valdininko žodžius:
pigus sprendimai niekam neįdomus
Štai kodėl turime
priešintis "
dviračių takams" - ir tie, kurie kažkokių įsivaizduojamų takų
nori, ir tie kurie jų nenori
jokių.
Be to, pagal mano įstatymą,
dviračių takų savoką išvis iš KET reikia
naikinti, kad mažiau
pagundų tave
partrenkti būtų:
http://andrius.konferencijos.lt/istatymas#2.2